Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69028/2015$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Педагогічний пошук
: наук.-метод. журн..- Луцьк
Pedagogìčnij pošuk

  1. Титул, зміст.
  2. Редакційна сторінка.
  3. З ювілеєм!

  4. Олешко П. С. Розвиток регіональної післядипломної педагогічної освіти: сучасні тенденції та виклики. - C. 6–10.
  5. Вітюк В. В. Наукова діяльність ВІППО в умовах інноваційного розвитку регіональної післядипломної педагогічної освіти. - C. 11–15.
  6. Кот Н. М. Сторінки історії Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти (1944 р. – початок 60-х рр.). - C. 16–23.
  7. Романчук Г. Д. Михайло Андрійович Падалко на чолі Волинського обласного інституту удосконалення кваліфікації вчителів (1971–1984 рр.). - C. 23–29.
  8. Маслай Г. С. Розвиток творчого потенціалу педагога – основна мета діяльності ВІППО. - C. 30–34.
  9. Рудь О. В. Курс на інноватику: розвиток ВІППО у 2008–2012 роках. - C. 35–41.
  10. Щоголєва Л. О. Командна робота кафедри управлінської діяльності ВІППО. - C. 42–46 .
  11. Верчук С. С. Координація, співпраця, партнерство. - C. 47–49.
  12. Стрільчук В. І., Булавчук С. О. Взаємодія освітян району та ВІППО з підвищення професійної компетентності педагогів. - C. 50–51.
  13. Кацевич Л. С., Попович В. Й. Миттєвості педагогічного буття. - C. 52–53 .
  14. Бондаренко Г. В. Вклад ВІППО у розвиток краєзнавства і краєзнавчої освіти у Волинській області в 1997–2006 рр.. - C. 54–56.
  15. Пушкар Н. С. Ідеї, науково-методичні знахідки, втілення. - C. 57–59.
  16. Садівська В. М. Роль кабінету української мови та літератури ВІППО в педагогічній діяльності вчителя. - C. 60–62.
  17. Гей М. І. Збираючи скарби. - C. 63–64.
  18. Кондратович О. П. Озираючись на пройдене. - C. 65–68.
  19. Матіюк Т. П. Коли мета спільна. - C. 69–71.
  20. Сміховська В. Є. З історії розвитку бібліотеки ВІППО. - C. 72–75.
2015
№ 1 (85)

 
Педагогічний пошук
: наук.-метод. журн..- Луцьк
Pedagogìčnij pošuk

  1. Титул, зміст.
  2. З ювілеєм!

  3. Редакційна сторінка.
    • До 90-ліття юннатівського руху в Україні

  4. Остапчук В. А. Модернізація управління позашкільним закладом в умовах сьогодення. - C. 5–7.
  5. Сподарик С. О. З історії юннатівського руху на Волині. - C. 7–10.
  6. Грановський В. Г. Робота Волинської обласної організації Профспілки працівників освіти і науки на сучасному етапі. - C. 11–16.
  7. Кот Н. М. Сторінки історії Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти (1960-ті – початок 70-х років). - C. 17–22.
  8. Луцюк В. В. Спогади, спогади, спогади. - C. 23–24.
  9. Наукові публікації

  10. Бондаренко Т. С. Система хмарного моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. - C. 25–27.
  11. Вітюк В. В. Професійний розвиток учителя в умовах післядипломної педагогічної освіти. - C. 28–31.
  12. Гребенюк А. В. Вплив подкастинґу як засобу масової інформації на старшокласників і студентів. - C. 32–33.
  13. Камінська В. В. Музейна педагогіка як елемент інноваційного освітнього середовища навчального закладу. - C. 34–36.
  14. Кліш П. А., Хом’як А. П. Комунікативні здібності: сутність, зміст, структура. - C. 37–39.
  15. Набока О. Г., Бабенко О. А. Атестація й самооцінювання як складові успішного управління навчальним закладом. - C. 40–43.
  16. Поліщук Н. А. Особливості формування превентивного середовища навчального закладу. - C. 43–46.
  17. Ханін О. Г. Зайнятість в економічній діяльності осіб з вищою освітою та валовий прибуток держави: математичне моделювання взаємозв’язку й аналіз деяких тенденцій. - C. 47–50.
  18. Методичні публікації

      На допомогу вчителю

  19. Федун О. В. Плекаємо духовність. - C. 51–54.
  20. Іванців М. І., Євтушко А. Й. Формування у молодших школярів обчислювальних навичок і вмінь. - C. 55–57.
  21. Носко І. І., Данилюк О. М. Як організовувати педагогічні читання. - C. 58–59.
    • Вчимося, щоб вчити

  22. Радкевич Л. А. Організаційно-методичне забезпечення творчого пошуку вчителів у системі методичної роботи. - C. 60–62.
    • Творчі сходинки педагогів Волині. Українська література

  23. Сова О. О., Чайка Л. М. Технології ХХІ століття. - C. 63–68.
  24. Сироватка О. Л. Митець в українському суспільстві. - C. 69–73.
  25. Грушко Л. О. Будьмо друзями!. - C. 74–75.
  26. Синя А. С. Галицько-Волинська держава. - C. 76–79.
    • Краєзнавство

  27. Гребенюк Т. С., Гребенюк Ю. Р. Краєзнавча робота: напрямки, форми та методи пошукових досліджень. - C. 80–84.
2015
№ 2

 
Педагогічний пошук
: наук.-метод. журн..- Луцьк
Pedagogìčnij pošuk

  1. Титул, зміст.
  2. Редакційна сторінка.
  3. Наукові публікації

  4. Андрейчин С. Р. Психологічна служба в закладах освіти Волинської області як складник системи психолого-педагогічного супроводу. - C. 3–5.
  5. Буднік С. В. Педагогічні умови виховання дослідницької суб’єктності підлітків у гуртковій роботі. - C. 6–9.
  6. Корнейко А. О. Західна Україна в 40-х – на початку 50-х рр. ХХ ст. : специфіка політичного процесу в умовах радянського тоталітаризму. - C. 10–13.
  7. Муляр О. П., Попович В. Й. Про деякі аспекти навчання та виховання толерантної собистості. - C. 14–16.
  8. Петрович В. С., Остапйовський О. І. Програма "15" – ефективний інструмент для підтримки соціально-психологічного здоров’я та благополуччя громади. - C. 16–19.
  9. Ткачук Н. М. До питання про перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів в освітньому середовищі Волині. - C. 19–22.
  10. Турчик І. В. Використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі як засіб формування життєвих компетенцій. - C. 23–27.
  11. Методичні публікації

      Модернізація освіти: наука і практика

  12. Мартинюк О. В. Цільові проекти дослідно-експериментальної діяльності – основа розвитку навчального закладу. - C. 28–31.
    • Вчимося, щоб вчити: початкова школа

  13. Березіна О. М. Чи стане знову гра провідною діяльністю дошкільника?. - C. 32–33.
  14. Косінська А. І. Закріплення й узагальнення знань про дієслово. - C. 34–35.
  15. Мочкіна Л. І., Хвесик А. Є. Національно-культурний рух в Україні у другій половині ХVІ – першій половині ХVІІ століть. - C. 36–37.
  16. Коширець Т. А. Франція другої половини ХVІІ ст. Людовік ІV. - C. 38–41.
    • Зарубіжна література

  17. Граузе О. Е., Бондарук Л. М. Соціальна дієвість у романі Ч. Діккенса "Пригоди Олівера віста". - C. 42–44.
    • Художня культура

  18. Данилюк О. М. Сім чудес Ківерцівщини. - C. 45–46.
    • Християнська етика в українській культурі

  19. Мірчук І. І. "Дорога добра". - C. 47–49.
    • Виховна робота

  20. Рудь Ю. Ю. Педагогіка – поклик душі. - C. 50–52.
  21. Чайка Л. П. Сценарій презентації книжки "Що забула борсучиха?". - C. 53–56.
    • На допомогу вчителю

  22. Редкоус І. Є. Моделювання змісту й форм методичної роботи з учителями початкових класів. - C. 57–61.
  23. Лабнюк О. М. Розвиток практичного мислення – засіб адаптації учня у суспільно-інформаційному просторі. - C. 62–64.
  24. Янчук О. А. Ізотерапія як ресурс педагогічного впливу на розвиток творчого потенціалу особистості школяра у процесі навчання. - C. 65–66.
  25. Обдаровані діти

      До 90-ліття юннатівського руху в Україні

  26. Кобель Г. П., Савош В. О. Третій етап LІІ Всеукраїнської олімпіади з фізики. - C. 67–75.
  27. Бобчук В. Т. Юннатівське дослідництво – шлях до пізнання. - C. 76–78.
  28. Ковальчук В. М. Роль шкільних лісництв у формуванні екологічного мислення і свідомості, трудового виховання та допрофесійної підготовки молоді. - C. 78–80.
2015
№ 3

 
Педагогічний пошук
: наук.-метод. журн..- Луцьк
Pedagogìčnij pošuk

  1. Титул, зміст.
  2. Редакційна сторінка.
  3. Богданюк О. М. Типи невербальних засобів комунікації та їх роль у педагогічному процесі. - C. 3–7.
  4. Бультіна Д. В. Особливості транскодування у сучасній англійській мові. - C. 8–9.
  5. Горват-Янушевська І. І. Шляхи вдосконалення розвитку емоційного інтелекту під час навчання у ВНЗ. - C. 10–12.
  6. Дем’янюк О. Й. Використання відомостей про загиблих на Сході України волинян у патріотичному вихованні школярів краю. - C. 13–17.
  7. Євтодюк А. В., Матушевська М. В. Філософські візії христоцентричної духовності крізь призму викликів сучасності. - C. 18–24.
  8. Казмірчук Н. М. Самоосвітня діяльність як фактор професійного зростання практичного психолога. - C. 25–26.
  9. Кліш П. А., Хом’як А. П. Педагогічна технологія діалогового спілкування: сутність, структура, зміст. - C. 27–29.
  10. Луцюк А. М. Управлінська діяльність директора школи у дослідно-експериментальній роботі навчального закладу. - C. 30–32.
  11. Остапйовський І. Є., Остапйовська Т. П. До проблеми теоретичного обґрунтування феномену адиктивної поведінки. - C. 33–35.
  12. Шевчук Г. З. Мовленнєва культура як компонент педагогічної майстерності. - C. 36–39.
  13. Богданович О. І. Вимоги до кваліфікаційних категорій. - C. 40–47.
  14. Григор’єва Н. В. Науково-дослідницька діяльність учителя як важливий фактор розвитку його професіоналізму. - C. 48–50.
  15. Сітовська Т. М. Організаційні та методичні аспекти корекційно-розвиткової роботи в інклюзивному навчанні. - C. 51 –53.
  16. Карпюк Я. В. Загальна характеристика клімату України. Циркуляція атмосфери. - C. 54–57.
  17. Томчук Т. О., Бондарук Л. М. Пошук Петром Попельським свого місця у світі. - C. 58–61.
  18. Сироватка Р. М. Використання технологій ситуативного моделювання. - C. 62–64.
  19. Кобель Г. П., Савош В. О. Експериментальний тур третього етапу LІІ Всеукраїнської олімпіади з фізики. - C. 65–70.
  20. Мудрак С. М. Професійна мотивація перепідготовки слухачів навчально-наукового центру післядипломної освіти. - C. 71–72.
  21. Чепіль Т. Т. Україна – єдина країна. - C. 72–73.
  22. Поручинський А. І., Коцун Л. О. Співпраця Волинського еколого-натуралістичного центру та Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - C. 74–75.
  23. Бердоус Н. О. Діяльнісний підхід до формування ціннісних орієнтацій на здоров’я. - C. 76–78.
  24. Лапків В. М. Стежинами екологічної співпраці. - C. 78–80.
2015
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського