Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73535:Фіз.вих.спр./2014$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
.- Кам'янець-Подільський. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини
Visnik Kam’ianec’-Podil’s’kogo nacional’nogo universitetu imeni Ivana Ogienka. Fizicne vihovannya, sport i zdorov'ya ludini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Bąnkovich M. Masaż jako wspomaganie odnowy biologicznej w sporcie. - C. 9-16.
  4. Сhodinow W. Zastosowanie treningu obwodowego na zajęciach z wychowania fizycznego i sportu młodzieży z różną szybkością dojrzewania biologicznego. - C. 17-27.
  5. Сhodinow W. Efekty adaptacji wypoczynku aktywnego. - C. 27-38.
  6. Gruca-Miąsik U. Rodzinne aspekty aspiracji edukacyjnych i zawodowych młodzieży. - C. 39-51.
  7. Karpuszenko E. Addition and identity crisis in adolescent children. - C. 51-58.
  8. Marzec A. Health-oriented role of leisure time: selected aspects. - C. 59-68.
  9. Pęczkowski R. Komunikaty medialne w świetle teorii optymalnego znaku. - C. 68-73.
  10. Randak J. Innovative leisure activities for seniors in the light of the applicable law in Poland. - C. 73-82.
  11. Winczewski P., Szostak J. Podobieństwa i odmienności treningu narciarskiego osób pełnosprawnych i niepełnosprawnych. - C. 82-90.
  12. Winczewski P. Ocena wykorzystywania przyborów w dydaktycznych zabawach ruchowych. - C. 91-97.
  13. Алєксєєв О. О. Аналіз експериментального дослідження рівнів готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування здорового способу життя підлітків за результатами проміжного зрізу та результатами формувального експерименту. - C. 98-105.
  14. Андрійчук О. Я. Рекреація в Україні: лісоохорона державна підтримка. - C. 105-110.
  15. Бабюк С. М. Використання сучасних здоров’язбережувальних технологій в роботі з дітьми раннього віку. - C. 111-117.
  16. Банку Т. А. Особенности силовой подготовки старшеклассников. - C. 118-125.
  17. Бесарабчук Г. В. Структурно-методологічні основи педагогічної моделі формування готовності учнів ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою до служби в армії засобами фізичної культури. - C. 126-135.
  18. Боднар А. О., Солопчук Д. М. Використання засобів масової інформації як способу організації олімпійської освіти. - C. 136-142.
  19. Брадик Г. М., Гуцу И. В. Реализация программы "здоровье" в школе. - C. 142-149.
  20. Вільчковська А. Е. Музика як засіб мотивації для активізації учнів на заняттях фізичного виховання (з досвіду польських шкіл). - C. 150-157.
  21. Вільчковський Е. С., Пасічник В. Р. Основні умови підвищення педагогічної праці вчителів фізичного виховання польських шкіл. - C. 157-162.
  22. Гук С. В. Специфіка сертифікації і ліцензування кваліфікації фахівців з фізичної реабілітації у Великій Британії. - C. 162-171.
  23. Гурман Л. Д. Організаційно-методичні основи занять атлетичною гімнастикою з учнями старших класів. - C. 172-177.
  24. Деркаченко И. В. Зависимость динамических характеристик ударного взаимодействия и уровня мастерства кикбоксеров разных тактических типов (игровики, темповики, нокаутеры, универсалы). - C. 177-181.
  25. Жигульова Е. О. Проблемні питання відповідального батьківства як засобу удосконалення культури здоров’я молоді. - C. 182-189.
  26. Заікін А. В. Різні сторони підготовки майбутніх учителів фізичної культури до виховання здорового способу життя молодших школярів. - C. 190-195.
  27. Зубаль М. В. Вплив авторської програми покращення фізичних якостей хлопчиків молодшого шкільного віку різних соматотипів на їх фізичну підготовленість. - C. 196-203.
  28. Ирхин В. Н., Ирхина И. В. Формирование стоматологического здоровья школьников: проблемы и пути решения. - C. 203-210.
  29. Кривсун С. Н. Влияние психофизиологических особенностей гребцов на байдарках на физическую подготовленность. - C. 211-217.
  30. Ліщук В. В. Фармакологічне випробування препарату "Вобензим" на етапі збереження високої спортивної майстерності бігунів-марафонців. - C. 218-225.
  31. Марчук В. М., Марчук Д. В. Передумови залучення населення до фізкультурно-оздоровчих послуг. - C. 226-233.
  32. Овчаренко С. В., Петров О. П., Яковенко А. В. Планування тренувального процесу футболістів із дитячим церебральним паралічем до міжнародних змагань. - C. 233-238.
  33. Петренко О. В., Зиборова Е. А., Петренко С. В., Показанникова Л. Т. Резервы эффективности утренней гимнастики. - C. 238-245.
  34. Петров А. О. Організація здоров’язбережувального процесу у ВНЗ. - C. 245-251.
  35. Прозар М. В. Сучасні підходи до вивчення спортивних ігор у процесі фізичного виховання в загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 252-258.
  36. Совтисік Д. Д. Антропометрична характеристика тілобудови жителів м. Кам’янця-Подільського. - C. 259-265.
  37. Солопчук М. С., Боднар А. О. Дослідження рівня сформованості олімпійської освіти у студентів фізкультурних факультетів вищих навчальних закладів. - C. 265-271.
  38. Стасюк І. І. Показники виконання техніко-тактичних дій у футзалі в загальнокомандному аспекті. - C. 272-278.
  39. Тищенко В. О. Оптимальне управління тренувальним процесом у гандболі. - C. 279-285.
  40. Трусова О. В. Индивидуальные типологические особенности школьников как внутренний фактор эффективности физической подготовки. - C. 285-290.
  41. Чаплінський Р. Б., Чаплінська Л. В. Адекватні фізичні тренування при ішемічній хворобі серця як чинник якісної реабілітації. - C. 290-297.
  42. Шахлина Л. Я-Г., Чистякова М. А. Компонентный состав массы тела спортсменок, специализирующихся в дзюдо. - C. 298-304.
  43. Шевчук М. А. Характеристика показників вестибулярної стійкості акробатів при відборі в групи початкової підготовки. - C. 304-309.
  44. Наші автори. - C. 310-313.
  45. Вимоги до змісту та оформлення наукових статей. - C. 317-319.
  46. Алфавітний покажчик авторів. - C. 7-8.
2014
Вип. 7
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського