Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2017/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фізико-математична освіта : наук. журн..- Суми Fìziko-matematična osvìta- Титул.
- Зміст.
- Voskoglou M. Gr. A Note On The Graphical Representation Of The Derivatives. - C. 9-16.
- Атаманчук П. С., Поведа Т. П. Педагогічна практика – показник готовності майбутнього вчителя фізики до професійної діяльності. - C. 17-20.
- Балалаєва О. Ю. Технологічний етап проектування електронного освітнього ресурсу. - C. 21-25.
- Балик Н. Р., Шмигер Г. П. Підходи та особливості сучасної STEM-освіти. - C. 26-30.
- Близнюк М. М. Наукові підходи дослідження, структурування і проектування методичних систем навчання етнодизайну. - C. 31-36.
- Васько О. О. Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів початкових класів у процесі методико-математичної підготовки. - C. 37-41.
- Воронкін О. С. Суб’єктивні та об’єктивні характеристики звуку (методична розробка лекції). - C. 42-50.
- Галатюк Т. Ю., Галатюк Ю. М. Формування методологічної культури учнів у процесі розв’язування творчих фізичних задач. - C. 51-56.
- Дегтярьова Н. В. Застосування есе з метою розвитку комунікативної компетентності майбутніх учителів інформатики. - C. 57-60.
- Друшляк М. Г., Шкарупа О. О. Особливості вивчення теми "Комбінації геометричних тіл". - C. 61-66.
- Жовтоніжко І. М., Бабакішієва Є. Н. Деякі аспекти формування знань майбутніх фармацевтів як основи ціннісних орієнтацій (на прикладі вивчення математичних дисциплін). - C. 67-70.
- Закалюжний В. М., Руденко М. П. Домашні досліди та спостереження з фізики в старшій школі. - C. 71-74.
- Золота О. А. Методичні особливості навчання геометрій Лобачевського та Рімана. - C. 75-79.
- Ковалевская Э., Кветко О. Дифференциальные уравнения как элемент математического моделирования в преподавании математики. - C. 80-83.
- Колесник М. О., Степанюк А. В. Конструювання варіативного компоненту змісту природничої освіти школярів на засадах причинно-системного підходу. - C. 84-88.
- Коржова О. В. Теоретичні аспекти міжпредметних зв’язків математичних дисциплін з дисциплінами циклу професійної підготовки майбутніх фахівців із організації інформаційної безпеки. - C. 89-93.
- Кравчук Г. Т. Підготовка фахівців з фінансів у вищих навчальних закладах розвинутих країн світу. - C. 94-100.
- Люлькова Ю. С., Семеніхіна О. В. Готовність майбутніх магістрів освіти до опрацювання результатів експериментальних досліджень як педагогічна проблема. - C. 101-105.
- Мельник О. В., Стельникович М. О. Оцінкa хімічної обстановки після аварії на об’єктах хімічної промисловості з використанням комп’ютерних технологій. - C. 106-110.
- Мисліцька Н. А. Організація навчання майбутніх учителів фізики методики вивчення шкільного курсу фізики основної школи. - C. 111-117.
- Опачко М. В. Проблеми формування змісту дидактичного менеджменту. - C. 118-123.
- Погребний В. Д. Узагальнення поняття похідної. - C. 124-129.
- Розуменко А. О. Узагальнення та систематизація знань студентів при вивченні математичної статистики. - C. 130-134.
- Сагун А. В., Хайдуров В. В., Кунченко-Харченко В. И. Метод стаи волков и его модификация для решения задачи поиска оптимального пути. - C. 135-139.
- Семеног О. М. Академічна лекція і академічний учитель в цифрову епоху: праксеологічний підхід. - C. 140-146.
- Тургунбаев Р. М. О признаках делимости. - C. 147-150.
- Устаджалилова Х. Об организации спецкурса по изучению уравнений и неравенств с параметрами по математике в педагогическом ВУЗе. - C. 151-155.
- Церковная И. А. Возможности STEM-образования в развитии предпосылок инженерного мышления у детей дошкольного возраста. - C. 156-160.
- Чемерис О. А. Коректність формулювання умови геометричної задачі у науковій діяльності студенті. - C. 161-164.
- Шамшина Н. В. Вивчення макросів даних в MICROSOFT ACCESS. - C. 165-169.
- Шестакова Л. Г. Подготовка магистров к работе в профильной школе. - C. 170-173.
- Шинкаренко В. В. Інформаційні технології як засіб патріотичного виховання учнів у навчально-вихоному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 174-177.
- Добровольська А. М. Роль посібників під час реалізації компетентностного підходу в процесі формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців. - C. 178-189.
- Шамоня В. Г., Удовиченко О. М., Юрченко А. О. Аналіз електронних ресурсів в контексті розвитку та інновацій економічної галузі: досвід СумДПУ. - C. 190-195.
| 2017 | | № 2 (12)
|
|
|
|