Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Шишенко В. О. 
Самооцінка як педагогічна умова формування позитивної мотивації до навчання у дітей молодшого шкільного віку / В. О. Шишенко // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 347-350. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_84
Визначено значущість складових самооцінки особистості, пов’язаної з навчальною діяльністю, де підліток намагається самоствердитись. Наголошено, що невдачі викликають у підлітка переживання, примушують переглянути свої можливості, здібності, знизити рівень вимогливості або розпочати роботу із самовдосконалення. Адекватна самооцінка підлітка формується за сприятливих зовнішніх умов: вимогливості, справедливого ставлення та доброзичливості до підлітка в родині, об’єктивної педагогічної оцінки якостей особистості, результатів навчальної діяльності підлітка, адекватної громадської думки.Определены составляющие самооценки личности в связи с учебной деятельностью, в которой подросток самоутверждается. Указано, что неудачи вызывают у подростка переживания, заставляют пересмотреть свои возможности, способности, понизить уровень требовательности или начать работу по самосовершенствованию. Адекватная самооценка подростка формируется при благоприятных внешних условиях: требовательности, справедливого отношения и доброжелательности к подростку в семье, объективной педагогической оценки качеств личности, результатов учебной деятельности подростка, адекватной общественной мысли.The author of the article identified the components of a person self-identity in connection with educational activity in which the teenager is asserting itself. It is indicated that failures cause the adolescent experience, force to reconsider own capabilities, skills, to reduce the level of rigor or to start work on self-improvement. Adequate teenagers’ self-esteem is formed under favorable external conditions: rigor, fairness and friendliness to the teenager in the family, an objective teachers’ evaluation of personality traits and the results of educational activities, adequate social thought.
  Повний текст PDF - 239.094 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шишенко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шишенко В. О. Самооцінка як педагогічна умова формування позитивної мотивації до навчання у дітей молодшого шкільного віку / В. О. Шишенко // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 347-350. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_84.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шишенко Валентина Олексіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського