Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2019/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фізико-математична освіта : наук. журн..- Суми Fìziko-matematična osvìta- Титул.
- Зміст.
- Bilousova L. I., Gryzun L. E. Computer models using in terms of the realization of holistic approach to school mathematics learning. - C. 7-12.
- Voskoglou M. Gr. Management of fuzzy data in education. - C. 13-17.
- Асмыкович И. К., Ловенецкая Е. И. О методическом обеспечении курса "Математические основы криптографии" в Белорусском государственном технологическом университете. - C. 18-23.
- Гаєвець Я. С. Проблемно-модульне навчання як технологія формування методичної компетентності майбутніх учителів у навчанні учнів математики. - C. 24-28.
- Гаріна С. М., Тверезовська Н. Т. Дослідження розподілів пошукових запитів цільової аудиторії закладів вищої освіти. - C. 29-34.
- Друшляк М. Г., Лукашова Т. Д., Скасків Л. В. Навчання майбутніх вчителів математики розв`язувати задачі теорії графів із використанням GeoGebra. - C. 35-40.
- Здещиц В. М., Бакай А. В. Розв'язання дилеми Тарзана: практичний аспект. - C. 41-47.
- Жданова Ю. Д., Спасітєлєва С. О., Шевченко С. М. Формування у студентів ІТ-спеціальностей компетентностей в області захисту інформації з використанням криптографічних служб .Net Framework. - C. 48-54.
- Житєньова Н. В. Майстер-клас як ефективна форма підготовки майбутнього вчителя до застосування технологій візуалізації у предметно-професійній діяльності. - C. 55-61.
- Іванчук М. А., Кульчинський В. В. Зворотний зв'язок в освітньому процесі: досвід використання BYOD-технологій. - C. 62-67.
- Івченко В. В. Вивчення ефектів, пов’язаних з неоднорідністю поля, як ефективний засіб поглиблення знань студентів-фізиків про силове поле. - C. 68-74.
- Іщенко Р. М., Ісаєнко Г. Л. Аналіз рівня підготовки з фізики студентів технічних спеціальностей за результатами вхідного контролю. - C. 75-79.
- Краснобокий Ю. М., Ткаченко І. А. Інформаційне середовище як матриця наукової картини світу. - C. 80-87.
- Кугай Н. В., Калініченко М. М. Формування вмінь майбутніх учителів математики застосовувати метод аналогій у процесі навчання дисциплін математичного спрямування. - C. 88-94.
- Кушнір А. С. Застосування онлайн-сервісів як запорука підвищення пізнавального інтересу до вивчення іноземних мов. - C. 95-101.
- Лебедєва І. Л., Норік Л. О. ЗНО з математики: про що свідчать результати (порівняльний аналіз методичних підходів та результатів тестування). - C. 102-107.
- Литвинова С. Г. Модель використання системи комп’ютерного моделювання для формування компетентностей учнів з природничо-математичних предметів. - C. 108-115.
- Лучанінова О. П. Формування аналітично-інформаційної компетентності майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки. - C. 116-121.
- Макаренко В. В. Использование Ni Multisim для пояснения процессов демодуляции АМ-сигналов. - C. 122-129.
- Манькусь І. В., Недбаєвська Л. С., Дармосюк В. М. Впровадження STEM-майданчиків як сучасних освітніх середовищ у професійній діяльності вчителя. - C. 130-134.
- Михайленко Л. Ф., Воєвода А. Л. Методична компетентність вчителя математики як педагогічна проблема. - C. 135-141.
- Мулеса О. Ю., Гече Ф. Е., Імре Ю. Ю. Навчання основам комунікації з сервером в РНР. - C. 142-147.
- Мулеса О. Ю., Гече Ф. Е., Кіндюх Т. С. Теоретичні основи розв’язування алгебраїчних рівнянь з параметрами. - C. 148-153.
- Орел Л. О. Доведення рівності множин: методичні прийоми запобігання помилкам. - C. 154-159.
- Погребний В. Д. Зіркові збіжності до порядкової збіжності. - C. 160-164.
- Подліняєва О. О. Методика проведення інтерактивних навчальних занять із цифровими технологіями. - C. 165-170.
- Прус А. В., Чемерис О. А. Про навчання студентів педагогічних спеціальностей розв’язувати завдання з параметрами. - C. 171-176.
- Пудова С. С., Казакова О. В. Використання професійно-орієнтованих завдань на заняттях з медичної інформатики при вивченні експертних систем студентами-стоматологами. - C. 177-183.
- Руденко Ю. О., Лобова В. В. З досвіду проведення олімпіад з інформатики серед студентів коледжів. - C. 184-188.
- Салтикова А. І., Завражна О. М., Шкурдода Ю. О. Розробка та методичний супровід лабораторної роботи з квантової фізики по визначенню довжини хвилі де Бройля електрона. - C. 189-195.
- Струтинська О. В., Баранов С. С. Тенденції розвитку освітньої робототехніки в закладах позашкільної освіти. - C. 196-204.
- Шаран О. В., Шаран В. Л. Використання міжпредметної інтеграції як засобу інтелектуального розвитку дитини 5-7 років. - C. 205-209.
- Штика Ю. М. Особливості формування аналітичної компетентності у студентів економічних спеціальностей. - C. 210-214.
| 2019 | | № 1 (19)
|
|
|
|