Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Дзюбишина Раннє навчання іноземним мовам$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Дзюбишина Н. Раннє навчання іноземним мовам як одне з актуальних завдань мовної політики Німеччини [Електронний ресурс] / Н. Дзюбишина // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_36 Проаналізовано погляди німецьких фахівців щодо впровадження навчання іноземних мов у дошкільній та початковій освіті. Визначено організаційні зміни в ранньому навчанні іноземним мовам у Німеччині, яке реалізується за двома напрямками: навчання іноземних мов (англійської або французької) німецьких дітей і навчання німецької мови дітей іммігрантів. Узагальнено вимоги щодо вивчення іноземних мов: підтримка і розвиток інтересу дітей до навчання іноземних мов у дитячих садках і початкових школах; раннє засвоєння мов методами, адекватними щодо віку дітей; використання іноземної мови як засобу комунікації у двомовному навчанні на різних його ступенях. Викладено аргументацію з приводу раннього засвоєння іноземної мови та граматики: здатність оперувати формальними аспектами мови, здатність аналізувати мову, експліцитні відомості про мову. Наведено спільні та відмінні риси у процесі засвоєння рідної та іноземної мов: наявність багатовимірного поєднання знань про світ і мову з новими мовними явищами, індивідуальний і ситуативно різний власний початок мовлення, володіння певним словниковим запасом для побудови власних граматичних конструкцій.Проанализированы взгляды немецких специалистов по внедрению обучения иностранным языкам в дошкольном и начальном образовании. Определены организационные изменения в раннем обучении иностранным языкам в Германии, которое реализуется по двум направлениям: обучение иностранному языку (английскому или французскому) немецких детей и обучение немецкому языку детей иммигрантов. Обобщены требования по изучению иностранных языков: поддержка и развитие интереса детей к обучению иностранным языкам в детских садах и начальных школах; раннее усвоение языков методами, соответствующими возрасту детей; использование иностранного языка как средства коммуникации в двуязычном обучении на разных его ступенях. Изложена аргументация, касающаяся раннего усвоения иностранных языков и грамматики: способность оперировать формальными аспектами языка, способность анализировать язык, эксплицитные сведения о языке.The article analyzes the views of the German experts on the implementation of teaching of foreign languages in the preschool and primary education; it has been determined the organizational changes in the early teaching of foreign languages in Germany.
|
|
|