Пошуковий запит: (<.>I=Ж73286/2010$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
|
| Педагогічний дискурс : зб. наук. пр..- Хмельницький Pedahohichnyi Dyskurs- Титул.
- Зміст.
- Алексєєв О. М. Визначення складності тестових завдань методом попарних порівнянь. - C. 5-9.
- Асанова З. Р. Педагогічні умови виховання учнів молодшого шкільного віку засобами етнопедагогіки кримськотатарського народу. - C. 9-12.
- Бабічева М. Г. Формування професійної компетентності вчителя іноземної мови в умовах полікультурного простору. - C. 12-14.
- Барбашова І. А. Забезпечення музичного сенсорного розвитку молодших учнів засобами шкільних підручників. - C. 15-18.
- Білоусова Л. І., Гризун Л. Е. Проблеми модульного структурування навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань. - C. 18-22.
- Біницька О. П. Використання різних методів навчання при викладанні економічних дисциплін у вищих педагогічних навчальних закладах. - C. 23-26.
- Богів Е. І. Формування професійної комунікативної компетенції у студентів економічних спеціальностей. - C. 26-30.
- Ващенко Л. Ф., Тіміргазієва І. Р. Можливості дидактичних ігор для корекції уваги в гіперактивних учнів. - C. 30-35.
- Величко О. Г., Іващенко В. П., Ясев О. Г., Рожков О. Д. Ефективність діяльності вищого навчального закладу як функція повноти нормативно-методичного забезпечення. - C. 35-39.
- Вовк В. П. Особливості професійної адаптації молодих учителів до роботи в сучасній школі. - C. 39-42.
- Ворожбіт В. В. Потенціал образотворчого мистецтва у духовно-моральному вихованні дітей (історико-педагогічний аспект). - C. 43-49.
- Галус О. М. Наукові підходи та закономірності педагогічного управління освітніми процесами у ступеневому вищому навчальному закладі. - C. 49-52.
- Гладкова В. М. Продуктивна Я-концепція як акмеологічна умова самовдосконалення менеджера освіти. - C. 52-56.
- Глушок Л. М. Застосування інтерактивних методів при викладанні англійської мови у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії. - C. 56-59.
- Горчакова О. А. Особливості розвитку міжкультурної компетентності у майбутніх менеджерів освіти. - C. 59-63.
- Долинський Є. В., Романишина Л. М. Форми, методи і засоби формування комунікативної компетентності майбутніх перекладачів у процесі дистанційного навчання. - C. 63-68.
- Дяков І. В. Погляди С. Ф. Русової на окремі проблеми розвитку позашкільної освіти. - C. 68-72.
- Іщук Т. В. Психологічні чинники формування позитивної мотивації професійного становлення студентів-першокурсників. - C. 73-76.
- Казакова Н. В. Підготовка студентів до літньої педагогічної практики в оздоровчих таборах. - C. 76-80.
- Калініна Л. М., Моцик Б. В. Стан інформаційного забезпечення управління якістю освіти загальноосвітнього навчального закладу. - C. 81-86.
- Каліночкіна Ю. М. Здійснення науково-методичного супроводу впровадження профільного навчання в умовах освітнього округу. - C. 86-90.
- Карташова Л. А. Формування ІТ-готовності як нової якісної характеристики учителя суспільно-гуманітарних дисциплін. - C. 90-97.
- Катеринюк Н. І., Салтиков В. О. Методика вивчення обчислювальних процесів на мові програмування Паскаль у ХГПА. - C. 97-99.
- Крищук Б. С. Форми педагогічної та культурно-просвітницької роботи товариства "Просвіта” на Поділлі (1906-1923 рр.). - C. 100-103.
- Кучерук О. Я. Аналіз процесу адаптації студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ. - C. 104-107.
- Мазуренок Н. І. Формування комунікативної компетенції у студентів вищих педагогічних навчальних закладів на заняттях з німецької мови. - C. 107-110.
- Маріонда І. І. Нормування оцінки фізичного навантаження курсантів вищих військових навчальних закладів. - C. 111-115.
- Марусинець М. М. Професійна рефлексія як чинник самовдосконалення особистості майбутнього педагога. - C. 115-118.
- Махиня Т. А. Наукові засади побудови моделі системи розвитку управлінських умінь керівників дошкільних навчальних закладів у підвищенні кваліфікації. - C. 118-122.
- Махінов В. М. Вплив соціокультурного фактора на формування комунікативної компетенції майбутнього вчителя. - C. 122-125.
- Машкіна Л. А. Підготовка студентів до проведення пробних уроків у початковій школі. - C. 126-129.
- Місяць Є. Г., Берека В. П. Задачі з "аномальною” умовою як засіб формування логічного мислення молодших школярів. - C. 130-133.
- Мозолюк Т. М. Готовність ІТ-фахівців до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності як складова професійної готовності. - C. 133-138.
- Мотозюк Л. М. Інтенсифікація діяльності викладацького складу вищих навчальних закладів щодо формування комунікативної компетентності майбутніх менеджерів освіти. - C. 138-143.
- Нагорний Я. В. Використання Інтернет-ресурсів на уроках іноземної мови як фактор оптимізації навчання. - C. 143-146.
- Найда Ю. М., Найда В. Ю. Інструментальна концертно-виконавська практика викладачів факультету мистецтв як складова науково-творчої діяльності ХГПА (історичний аспект: 2000 – 2010 рр.). - C. 146-149.
- Огородник Л. М. Проблема організації роботи з обдарованими дітьми та вдосконалення навчального процесу у контексті модернізації освітньої парадигми. - C. 150-153.
- Олійник Н. А. Теоретичні основи формування виконавських вмінь та навичок студентів у музично-сценічній діяльності. - C. 153-157.
- Онищенко О. І. Проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів у дослідженнях українських вчених. - C. 157-162.
- Орловська О. В. Роль педагогічної практики у підготовці майбутніх вчителів до виховання толерантності в учнів старшої школи США. - C. 162-165.
- Пальшкова О. І. Впровадження дидактичної моделі формування професійної культури майбутніх учителів початкової ланки на заняттях у вищій школі. - C. 166-170.
- Парфанович І. І. Функціональні можливості соціальних структур з питань підтримки й організації життєдіяльності неповнолітніх дівчат. - C. 170-176.
- Петрук О. М. Проблема інтегрованого підходу до процесу навчання в науковій літературі. - C. 176-180.
- Пісоцька Л. С. Організація системи управління в контексті розвитку дошкільної освіти. - C. 180-184.
- Поляков А. О. Юридична клінічна освіта: історичний досвід і сучасність. - C. 185-191.
- Пулатова Л. Й. Мовна особистість учителя: комунікативна компетенція та мовленнєва поведінка. - C. 191-194.
- Пустовіт Г. П. Категорії "Я” і моя майбутня професія” як чинник становлення особистості у позашкільному навчальному закладі. - C. 194-197.
- Римар Р. С. Історія театру в Кам’янці-Подільському до 30-х рр. ХХ століття. - C. 198-200.
- Савіцька Г. І. Проблема "професійного вигорання” в контексті підготовки майбутніх працівників освітніх закладів. - C. 200-204.
- Саєнко Н. В. Методологічні підходи до забезпечення культурологічної підготовки майбутніх інженерів. - C. 204-209.
- Севастьянова О. М. Світоглядна підготовка вчителів початкових класів: філософсько-освітня інтерпретація. - C. 210-212.
- Слюзко А. М., Слюзко В. І. Біоетика і науково-художня книга. - C. 213-217.
- Собко Ю. Ю. М. М. Дарманський – реформатор освіти на Поділлі (кінець ХХ – початок ХХІст.). - C. 217-221.
- Сусліна І. В., Воротняк Л. І. Тренінгові технології як важлива складова навчання міжкультурної комунікації магістрів у педагогічних ВНЗ засобами іноземних мов. - C. 221-224.
- Ткачук Г. О., Дорош Г. О. Теоретичні основи збагачення мовлення школярів експресивною лексикою. - C. 225-228.
- Чорненька С. І. Основні аспекти художньо-естетичного виховання учнів на уроках музики. - C. 228-231.
- Шапошнікова Л. М. Методи організації самостійної роботи студентів як шлях до самонавчання іноземних мов. - C. 231-237.
- Шевцова Н. П. Розвиток системи дошкільних закладів для дітей раннього віку в Криму. - C. 238-241.
- Шквир О. Л. Теоретичні аспекти ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 241-244.
- Шоробура І. М. Бойовий гопак як етнонаціональна система психофізичного вдосконалення особистості. - C. 244-247.
- Янкович О. І. Ідеї технологізації освіти у педагогічній думці України (ХVІІІ – перша половина ХХ ст.). - C. 247-252.
- Ярощук І. Д. Оптимізація процесу адаптації молодого фахівця економічного профілю до професійно-комунікативної діяльності. - C. 252-256.
- Ясак Т. М. Комп’ютерно орієнтоване навчально-методичне забезпечення уроків української мови у 8-9 класах гімназії. - C. 256-261.
- Яцишин Р. М. Прогресивні погляди на естетичне виховання у спадщині освітян України. - C. 262-266.
| 2010 | | Вип. 8
|
|