Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Северіна Т. М. Особистісно-професійна корекція як метод формування особистісної зрілості майбутнього педагога / Т. М. Северіна // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 284-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_68 Проаналізовано сутність концепту „особистісна зрілість”, його структурні компоненти та чинники розвитку. Розглянуто проблему розробки активних методик, що сприяють формуванню особистісної зрілості майбутнього вчителя у період його становлення у педагогічному ВНЗ.Проанализированы суть концепта „личностная зрелость”, его структурные компоненты и факторы развития. Рассмотрена проблема разработки активных методик, способствующих формированию личностной зрелости будущего учителя в период его становлення в педагогическом ВУЗ.The article is represented the analysis of the concept „personal maturity”, its structural components and factors of development. The problem of active technique elaboration, favorable for future teacher’s personal maturity development within the period of his training at higher pedagogical establishment is studied. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Северіна Т. М. Особистісно-професійна корекція як метод формування особистісної зрілості майбутнього педагога / Т. М. Северіна // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 284-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_68.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |