Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Грудок-Костюшко М. О. Характеристика рівнів сформованості україномовної діалогової компетентності в учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл / М. О. Грудок-Костюшко // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_14 Наведено характеристику рівнів сформованості україномовної діалогової компетентності в учнів X - XI класів загальноосвітніх шкіл, презентовано зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на ефективність формування україномовної діалогової компетентності.Представлена характеристика уровней сформированности украиноязычной диалоговой компетентности у учащихся X - XI классов общеобразовательных школ, презентованы внешние и внутренние факторы, влияющие на эффективность формирования украиноязычной диалоговой компетентности.Characteristic of levels of forming of Ukrainian-speaking dialogue competence of the pupils of X - XI forms of general schools is offered in the article, external and internal factors, influencing the effectiveness of forming of Ukrainianspeaking dialogue competence are presented. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Грудок-Костюшко М. О. Характеристика рівнів сформованості україномовної діалогової компетентності в учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл / М. О. Грудок-Костюшко // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |