Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Чупахіна С. В. Діяльність педагога в умовах інклюзивної освіти в сучасних ДНЗ / С. В. Чупахіна // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 406-410. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_96 Проаналізовано проблеми включення педагогів в процес інклюзивного навчання і виховання дітей з особливими потребами. Обгрунтовано необхідність створення групи психолого-педагогічного супроводу таких дітей в ЗНЗ і спеціальну підготовку вихователів задля організації корекційного освітнього процесу сприятливого для розвитку дітей з обмеженими можливостями.Проанализированы проблемы включения педагогов в процесс инклюзивного обучения и воспитания детей с ограниченными возможностями. Обосновано необходимость создания группы психолого-педагогического сопровождения таких детей в образовательном учреждении и специальную подготовку воспитателей для организации коррекционного образовательного процесса благоприятного для развития детей с ограниченными возможностями.The article analyzes the problems of including the teachers into the process of inclusive education and upbringing of children with special needs. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чупахіна С. В. Діяльність педагога в умовах інклюзивної освіти в сучасних ДНЗ / С. В. Чупахіна // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 406-410. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_96.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |