Пошуковий запит: (<.>K=СЄВІДОВА<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Олійник Т. І. Реалізація державної продовольчої політики в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Т. І. Олійник, І. О. Сєвідова // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2013. - Вип. 5. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2013_5_3
|
2. |
Сєвідова І. О. Застосування органо-мінеральних добрив як елемент формування прибуткового виробництва овочів [Електронний ресурс] / І. О. Сєвідова, Л. О. Лещенко // Економіка розвитку. - 2016. - № 3. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2016_3_11
|
3. |
Горошко В. В. Динаміка продуктивності сосняків водобору середньої течії річки Сіверський Донець та використання ними лісорослинного потенціалу [Електронний ресурс] / В. В. Горошко, І. О. Сєвідова, А. Ю. Гордіященко, Е. О. Бондар // Вісник Харківського національного аграрного університету імені В. В. Докучаєва. Серія : Ґрунтознавство, агрохімія, землеробство, лісове господарство, екологія ґрунтів. - 2016. - № 1. - С. 191-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_grunt_2016_1_27
|
4. |
Сєвідова І. О. Стан, проблеми та перспективи розвитку овочівництва в Україні [Електронний ресурс] / І. О. Сєвідова, Л. О. Лещенко // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - № 12. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2017_12_7
|
5. |
Сєвідова І. О. Мотивація праці працівників як фактор підвищення ефективності виробництва [Електронний ресурс] / І. О. Сєвідова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 18(2). - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_18(2)__23
|
6. |
Сєвідова І. О. Деpжaвне pегулювaння гaлузевoгo pинку oвoчевoї пpoдукцiї [Електронний ресурс] / І. О. Сєвідова // Агросвіт. - 2017. - № 24. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2017_24_12
|
7. |
Сєвідова І. О. Фактори впливу на функціонування оптових ринків овочевої продукції [Електронний ресурс] / І. О. Сєвідова // Агросвіт. - 2018. - № 2. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2018_2_6
|
8. |
Сєвідова І. О. Аспекти діяльності аграрних підприємств на оптовому ринку [Електронний ресурс] / І. О. Сєвідова // Інвестиції: практика та досвід. - 2018. - № 2. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2018_2_13
|
9. |
Сєвідова І. О. Теоретичні аспекти розвитку агропромислового виробництва в умовах глобалізації економіки [Електронний ресурс] / І. О. Сєвідова. // Ефективна економіка. - 2016. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_11_60
|
10. |
Сєвідова І. О. Пріоритетні напрями реалізації експортоорієнтованої стратегії аграрними підприємствами [Електронний ресурс] / І. О. Сєвідова // Економіка та держава. - 2018. - № 2. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2018_2_13
|
11. |
Сєвідова І. О. Аналіз стану ринку овочевої продукції в Україні та світі [Електронний ресурс] / І. О. Сєвідова // Агросвіт. - 2018. - № 11. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2018_11_4
|
12. |
Сєвідова І. О. Інструментальні механізми забезпечення комплексного дослідження економічних умов виробництва овочевої продукції [Електронний ресурс] / І. О. Сєвідова. // Ефективна економіка. - 2017. - № 7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_7_30
|
13. |
Сєвідова І. О. Проблемні аспекти дослідження кон'юнктури сільськогосподарського ринку в Україні [Електронний ресурс] / І. О. Сєвідова, С. В. Плигун // Агросвіт. - 2018. - № 15-16. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2018_15-16_9
|
14. |
Сєвідова Д. О. Антикризова стратегія як невід’ємна частина управління страховою компанією під час здійснення ЗЕД [Електронний ресурс] / Д. О. Сєвідова, С. В. Маркова, Н. М. Коваленко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2018. - Вип. 30(1). - С. 147-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2018_30(1)__37
|
15. |
Рожков А. О. Біоенергетична ефективність агротехнічних заходів вирощування пшениці твердої ярої та тритикале ярого [Електронний ресурс] / А. О. Рожков, І. О. Сєвідова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 10(4). - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_10(4)__14
|
16. |
Сєвідова І. О. Особливості організаційно-економічного механізму забезпечення конкурентоспроможності маркетингової діяльності аграрних підприємств [Електронний ресурс] / І. О. Сєвідова, С. В. Плигун // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 202. - С. 149-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_202_17 Досліджено управління маркетингом як процес планування і реалізації певних дій для досягнення певних маркетингових цілей. Визначено, що реалізація маркетингової стратегії в умовах глобалізації передбачає формування тісних виробничо-економічних зв'язків як між сільськогосподарськими та переробними підприємствами, так і між сільськогосподарськими і торговельними підприємствами. Розкрито напрями прийняття управлінських рішень про розвиток маркетингового комплексу, який являє собою набір елементів, таких як товар, ціна, просування та реалізація. Обгрунтовано значення маркетингу в системі управління підприємством та його взаємозв'язок із кінцевими результатами діяльності. Розглянуто досвід організації управління збутовою діяльністю на прикладі аграрних підприємств Харківського регіону. Наведено перспективні напрями ефективного забезпечення конкурентоспроможності маркетингової діяльності аграрних підприємств.
