Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Чернуха Реалізація поліпарадигмальної методології у$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Чернуха Н. М. 
Реалізація поліпарадигмальної методології у сучасній вищій освіті [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, В. В. Желанова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3-4. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_3-4_5
Висвітлено особливості наявних в освітньому просторі наукових парадигм, серед яких найбільш поширеною є когнітивна. Акцентовано увагу на теоретичних аспектах дослідження рефлексивної особистісно зорієнтованої та смислової парадигм. Приділено увагу визначенню поліпарадигмальності. Розглянуто теоретичні аспекти рефлексивної моделі як синтезу когнітивної, особистісно зорієнтованої та смислової парадигм освіти. Сутнісні ознаки рефлексивної моделі сконцентровано на формуванні рефлексивних конструктів майбутнього фахівця. Визначено критерії, функції рефлексивно зорієнтованої моделі парадигми освіти.Освещены особенности существующих в образовательном пространстве научных парадигм, среди которых наиболее известной является когнитивная. Акцентировано внимание на теоретических аспектах исследования рефлексивной личностно-ориентированной и смысловой парадигм. Уделено внимание определению полипарадигмальности. Рассмотрены теоретические аспекты рефлексивной модели как синтез когнитивной, личностно ориентированной и смысловой парадигм образования. Сущностные признаки рефлексивной модели сконцентрировано на формировании рефлексивных конструктов будущего специалиста. Определены критерии, функции рефлексивно ориентированной модели парадигмы образования.Represented article justifies the necessity and expediency of implementing poli-paradigm methodology in modern higher education. Definition analysis of major concepts was research and explained, mainly “paradigm”, “educational paradigm”.
Попередній перегляд:   Завантажити - 424.013 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського