Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73578/2012/11<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Psycholinguistics : наук.-теорет. зб..- Переяслав Psycholinguistics- Титул.
- Зміст.
Психологія
- Дем’яненко С. Д. Теоретичні засади метамовних проявів у дітей дошкільного віку. - C. 17-22.
- Дереча А. А. Розвиток вербальної креативності підлітків за допомогою тренінгової програми. - C. 22-29.
- Зачесова И. А., Гребенщикова Т. А. Выражение интенций в детских диалогах и их распознавание детьми и родителями. - C. 29-37.
- Калмикова Л. О. Теорія формування у дітей дошкільного віку мовленнєвої діяльності. - C. 37-46.
- Карп’юк М. Д. Медитація як засіб самореалізації та самооздоровлення в життєпросторі студентів ПТНЗ. - C. 46-54.
- Корніяка О. М. Розвиток комунікативної компетентності фахівця: традиції та інновації. - C. 55-66.
- Король Л. Д. Емпіричний аналіз толерантності та інтолерантних установок особистості в умовах білінгвізму. - C. 66-74.
- Кючуков Х. С., Юсева В. Р. Лексическое богатство и теория сознания двуязычных детей. - C. 74-82.
- Мазуренко В. А. Мовлення як предмет нейропсихологічного і психолінгвістичного дослідження. - C. 82-89.
- Новикова Г. П. Формирование языковой компетенции студента в социально-культурном пространстве ВУЗа. - C. 89-95.
- Орап М. О. Психологічний аналіз поняття "мовленнєва організація особистості”. - C. 95-103.
- Перхайло Н. А. Психолінгвістичні засади формування текстотворчої компетентності старшокласників. - C. 104-112.
- Пилипенко Н. Г. Психолінгвістичні аспекти дослідження проблеми життєвих стратегій особистості. - C. 112-118.
- Репецька А. В. Психосемантичний підхід щодо дослідження екзистенціальної рефлексії особистості. - C. 118-127.
- Ривина Е. К. Язык изобразительного искусства в художественно-эстетическом развитии детей дошкольного и младшего школьного возраста. - C. 127-134.
- Хворост Х. Ю. Психологічні особливості прояву інформаційної позиції майбутніх фахівців документознавства та інформаційної діяльності. - C. 134-141.
- Яценко Т. С. Визуализация психического в целях его глубинного познания. - C. 142-160.
Мовознавство
- Герцовська Н. О., Гутиряк О. І. Психолінгвістичні аспекти лексико-семантичних полів успіху (на матеріалі англійської та української мов). - C. 161-166.
- Горлачева В. В. Манипулятивная направленность коммуникативных стратегий рекламы мобильных телефонов. - C. 166-171.
- Кушмар Л. В. Характеристика лексичного та асоціативного значень понять економічної сфери використання. - C. 171-179.
- Мелкумова Т. В. Поліфункційність риторичних фігур. - C. 179-183.
- Ringblom N. Language separation in early childhood: one system or two?. - C. 183-195.
- Селіванова О. О. Когнітивне підґрунтя метафоричної номінації. - C. 195-204.
- Слєпиніна Н. О. Концепт, поняття, слово, значення: теоретичні проблеми розмежування. - C. 204-212.
- Трифонов Р. А., Якименко О. О. Письменницька метамовна рефлексія загально-концептуального спрямування, відображена в інтерв’ю. - C. 212-221.
- Христич Н. С. Стилістичний повтор як ефективний засіб психологічного впливу (на матеріалі виступу англійських політиків). - C. 221-228.
- Цейтлин С. Н., Рогожкина Г. С. Количественно-именные сочетания русского языка в онтолингвистическом аспекте. - C. 228-236.
- Швець Т. А. Національна специфіка фразеологічних одиниць французької мови як засіб самовираження народу-творця. - C. 236-241.
Соціальні комунікації
- Бутиріна М. В. Реклама та зв’язки з громадськістю: технологічний вимір. - C. 242-247.
- Грейліх О. О. Культура мовлення вчителя як передумова ефективної професійної діяльності. - C. 247-254.
- Мельниченко С. А. Соціально-психологічні особливості спілкування підлітків у скаутській організації. - C. 254-259.
- Мороз В. Я. Теоретична рефлексія понять "модель”, "моделювання”, "картина світу”, "модель світу” у парадигмі соціальних комунікацій. - C. 259-265.
- Нагорняк М. В. Формування мовленнєвої особистості майбутнього радіожурналіста (на матеріалах навчальної інформаційної програми "Студентська хвиля”). - C. 265-273.
- Нікітчина С. О. Cпілкування студентів ВНЗ з викладачами засобами дидактики як умова забезпечення ефективності сучасних комунікативних технологій. - C. 273-280.
- Сербін С. М. Рефлексія в прямоефірному мовленні. - C. 280-290.
- Тонкіх І. Ю. Журналістські блоги як форма впливу на громадську думку в українських Інтернет-ЗМІ. - C. 290-297.
- Федосєєва І. В. Особливості вивчення комунікативної толерантності студентів ВНЗ. - C. 297-306.
| 2012 | | Iss. 11
|
|
|
|