|
17. |
Сєвідова І. О. Сучасні аспекти розвитку маркетингової діяльності підприємств аграрної галузі [Електронний ресурс] / І. О. Сєвідова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 206. - С. 76-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_206_10 Наведено результати теоретичного узагальнювального розгляду проблеми розвитку послуг маркетингу для сталого розвитку аграрно-промислової та інноваційної галузей та розвитку внутрішнього ринку товарів і послуг. Визначено, що рівень внутрішнього ринку не відповідає рівню розвинених країн і умови формування маркетингу у вітчизняних аграрних підприємствах мають свої особливості, які призводять до виникнення ряду проблем. Розглянуто проблеми організації процесу маркетингу для оптимізації ринкової діяльності вітчизняних підприємств в умовах реалізації євроінтеграційних процесів. У пропонованому аналізі діяльності аграрних підприємств визначено основні аспекти впливу на маркетингову діяльність в умовах інтернаціоналізації світових ринків. Суть маркетингу полягає в тому, що процеси виробництва продукції орієнтовані на підвищення продуктивності та конкурентоспроможності, поєднуючи ресурси підприємства з його цілями і підвищуючи попит на його продукцію. Вітчизняні аграрні підприємства попри збільшення загального обсягу сільськогосподарського виробництва, не повною мірою використовують свої власні можливості в розвитку маркетингового сектора. Визначено основні фактори, що впливають на повільний розвиток аграрного ринку. Враховуючи вплив зовнішнього середовища аграрні підприємства можуть визначити ряд заходів для того, щоб врахувавши позитивні та нівелювавши негативні фактори, підвищити ефективність власної збутової діяльності та конкурентоспроможність. Досліджені аспекти маркетингової діяльності в аграрному виробництві за кордоном і порівняльний аналіз маркетингових систем в Україні вказують на те, що недостатній розвиток маркетингу багато в чому пов'язаний зі слабкістю економічної політики, недостатнім захистом внутрішнього ринку і, в цілому, поганим розумінням ролі маркетингу. Для розв'язання поставленої проблеми запропоновано ряд рекомендацій щодо шляхів підвищення ефективності управління маркетингом на підприємствах, для зростання ринкової стійкості підприємств.
|
18. |
Сєвідова І. О. Формування стратегії на основі наукових досліджень з використанням інструментарію некооперативної теорії ігор [Електронний ресурс] / І. О. Сєвідова. // Ефективна економіка. - 2018. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2018_3_45
|
19. |
Сєвідова І. О. Пріоритетні чинники функціонування аграрних підприємств на оптовому ринку [Електронний ресурс] / І. О. Сєвідова. // Ефективна економіка. - 2017. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_2_36
|
20. |
Сєвідова І. О. Розвиток зовнішньоторгівельних перспектив оптового ринку сільськогосподарської продукції в контексті євроінтеграції [Електронний ресурс] / І. О. Сєвідова // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 8. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2013_8_22
|
| |