Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2017/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Фізико-математична освіта
: наук. журн..- Суми
Fìziko-matematična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Voskoglou M. Gr. A Note On The Graphical Representation Of The Derivatives. - C. 9-16.
  4. Атаманчук П. С., Поведа Т. П. Педагогічна практика – показник готовності майбутнього вчителя фізики до професійної діяльності. - C. 17-20.
  5. Балалаєва О. Ю. Технологічний етап проектування електронного освітнього ресурсу. - C. 21-25.
  6. Балик Н. Р., Шмигер Г. П. Підходи та особливості сучасної STEM-освіти. - C. 26-30.
  7. Близнюк М. М. Наукові підходи дослідження, структурування і проектування методичних систем навчання етнодизайну. - C. 31-36.
  8. Васько О. О. Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів початкових класів у процесі методико-математичної підготовки. - C. 37-41.
  9. Воронкін О. С. Суб’єктивні та об’єктивні характеристики звуку (методична розробка лекції). - C. 42-50.
  10. Галатюк Т. Ю., Галатюк Ю. М. Формування методологічної культури учнів у процесі розв’язування творчих фізичних задач. - C. 51-56.
  11. Дегтярьова Н. В. Застосування есе з метою розвитку комунікативної компетентності майбутніх учителів інформатики. - C. 57-60.
  12. Друшляк М. Г., Шкарупа О. О. Особливості вивчення теми "Комбінації геометричних тіл". - C. 61-66.
  13. Жовтоніжко І. М., Бабакішієва Є. Н. Деякі аспекти формування знань майбутніх фармацевтів як основи ціннісних орієнтацій (на прикладі вивчення математичних дисциплін). - C. 67-70.
  14. Закалюжний В. М., Руденко М. П. Домашні досліди та спостереження з фізики в старшій школі. - C. 71-74.
  15. Золота О. А. Методичні особливості навчання геометрій Лобачевського та Рімана. - C. 75-79.
  16. Ковалевская Э., Кветко О. Дифференциальные уравнения как элемент математического моделирования в преподавании математики. - C. 80-83.
  17. Колесник М. О., Степанюк А. В. Конструювання варіативного компоненту змісту природничої освіти школярів на засадах причинно-системного підходу. - C. 84-88.
  18. Коржова О. В. Теоретичні аспекти міжпредметних зв’язків математичних дисциплін з дисциплінами циклу професійної підготовки майбутніх фахівців із організації інформаційної безпеки. - C. 89-93.
  19. Кравчук Г. Т. Підготовка фахівців з фінансів у вищих навчальних закладах розвинутих країн світу. - C. 94-100.
  20. Люлькова Ю. С., Семеніхіна О. В. Готовність майбутніх магістрів освіти до опрацювання результатів експериментальних досліджень як педагогічна проблема. - C. 101-105.
  21. Мельник О. В., Стельникович М. О. Оцінкa хімічної обстановки після аварії на об’єктах хімічної промисловості з використанням комп’ютерних технологій. - C. 106-110.
  22. Мисліцька Н. А. Організація навчання майбутніх учителів фізики методики вивчення шкільного курсу фізики основної школи. - C. 111-117.
  23. Опачко М. В. Проблеми формування змісту дидактичного менеджменту. - C. 118-123.
  24. Погребний В. Д. Узагальнення поняття похідної. - C. 124-129.
  25. Розуменко А. О. Узагальнення та систематизація знань студентів при вивченні математичної статистики. - C. 130-134.
  26. Сагун А. В., Хайдуров В. В., Кунченко-Харченко В. И. Метод стаи волков и его модификация для решения задачи поиска оптимального пути. - C. 135-139.
  27. Семеног О. М. Академічна лекція і академічний учитель в цифрову епоху: праксеологічний підхід. - C. 140-146.
  28. Тургунбаев Р. М. О признаках делимости. - C. 147-150.
  29. Устаджалилова Х. Об организации спецкурса по изучению уравнений и неравенств с параметрами по математике в педагогическом ВУЗе. - C. 151-155.
  30. Церковная И. А. Возможности STEM-образования в развитии предпосылок инженерного мышления у детей дошкольного возраста. - C. 156-160.
  31. Чемерис О. А. Коректність формулювання умови геометричної задачі у науковій діяльності студенті. - C. 161-164.
  32. Шамшина Н. В. Вивчення макросів даних в MICROSOFT ACCESS. - C. 165-169.
  33. Шестакова Л. Г. Подготовка магистров к работе в профильной школе. - C. 170-173.
  34. Шинкаренко В. В. Інформаційні технології як засіб патріотичного виховання учнів у навчально-вихоному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 174-177.
  35. Добровольська А. М. Роль посібників під час реалізації компетентностного підходу в процесі формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців. - C. 178-189.
  36. Шамоня В. Г., Удовиченко О. М., Юрченко А. О. Аналіз електронних ресурсів в контексті розвитку та інновацій економічної галузі: досвід СумДПУ. - C. 190-195.
2017
№ 2 (12)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського