Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шапошнікова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Шапошнікова Л. М. 
Особливості формування іншомовної компетенції у читанні як одного з методів самостійної роботи студентів [Електронний ресурс] / Л. М. Шапошнікова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 457-461. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_97
Наведено аналіз проблеми формування іншомовної компетенції у читанні в контексті організації ефективної самостійної роботи студентів у процесі вивчення іноземних мов. Мотивом читання як комунікативної діяльності є спілкування, а метою - отримання необхідної інформації, причому робота з текстом може переслідувати різні цілі: іноді потрібно лише визначити, про що цей текст, в інших випадках важливо зрозуміти основну чи нову інформацію, замисел автора, підтекст. Сформована іншомовна компетенція у читанні допомагає під час роботи з підручником та іншими учбово-методичними посібниками, сприяє розширенню наукових знань студентів, формуванню умінь самостійної пізнавальної діяльності. Такий метод застосовується для осмислення й закріплення наукової інформації, вже отриманої студентами, а також для самостійного набуття знань без участі викладача. Сформованы навички іншомовної компетенції у читанні також дозволяють студентам звертатися до різних іншомовних наукових праць, не передбачених навчальними планами, і самостійно розширювати та поглиблювати наукові знання. Рассмотрены проблемы формирования иноязычной компетенции в чтении в контексте организации эффективной самостоятельной работы студентов в процессе изучения иностранных языков. Мотивом чтения как коммуникативной деятельности является общение, а целью – получение необходимой информации, причем работа с текстом может преследовать разные цели: иногда требуется лишь определить, о чем этот текст, в других случаях важно понять основную или новую информацию, замысел автора, подтекст. Сформированная иноязычная компетенция в чтении помогает при работе с учебником и другими учебно-методическими пособиями, способствует расширению научных знаний студентов, формированию умений самостоятельной познавательной деятельности. Такой метод применяется для осмысления и закрепления научной информации, уже полученной студентами, а также для самостоятельного приобретения знаний без участия преподавателя. Сформированные навыки иноязычной компетенции в чтении также позволяют студентам обращаться к разным иноязычным научным работам, не предусмотренным учебными планами, и самостоятельно расширять и углублять научные знания. The article analyzes the problem of forming foreign language competence in reading in the context of organizing students’ effective independent work in the process of foreign language study. The motive for reading as a communicative activity is intercourse, and its goal is to provide the necessary information; thus, the work with the text may have different goals: sometimes one just needs to identify what the text is, in other cases it is important to understand the basic or new information, the author's intention, the implication.
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.82 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Шапошнікова Л. М. 
Методи організації самостійної роботи студентів як шлях до самонавчання іноземних мов [Електронний ресурс] / Л. М. Шапошнікова // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 8. - С. 231-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_8_59
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.477 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Шапошнікова Л. М. 
Багатофункціональний лейтмотив у прозі Томаса Манна (на прикладі новели "Tonio Kroger") [Електронний ресурс] / Л. М. Шапошнікова // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2016. - Вип. 60. - С. 254-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2016_60_97
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.61 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Шапошнікова Л. М. 
Особливості використання мовних ігор як інтерактивних методів навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Л. М. Шапошнікова // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2010. - Вип. 22(2). - С. 177-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2010_22(2)__47
Попередній перегляд:   Завантажити - 612.345 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Шапошнікова Л. 
Роль прийому смислового розвитку при передачі прагматичного потенціалу художнього тексту (на прикладі перекладу роману Джейн Остін "Гордість і упередженість" українською мовою) [Електронний ресурс] / Л. Шапошнікова // Філологічний дискурс. - 2018. - Вип. 8. - С. 174-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fild_2018_8_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.027 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського