Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Двіжона О. В. Використання засобів позитивної психотерапії як інтерактивних технологій навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти / О. В. Двіжона // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_18 Запропоновано техніку поєднання різних психотерапевтичних напрямів, позитивної крос-культурної психотерапії, арт-терапії та психодрами для проведення практичних занять з практикуму з психології та педагогіки у підготовці фахівців дошкільної освіти.Предложенa техникa сочетания разных психотерапевтических направлений, позитивной крос-культурной психотерапии, арт-терапии, и психодрамы для проведения практических занятий по практикуме из психологии и педагогики в подготовке специалистов дошкольного образования.The author of the article offers the technique of combination of different psychotherapy directions, positive cross-cultural psychotherapy, art-therapy, and psychodrama for conducting practical lessons on practical work in psychology and pedagogics in preparation of specialists of preschool education. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Двіжона О. В. Використання засобів позитивної психотерапії як інтерактивних технологій навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти / О. В. Двіжона // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |