Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73146/2017/11-12<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Сучасні проблеми художньої освіти в Україні
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аккаш О. Герої та автори сучасного мистецтва. Криза особистості. - C. 7–9.
  4. Булавіна Н. Принципи освіти в галузі сучасного мистецтва. - C. 10–11.
  5. Вторушина М. Нові технології та проблематика пост гуманізму в роботах Юлії Беляєвої. - C. 12–13.
  6. Глібова Т. Формування інформаційної культури майбутніх художників-скульпторів у процесі навчання. - C. 14–16.
  7. Гончаренко Д. Модернізація художньої освіти в Україні: Спроба концептуального осмислення. - C. 17–18.
  8. Грищенко О. Створення оригінального книжкового макету на основі принципів "книги художника” як семестрове завдання четвертого курсу майстерні книжкової графіки НАОМА. - C. 19–20.
  9. Дудник М. Игровой аспект в дизайн-творчестве. - C. 21–23.
  10. Зіненко Т. Сучасні художні практики та їхній вплив на формування творчої особистості митця. - C. 24–25.
  11. Зятик Б. Стилістичні особливості поліхромії храмів Львівщини 1990 – 2015 років. - C. 26–28.
  12. Івановська Н. Філософія сучасного мистецтва. - C. 29–30.
  13. Клековкін О. Виховання актора у театральній школі Франції. - C. 31–33.
  14. Коржова А. "Історія театру”: Становлення навчальної дисципліни. - C. 34–36.
  15. Лебедева А. Предельная определённость. - C. 37–39.
  16. Лінець А. Театрознавство незалежної України. Основні тенденції. - C. 40–42.
  17. Мазніченко О. Принципи педагогічної діяльності школи Н. Б. Чмутіної. - C. 43–45.
  18. Майданець-Баргилевич О. Українська академія мистецтва. Михайло Бойчук і Олександр Саєнко. - C. 46–48.
  19. Метельницька Д. Публіцистика Анатоля Петрицького 1920–1950-х. - C. 49–51.
  20. Мотуз В. Роль протоієрея Петра Лебединцева у поширенні церковно-приходської освіти. - C. 52–55.
  21. Нестеренко П. Сучасні вектори мистецтва книжкової графіки на прикладі творчої акції "Мистецтво молодих”. - C. 56–59.
  22. Ніколайчук Н. Механізм закладання основ композиційного мислення у системі художньої освіти. - C. 60–62.
  23. Пасічник Л. Сучасний стан та проблеми художньої освіти за спеціальністю "ювелірне мистецтво” в Україні. - C. 63–65.
  24. Перець О. Шляхи розвитку сучасної Української регіональної мистецької школи. - C. 66–68.
  25. Пилипенко І. Деякі питання методики викладання в іконописній майстерні Києво-Печерської Лаври. - C. 69–70.
  26. Пилипушко Б. Подолання вибірковості у дослідженні української мистецької спадщини доби тоталітаризму. - C. 71–73.
  27. Рашевська А. Українська народна ікона козацької доби в контексті розвитку духовності в сучасній художній освіті. - C. 74–76.
  28. Романенкова Ю. "Эффект светофора” для украинского искусства и художественного образования. - C. 77–79.
  29. Смірнова Д. Актуальність впровадження у навчальний процес основних принципів збереження міської історичної забудови. - C. 80–85.
  30. Стешенко С. Реконструкція пам’яток сакрального мистецтва та її роль у формуванні світогляду молодих митців. - C. 86–88.
  31. Філатова М. Наполеон Бонапарт в англійській карикатурі кінця XVIII — початку XIX століть. З колекції Харківського художнього музею. - C. 89–91.
  32. Халепа О. Формати сучасних освітніх заходів. - C. 92–94.
  33. Циба Г. Проблеми творчої молоді в умовах нової культурної реальності часів Перебудови в СРСР (1986 – 1991). - C. 95–97.
  34. Цой О. Методологічні засади ескізування архітектурних оболонок у процесі архітектурного проектування. - C. 98.
  35. Чібалашвілі А. Передумови формування особистості композитора в умовах сучасності. - C. 99–100.
  36. Юр М. Інноваційні підходи до творення та репрезентації сучасної графіки. На матеріалах дипломників-графіків НАОМА. - C. 101–106.
  37. Босенко А. Превращение как эстетическая категория. - C. 107–159.
  38. Будник А. Художник українських енциклопедій Роман Олексійович Селівачов (1914 – 1995). - C. 160–180.
  39. Єрмакова Н. Мистецька доля і доля мистецтва. Частина перша. - C. 181–219.
  40. Клековкін О. Культура і мистецтво: Інструменти вимірювання. - C. 220–229.
  41. Протас М. "Сначала растём, потом засыхаем”. Юрий Мацкин. - C. 230–253.
  42. Пучков А. Восхищение классификацией: Первый российский текст о помпеянской живописи (Юлиан Кулаковский о книге Августа Мау). - C. 254–268.
  43. Положення про Координаційну раду з питань мистецької освіти і науки при Національній академії мистецтв України. - C. 269–271.
  44. Надвипускні та випускні дані.
2017
Вип. 11-12
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського