Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2019/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Фізико-математична освіта
: наук. журн..- Суми
Fìziko-matematična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Bilousova L. I., Gryzun L. E. Computer models using in terms of the realization of holistic approach to school mathematics learning. - C. 7-12.
  4. Voskoglou M. Gr. Management of fuzzy data in education. - C. 13-17.
  5. Асмыкович И. К., Ловенецкая Е. И. О методическом обеспечении курса "Математические основы криптографии" в Белорусском государственном технологическом университете. - C. 18-23.
  6. Гаєвець Я. С. Проблемно-модульне навчання як технологія формування методичної компетентності майбутніх учителів у навчанні учнів математики. - C. 24-28.
  7. Гаріна С. М., Тверезовська Н. Т. Дослідження розподілів пошукових запитів цільової аудиторії закладів вищої освіти. - C. 29-34.
  8. Друшляк М. Г., Лукашова Т. Д., Скасків Л. В. Навчання майбутніх вчителів математики розв`язувати задачі теорії графів із використанням GeoGebra. - C. 35-40.
  9. Здещиц В. М., Бакай А. В. Розв'язання дилеми Тарзана: практичний аспект. - C. 41-47.
  10. Жданова Ю. Д., Спасітєлєва С. О., Шевченко С. М. Формування у студентів ІТ-спеціальностей компетентностей в області захисту інформації з використанням криптографічних служб .Net Framework. - C. 48-54.
  11. Житєньова Н. В. Майстер-клас як ефективна форма підготовки майбутнього вчителя до застосування технологій візуалізації у предметно-професійній діяльності. - C. 55-61.
  12. Іванчук М. А., Кульчинський В. В. Зворотний зв'язок в освітньому процесі: досвід використання BYOD-технологій. - C. 62-67.
  13. Івченко В. В. Вивчення ефектів, пов’язаних з неоднорідністю поля, як ефективний засіб поглиблення знань студентів-фізиків про силове поле. - C. 68-74.
  14. Іщенко Р. М., Ісаєнко Г. Л. Аналіз рівня підготовки з фізики студентів технічних спеціальностей за результатами вхідного контролю. - C. 75-79.
  15. Краснобокий Ю. М., Ткаченко І. А. Інформаційне середовище як матриця наукової картини світу. - C. 80-87.
  16. Кугай Н. В., Калініченко М. М. Формування вмінь майбутніх учителів математики застосовувати метод аналогій у процесі навчання дисциплін математичного спрямування. - C. 88-94.
  17. Кушнір А. С. Застосування онлайн-сервісів як запорука підвищення пізнавального інтересу до вивчення іноземних мов. - C. 95-101.
  18. Лебедєва І. Л., Норік Л. О. ЗНО з математики: про що свідчать результати (порівняльний аналіз методичних підходів та результатів тестування). - C. 102-107.
  19. Литвинова С. Г. Модель використання системи комп’ютерного моделювання для формування компетентностей учнів з природничо-математичних предметів. - C. 108-115.
  20. Лучанінова О. П. Формування аналітично-інформаційної компетентності майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки. - C. 116-121.
  21. Макаренко В. В. Использование Ni Multisim для пояснения процессов демодуляции АМ-сигналов. - C. 122-129.
  22. Манькусь І. В., Недбаєвська Л. С., Дармосюк В. М. Впровадження STEM-майданчиків як сучасних освітніх середовищ у професійній діяльності вчителя. - C. 130-134.
  23. Михайленко Л. Ф., Воєвода А. Л. Методична компетентність вчителя математики як педагогічна проблема. - C. 135-141.
  24. Мулеса О. Ю., Гече Ф. Е., Імре Ю. Ю. Навчання основам комунікації з сервером в РНР. - C. 142-147.
  25. Мулеса О. Ю., Гече Ф. Е., Кіндюх Т. С. Теоретичні основи розв’язування алгебраїчних рівнянь з параметрами. - C. 148-153.
  26. Орел Л. О. Доведення рівності множин: методичні прийоми запобігання помилкам. - C. 154-159.
  27. Погребний В. Д. Зіркові збіжності до порядкової збіжності. - C. 160-164.
  28. Подліняєва О. О. Методика проведення інтерактивних навчальних занять із цифровими технологіями. - C. 165-170.
  29. Прус А. В., Чемерис О. А. Про навчання студентів педагогічних спеціальностей розв’язувати завдання з параметрами. - C. 171-176.
  30. Пудова С. С., Казакова О. В. Використання професійно-орієнтованих завдань на заняттях з медичної інформатики при вивченні експертних систем студентами-стоматологами. - C. 177-183.
  31. Руденко Ю. О., Лобова В. В. З досвіду проведення олімпіад з інформатики серед студентів коледжів. - C. 184-188.
  32. Салтикова А. І., Завражна О. М., Шкурдода Ю. О. Розробка та методичний супровід лабораторної роботи з квантової фізики по визначенню довжини хвилі де Бройля електрона. - C. 189-195.
  33. Струтинська О. В., Баранов С. С. Тенденції розвитку освітньої робототехніки в закладах позашкільної освіти. - C. 196-204.
  34. Шаран О. В., Шаран В. Л. Використання міжпредметної інтеграції як засобу інтелектуального розвитку дитини 5-7 років. - C. 205-209.
  35. Штика Ю. М. Особливості формування аналітичної компетентності у студентів економічних спеціальностей. - C. 210-214.
2019
№ 1 (19)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського