Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Ірхіна Педагогічні умови формування професійної$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Ірхіна Ю. 
Педагогічні умови формування професійної толерантності магістрантів як майбутніх викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / Ю. Ірхіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 20. - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_20_20
Висвітлено логіку обгрунтування педагогічних умов формування професійної толерантності (ПТ) майбутніх викладачів вищої школи. Сформульовано педагогічні умови формування ПТ, трьохкомпонентна сукупність яких відбиває ідеї та принципи толерантної взаємодії усіх учасників процесу, а саме: надання магістрантам можливості для самовизначення відносно цілей, змісту і способів викладацької діяльності, наявність досвіду полісуб'єктного і діалогічного спілкування під час навчання, наявність у майбутніх викладачів розвинених навичок педагогічної рефлексії. Достатність перерахованих педагогічних умов підтверджено результатами експериментального дослідження, згідно з якими формування даної компетенції було досягнуто практично у всіх магістрантів.Освещена логика обоснования педагогических условий формирования профессиональной толерантности (ПТ) будущих преподавателей высшей школы. Сформулированы педагогические условия формирования ПТ, трехкомпонентная совокупность которых отражает идеи, принципы толерантного взаимодействия всех участников процесса, а именно: предоставление магистрантам возможности для самоопределения в отношении целей, содержание и способы преподавательской деятельности, наличие опыта полисубъектного и диалогического общения при обучении, наличие у будущих преподавателей развитых навыков педагогической рефлексии. Достаточность перечисленных педагогических условий подтверждена результатами экспериментального исследования, согласно которым формирование данной компетенции было достигнуто практически у всех магистрантов.The article substantiates pedagogical conditions of forming professional tolerance of undergraduates as future teachers of higher school.
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.899 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського