Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Березівська Л. Д. Ідея організації шкільної освіти на засадах індивідуалізації та диференціації у діяльності Наркомосу УСРР на початку 20–х років ХХ ст. / Л. Д. Березівська // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_6 Висвітлено організаційно-змістові характеристики диференціації як форми реалізації принципу індивідуалізації навчання у шкільній політиці Народного комісаріату освіти (Наркомосу) УСРР на початку 1920–х рр.Раскрыты организационно-содержательные характеристики дифференциации как формы реализации принципа индивидуализации обучения в школьной политике Народного комиссариата просвещения (Наркомпросвещения) УССР в начале 1920–х гг.Article covers organizational-conceptual characteristics of differentiation as a form of implementation of a training individualization principle in school policy of the USSR People’s Commissariat of Education in the early 1920s of the twentieth century. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Березівська Л. Д. Ідея організації шкільної освіти на засадах індивідуалізації та диференціації у діяльності Наркомосу УСРР на початку 20–х років ХХ ст. / Л. Д. Березівська // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |