Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2015$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія та історія соціальних комунікацій

  4. Гресько О. В. Візуальна комунікація як основа масово-інформаційної діяльності ХХІ століття. - C. 4-8.
  5. Мітчук О. А. Ліберальна інформаційна культура як складова медіапростору. - C. 9-12.
  6. Павленко В. В. Дискурсивний аналіз і критичний дискурсивний аналіз медіадискурсу: до постановки проблеми. - C. 13-16.
  7. Синовець О. Видовища пам’яті: мова театру як інструмент комунікації в обговоренні новітньої історії Польщі. - C. 17-21.
  8. Спрінсян В. Г. Особливості функціонування в електронному документознавстві інформаційно-комунікативної системи документаційного менеджменту. - C. 22-26.
  9. Супрун Л. В. Субконцепт "нація” в державницькій концептосфері Донцова-вісниківця. - C. 27-31.
  10. Шевченко О. В. Інформатизація документних ресурсів комерційної діяльності. - C. 32-37.
  11. Теорія, історія та практика журналістики

  12. Афанасьєва(Горська) К. О. Роль Контентної конвергенції в процесах трансформації виробництва медіаконтенту. - C. 38-42.
  13. Георгієвська В. В. Преса політичних партій Херсонської губернії на початку ХХ століття. - C. 43-47.
  14. Герасимчук Н. Г. Лексичні засоби стилістики як прийом творення комічного в сатиричній публіцистиці (на матеріалі газетних фейлетонів другої половини ХІХ – початку ХХ ст.). - C. 48-52.
  15. Гоян О. Я. , Гоян В. В. "Це не є радіомовлення?”…. - C. 53-58.
  16. Гурчіані Х. Д. Ракурс висвітлення соціальної проблематики в ефірі національних телеканалів України в кризовий період. - C. 59-63.
  17. Гусєв А. В. Спортивний контент на українському телебаченні. - C. 64-67.
  18. Досенко А. К. Фактори формування інформаційних потоків у електронних ЗМІ. - C. 68-71.
  19. Дударевич І. К. Азійська модель ТБ у сучасних глобалізаційних процесах. - C. 72-75.
  20. Желіховська Н. С. Соціальна відповідальність журналіста як предмет публіцистичного дискурсу. - C. 76-81.
  21. Лешко У. О. Журнал "Сто талантів” у християнському та патріотичному вихованні підлітків. - C. 82-85.
  22. Макущенко М. О. Доцільність дотримання принципів інфотейнменту у програмах українського телебачення: аналіз і методологія дослідження формату. - C. 86-91.
  23. Подобна Є. В. Становлення та розвиток преси м. Лубни (1905–1917 рр.). - C. 92-96.
  24. Садівничий В. О. "Бюрократія інтелігенції боїться…”: суспільно-політична тематика медичної преси Наддніпрянської України (середина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 97-102.
  25. Медіаосвіта

  26. Гаркуша І. В. Тренінг як інтерактивний засіб формування риторичних умінь рекламістів у процесі фахової підготовки. - C. 103-107.
  27. Прикладні соціально-комунікаційні технології

  28. Войцих Н. М. Антитютюнові кампанії в мас-медіа як засіб формування цінності здорового способу життя серед молоді. - C. 108-113.
  29. Гиріна Т. С. Механізми функціонування технологій Інтернет-PR в органах державного управління. - C. 114-119.
  30. Грицюта Н. М. Правові чинники професійної етики PR-діяльності: ієрархія рівнів. - C. 120-126.
  31. Киричок А. П. Дефініція поняття паблік рилейшнз та зв’язки з громадськістю як соціальний інститут. - C. 127-132.
  32. Теорія та історія видавничої справи та редагування

  33. Куцевська О. С. Стан видавництв і друкарень Луганщини (Ворошиловградщини) в 1945–1950-х рр. ХХ ст. - C. 133-138.
  34. Відомості про авторів. - C. 139.
2015
№ 1 (21)

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Спрінсян В. Г. Документаційний менеджмент у роботі з персоналом: сучасні аспекти розвитку. - C. 4-8.
  4. Шевченко О. В. Методичні підходи до визначення стратегічних напрямів удосконалення системи документаційного забезпечення комерції України. - C. 9-15.
  5. Євтушенко О. М. Комунікаційні механізми репрезентації медіаобразу героя. - C. 16-21.
  6. Покляцька К. А. Концептуальна модель міжкультурної комунікації в літературно-художніх виданнях. - C. 22-27.
  7. Ромах О. В. Соціологічна база дослідження відчуття страху та тривожності в мас-медіа. - C. 28-36.
  8. Хіренко О. О. Інформаційні жанри друкованих ЗМК як складова комунікаційного процесу. - C. 37-42.
  9. Чернявська Л. В. Польовий підхід у медіакритиці. - C. 43-46.
  10. Щербаков Р. М. Теоретико-методологічні основи дослідження сфери громадського харчування як соціокомунікативної системи. - C. 47-53.
  11. Афанасьєва (Горська) К. О. Медіапідзвітність та контент нових медіа: нове прочитання моделі саморегулювання. - C. 54-58.
  12. Базака Р. В. Спеціалізована преса Єлисаветграда: платформа для фахової комунікації. - C. 59-63.
  13. Гиріна Т. С. Конкуренція радіо- і телемовлення в контексті історії розвитку дитячого радіомовлення Бразилії. - C. 64-68.
  14. Гоян В. В., Захарс Т. А. Історія інформаційно-розважального телебачення: український досвід. - C. 69-75.
  15. Гресько О. В. Роль і місце громадянської журналістики у процесі творення новин. - C. 76-80.
  16. Гусєв А. В. Спорт і медіа в масовому суспільстві: проблеми взаємодії. - C. 81-86.
  17. Дударевич І. К. OhmyNews як приклад громадянської журналістики в Республіці Корея. - C. 87-89.
  18. Корчагіна О. В. Інформаційно-ідеологічна політика преси Ворошиловградщини (1941–1943 рр.). - C. 90-93.
  19. Костюк Ю. В. Взаємодія регіональної радіостанції та аудиторії. - C. 94-98.
  20. Мадей А. С. Жанровий діапазон історико-культурного контенту інформаційно-аналітичного тижневика "Дзеркало тижня. Україна”. - C. 99-104.
  21. Макущенко М. О. Доцільність дотримання принципів інфотейнменту в програмах українського телебачення: аналіз і методологія дослідження формату. - C. 105-110.
  22. Орєхов В. В. Вплив ЗМІ на стан національної безпеки України. - C. 111-115.
  23. Сімашова А. І. Трансформація суспільного телебачення Італії в 1979–1990-х рр.. - C. 116-120.
  24. Тяпкіна Н. І. Читабельність журналістських текстів. - C. 121-124.
  25. Голік О. В. Образ жінки в рекламному повідомленні: особливості психологічного сприйняття. - C. 125-129.
  26. Бессараб А. О. Соціальнокомунікаційний аспект формування інтересу до української книги в Польщі. - C. 130-135.
  27. Романюк Н. С. Друкарня братів Шполянських у Єлисаветграді: типологічний та організаційний аспекти. - C. 136-139.
  28. Усманова О. В. Редакторська та видавнича діяльність М. Драгоманова в еміграції (від альманаху до журналу "Громада”). - C. 140-143.
  29. Обласова О. І. Антична риторика як протоформа. - C. 144-150.
  30. Відомості про авторів. - C. 151.
2015
№ 2 (22)

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія та історія соціальних комунікацій

  4. Бессараб А. О. Медіавистави від українських письменників в інформаційно-комунікаційному просторі. - C. 4-9.
  5. Любовець Г. В., Король В. Г. Аналіз підходів до моніторингу інформаційного простору в Україні. - C. 10-16.
  6. Муц Л. Ф. Дискурсна методологія досліджень міжкультурної комунікації. - C. 17-20.
  7. Ніколаєнко Н. М. Диверсифікація технологій управління бібліотекою як соціокомунікаційною установою суспільства. - C. 21-27.
  8. Теорія, історія та практика журналістики

  9. Гурчіані Х. Д. Управління соціальними процесами через змі. - C. 28-32.
  10. Дударевич І. К. Місце азійської моделі серед комерційного, громадського й державного ТБ. - C. 33-37.
  11. Єжижанська Т. С. Особливості здійснення корпоративних комунікацій у реальному й віртуальному просторі. - C. 38-42.
  12. Іванюха Т. В., Полякова Г. О. Інтертекстуальність як жанротвірний чинник у сучасній українській есеїстиці. - C. 43-48.
  13. Костюк В. В., Кравченко А. В. Інтерв’ю на сторінках мережевих видань. - C. 49-53.
  14. Любченко Ю. В. Візуалізація інформації на сучасному радіо. - C. 54-57.
  15. Миронюк Д. І. 2043 рік – рік виходу останньої газети у світі: із досвіду викладання курсу "Концепція друкованого видання”. - C. 58-62.
  16. Мірошниченко П. В. Ефірна картина українського комерційного радіомовлення як національний ідентитет. - C. 63-68.
  17. Сібірякова О. О. Інтернет у моделюванні нових типів зв’язків аудиторії та сучасних медіа. - C. 69-73.
  18. Тяпкіна Н. І., Лисак А. І. Реалізація етнічних стереотипів у вітчизняному інформаційному просторі. - C. 74-77.
  19. Усманова О. В. Російська агресія проти українського слова в історії вітчизняної журналістики. - C. 78-82.
  20. Хіренко О. О. Комунікація в сучасних друкованих змк як складова видавничої проблеми. - C. 83-87.
  21. Чабаненко М. В., Ботнарева М. І. Виробництво фотоновин в інтернет-журналістиці. - C. 88-91.
  22. Психологія журналістської творчості

  23. Антоненко І. Ю. Журналістський текст: психологічні закономірності індивідуального стилю. - C. 92-96.
  24. Теорія та історія видавничої справи та редагування

  25. Миронюк Н. Д. Видавнича справа "Коронного краю” кінця ХІХ – початку XX ст. Очима сучасних дослідників. - C. 97-99.
  26. Прикладні соціально-комунікаційні технології

  27. Досенко А. К. Блогінг як платформа для прихованої реклами. - C. 100-103.
  28. Дроздик Л. А. Тренди політичної зовнішньої реклами під час позачергових парламентських виборів 2014 року в Україні. - C. 104-108.
  29. Лебедєва Ю. П. Рекламний буклет як засіб ефективної друкованої реклами. - C. 109-112.
  30. Майборода М. С. Європейська культурно-освітня організація як засіб побудови іміджу держави в Україні (на прикладі британської ради в Україні). - C. 113-116.
  31. Мантуло Н. Б. Паблік рилейшнз у парадигмі масової культури. - C. 117-121.
  32. Сухаревська Г. В. Просування товарів класу люкс у мережі інтернет та онлайн-продажі в лакшері сегменті: особливості, завдання, PR-стратегії. - C. 122-130.
  33. Відомості про авторів. - C. 131.
  34. До уваги авторів. - C. 132.
2015
№ 3 (23)

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія та історія соціальних комунікацій

  4. Афанасьєва К. О. Майбутнє медіаконтенту в тенденціях сучасного ринку. - C. 3-7.
  5. Березенко В. В., Керімов Р. Р. Соціальна відповідальність як умова ефективного позиціонування рекламного агентства. - C. 8-13.
  6. Бондаренко І. С. До проблеми типологізації соціальнокомунікаційних технологій. - C. 14-17.
  7. Досенко А. К. Базові аспекти соціальних комунікацій аматорських інтернет-медіа України. - C. 18-20.
  8. Дубняк К. А. Інформаційний простір: структура та функціональні параметри. - C. 21-25.
  9. Лалак О. А. Теоретико-методологічні засади міждисциплінарного дослідження міжкультурної комунікації в контексті глобальної трансформації значення та ролі соціальної комунікації. - C. 26-30.
  10. Миронюк Д. І. Кримська війна (2014 р.): військова та інформаційна. - C. 31-35.
  11. Мірошниченко П. В., Нестеренко А. А. Суспільна значущість лідера думок під час інформаційного протистояння. - C. 36-41.
  12. Нємцева О. О. Структура інформаційно-психологічного впливу. - C. 42-47.
  13. Павленко В. В. Когнітивний підхід до вивчення медіадискурсу. - C. 48-51.
  14. Сібірякова О. О. Маніпуляційні процеси як обмеження для моделювання мультиплікативних зв’язків аудитoрії та медіа. - C. 52-58.
  15. Теорія та історія журналістики

  16. Гиріна Т. С. Традиції соціальної орієнтації дитячого радіомовлення Швеції. - C. 59-63.
  17. Горчикова А. О. Регіональні медіа в контексті глобалізації (на прикладі телеканалів Рівненщини). - C. 64-69.
  18. Гресько О. В. Формула мультимедіа в системі координат новинної онлайн журналістики. - C. 70-74.
  19. Зикун Н. І. Українська сатирична публіцистика 20–30-х рр. ХХ ст. В контексті еволюції поглядів на роль критики й самокритики. - C. 75-80.
  20. Костюк В. В., Мостова Я. О. Побудова журналістського твору в друкованому та інтернет-ЗМІ: теоретичний аспект. - C. 81-84.
  21. Мірошниченко П. В. Мова радіомовлення як провідна ознака етнічної диференціації споживача інформації в медійному контексті України. - C. 85-89.
  22. Потапова А. В. Аналітична стаття на сторінках регіональної преси: тематика та жанрові різновиди (за матеріалами рівненських газет). - C. 90-95.
  23. Прикидько О. М. Функціонування телебачення в інтернеті як у глобальному середовищі новинної журналістики. - C. 96-99.
  24. Санакоєва Н. Д., Кущ С. Г. Медіахолдинги в інформаційному просторі України. - C. 100-104.
  25. Ципердюк І. М. Тематично-змістові особливості програм української редакції радіо "Ватикан”. - C. 105-112.
  26. Чернявська Л. В. Формування смислів у мас-медійному дискурсі. - C. 113-117.
  27. Прикладні соціально-комунікаційні технології

  28. Вежель Р. Ю. Інтернет-реклама: критерії класифікації. - C. 118-122.
  29. Киричок А. П. Гібридна війна як стимулюючий чинник зміни парадигми освітньої підготовки фахівців сфери зв’язків з громадськістю. - C. 123-130.
  30. Видавнича справа та редагування

  31. Бессараб А. О. Виставки-ярмарки як складова соціальних комунікацій у видавничій сфері та формування медіакультури. - C. 131-135.
  32. Миронюк Н. Д. Передумови появи друкарства на Буковині та його вплив на активізацію суспільно-політичного життя в кінці ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 136-138.
  33. Відомості про авторів. - C. 139.
2015
№ 4 (24)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського