Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73578/2010$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Psycholinguistics
: наук.-теорет. зб..- Переяслав
Psycholinguistics

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Артемова О. І. Формування комунікативної компетенції майбутніх психологів в процесі професійної підготовки. - C. 10-16.
  4. Бондаревська Т. І. Психолого-педагогічні засади розв'язання конфліктів. - C. 17-21.
  5. Дорожко І. І. Рефлексія як інтегральна характеристика особистості. - C. 22-26.
  6. Кінельова О. В. Вікові відмінності семантичного оцінювання часу. - C. 26-31.
  7. Козак Л. В. Психолінгвістичний аспект навчання української мови іноземних студентів у немовному ВНЗ. - C. 31-36.
  8. Крылова-Грек Ю. М. Психолингвистический подход к вопросу о понятии "личность” в иноязычных текстах. - C. 36-43.
  9. Лила М. М. Увага у навчанні іноземної мови. - C. 43-48.
  10. Павлова Н. Д., Вахитова Л. М. Диалог в интерактивных радиопрограммах. - C. 49-55.
  11. Пасічна О. В., Матвієнко О. М. Психолого-педагогічні засади формування орфографічних умінь і навичок школярів у процесі вивчення дієприкметника. - C. 55-61.
  12. Танана С. М., Сідько Н. Г. Психологічні механізми формування комунікативної компетенції читання в студентів немовних вищих навчальних закладів. - C. 61-66.
  13. Тяллева И. А. Стратегии развития творческого мышления в обучении иноязычой письменной речи студентов-филологов. - C. 66-72.
  14. Фрейберга И. Проявления личностного смысла в рассказах детей дошкольного возраста. - C. 73-80.
  15. Шепель К. В. Особливості прояву копінг-стратегій особистості в процесі соціальної взаємодії. - C. 80-84.
  16. Донцова Т. В. Адъективные конструкции в детской речи (на материале английського языка). - C. 85-91.
  17. Иванова А. А. Межъязыковая омонимия русского и арабского языков. - C. 92-99.
  18. Кожуховська Л. П. Мовленнєва компетенція управлінця закладу освіти в аспекті психолінгвістики. - C. 99-105.
  19. Летюча Л. П. Языковой статус субъективно-оценочных образований. - C. 105-112.
  20. Мкртычян С. В. Концепты "свой” - "чужой” как рефлексы коммуникативной субкультуры в аспекте аналіза делового дискурса. - C. 112-121.
  21. Павлова І. A. Числівник у поетичному мовленні М.Вінграновського крізь призму його психотипу. - C. 121-128.
  22. Павлюк Л. В. Гендерная специфика обыденного языкового сознания. - C. 128-136.
  23. Танчинець М. І. Соціолінгвістичні фактори виникнення мовних варіантів в англійському діалогічному мовленні. - C. 136-141.
  24. Труфанова Н. В. Специфика отражения языкового сознания в постмодернистском тексте. - C. 142-147.
  25. Халіман О. В. Мовна свідомість етносу: реалізація оцінного потенціалу граматичного значення жіночого роду. - C. 147-152.
  26. Шапошникова В. И. Особенности аллитерации в эпичуских формулах олонхо "Элэс Боотур” П.Оготоева. - C. 152-157.
  27. Антонова О. В. Жанрові особливості радіопередачі М. Жулинського "Українська література: вчора і сьогодні”. - C. 158-163.
  28. Баєва Т. Ф. Комунікативна майстерність соціального педагога як складова його професійної компетентності. - C. 163-168.
  29. Бутник Н. В. Етносимволіка кольору як психо- та соціолінгвістичний маніпулятивний кваліфікатор телевізійної реклами. - C. 169-173.
  30. Гончарова А. К. Епістолярій блогофери. - C. 174-178.
  31. Іванова Л. О. Соціально-культурна маркованість інтертексту в публіцистичному творі. - C. 178-181.
  32. Марченко Е. М. Етапи розвитку рецептивної граматичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови на базі англійської. - C. 182-189.
  33. Мосцевенко А. Ю. Паралингвистические средства выражения экспрессивности в интернет-коммуникации (на материале англоязычних блогов). - C. 189-197.
  34. Супрун Л. В. "Українське ж житє, яко таке...” у вісниківській публіцистиці Михайла Грушевського. - C. 197-204.
2010
Iss. 5

 
Psycholinguistics
: наук.-теорет. зб..- Переяслав
Psycholinguistics

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Психологія

  4. Вигуле Д., Аугсткалне Д. Развитие коммуникативной активности детей дошкольного возраста средствами игрушки. - C. 10-17.
  5. Дзюбко Л. В. Формування мовних засобів впливу в професійній діяльності вчителя. - C. 17-25.
  6. Засєкіна Л. В. Контекстуально-динамічний аналіз розвитку психолінгвістики у ХХI столітті. - C. 26-33.
  7. Калмиков Г. В. Феномен мовної компетенції в психолінгвістичних розвідках зарубіжних учених. - C. 33-40.
  8. Карп’юк М. Д. Терміни та коди-переконання як вияв оновлення стереотипів вербальної свідомості (самосвідомості) мовної особистості. - C. 40-56.
  9. Лавриненко О. Л. Профілі мовної особистості. - C. 56-63.
  10. Лила М. В., Лила М. М. Особистісна свідомість як функціональна основа іншомовної мовленнєвої діяльності. - C. 63-68.
  11. Пилипчук С. В. Межкультурный подход в обучении иностранным языкам через интеръязык в дошкольном возрасте. - C. 69-73.
  12. Роменкова В. А., Екаб Р. Психологическая и биологическая характеристика ребенка в текстах теории "детей индиго”. - C. 73-81.
  13. Фомина Н. А. Особенности языковой личности менеджеров и педагогов. - C. 82-89.
  14. Чернякова О. І. Психологічні засади навчання дошкільників іноземної мови. - C. 89-95.
  15. Чибухашвили В. О. Особенности овладения младшими школьниками основами культуры речи с использованием электронных образовательных ресурсов. - C. 95-102.
  16. Мовознавство

  17. Билан Н. И. Перевод на английский язык русских и украинских высказываний с потенциальными существительными в позиции подлежащего. - C. 103-107.
  18. Волкова А. Г. Языковое сознание как фактор формирования идиостиля текста (на материале стихотворений Кароля Войтылы). - C. 107-112.
  19. Вотінцева М. Л. Моносеманти в сучасному англійському розмовному мовленні. - C. 112-117.
  20. Галкина Т. Г. Методика анализа образов авторского сознания, репрезентированных в художественном тексте. - C. 117-123.
  21. Елисеева М. Б. Детские речевые самоисправления как проявление языковой рефлексии. - C. 123-131.
  22. Засєкін С. В. Провідні нейропсихолінгвістичні концепції мовленнєвої організації мозку перекладача. - C. 132-139.
  23. Ігнатьєва С. Є. Мовна особистість Олеся Гончара в аспекті психолінгвістичних характеристик. - C. 139-145.
  24. Куринная А. Ф., Медуниця А. Н., Мороко Л. В. Лингвосинергетический подход к обучению русскому языку словом. - C. 145-150.
  25. Навальна М. І. Дифузні процеси в лексиці інформаційних технологій у мові української сучасної періодики. - C. 151-156.
  26. Цейтлин С. Н. Морфология флективного языка в онтогенезе: некоторые аспекты конструирования. - C. 157-160.
  27. Соціальні комунікації

  28. Біличенко О. Л. Системний підхід до вивчення текстів художньої літератури в соціокомунікативістиці. - C. 161-165.
  29. Дзеник С. В. Стратегії маркетингових комунікацій під час іміджмейкінгу та їхня класифікація. - C. 165-172.
  30. Досенко А. К. Медийность как одна из основных признаков блога. - C. 172-176.
  31. Каштан Т. В. Формування міжнародного іміджу України на основі PR-програм. - C. 177-182.
  32. Компанцева Л. Ф. Принципи сугестивної лінгвістики в організації дискурсів деструктивних релігійних організацій (на прикладі комунікативної діяльності руху Фалунь Дафа). - C. 183-191.
  33. Кравченко Н. О. Інмутація у системі освіти України. - C. 192-196.
  34. Нікітчина С. О. Мовні та комунікативні стратегії в полікультурному середовищі. - C. 197-203.
  35. Тяллева И. А. Акмеологический аспект формирования вторичной языковой личности студентов-филологов. - C. 204-208.
  36. Шевченко А. С. Телерепортаж з позиції теорії масової комунікації. - C. 208-213.
  37. Шевченко О. О. Роль психолінгвістичних і фізіологічних процесів у технології організації дозвілля молоді в закладах нічної клубної культури. - C. 214-218.
2010
Iss. 6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського