Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (17)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ромат Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Ромат Є. В. 
Підходи до класифікації брендів професійних футбольних клубів у системі спортивного маркетингу [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, С. А. Островерх // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2014. - Вип. 47. - С. 146-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2014_47_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 430.035 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ромат Є. В. 
Бренди телеканалів у системі телевізійних брендів [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, М. О. Іртлач // Статистика України. - 2015. - № 2. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/su_2015_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 111.6 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ромат Є. В. 
Комплексний аналіз маркетингового механізму в системі державного управління [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, І. В. Чаплай // Теорія та практика державного управління. - 2015. - Вип. 2. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2015_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.557 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ромат Є. В. 
Основні шляхи маркетизації функцій державного управління в Україні [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, І. В. Чаплай // Публічне урядування. - 2015. - № 1. - С. 180-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2015_1_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 425.137 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ромат Є. В. 
Реалізація інструментів маркетингу в механізмах державного управління [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, І. В. Чаплай // Публічне урядування. - 2016. - № 1. - С. 15-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2016_1_3
Досліджено теоретичні та методологічні підходи щодо впровадження та розвитку інструментів маркетингу у механізмах державного управління. Доведено, невпинність процесу маркетизації діяльності органів державної влади, що, в свою чергу, обумовлює необхідність здійснення комплексного, системного аналізу основних критеріїв, принципів, функцій, які мають бути покладені в основу процесу маркетизації механізмів державного управління. Обгрунтовано вектори забезпечення та реалізації вищезазначених показників ефективності формування шляхів маркетизації функцій державного управління, існування яких можливе лише за обопільною згодою влади і громадянського суспільства як рівноправних партнерів. Внаслідок відсутності таких процедур і стандартів механізми державного управління гальмують демократичні перетворення, економічне зростання та людський розвиток як на рівні держави, так і на рівні громади найменшого села шляхом діяльності органів державної влади в цілому.Исследованы теоретические и методологические подходы внедрения и развития инструментов маркетинга в механизмах государственного управления. Доказано, непрестанность процесса маркетизации деятельности органов государственной власти, что, в свою очередь, обусловливает необходимость осуществления комплексного, системного анализа основных критериев, принципов, функций, которые должны быть положены в основу процесса маркетизации механизмов государственного управления. Обоснованно векторы обеспечения и реализации вышеупомянутых показателей эффективности формирования путей маркетизации функций государственного управления, существование которых возможно лишь по обоюдному согласию власти и гражданского общества как равноправных партнеров. Вследствие отсутствия таких процедур и стандартов механизмы государственного управления тормозят демократические преобразования, экономический рост и развитие общества как на уровне государства, так и на уровне общины путем деятельности органов государственной власти в целом.In the article the theoretical and methodological provisions of the introduction and development of the marketing instruments in the mechanisms of public administration are investigated. Continuity of the process of marketization of the functioning ofpublic authorities, which in turn causes the need of implementation comprehensive, systematic analysis of the basic criteria’s and principles, which should be lie in the basis of the process of marketization of mechanisms of public administration is proved. Vectors of providing and ensuring of the above-mentioned indicators of efficiency of formation of ways of the marketization of the functions of public administration, the existence of which is possible only by mutual consent of government and civil society as equal partners are is justified. Due to the lack of such procedures and standards, the mechanisms of public administration hinders democratic transformation, economic growth and human development at the state level and at the community level bythe way of activities of public authorities in general.
Попередній перегляд:   Завантажити - 499.301 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Ромат Є. 
Маркетинг у публічному управлінні [Електронний ресурс] / Є. Ромат // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2016. - № 4. - С. 56–67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_4_5
Висвітлено головні аспекти впровадження концепції маркетингу в систему публічного управління. Розкрито ключові підходи до розуміння маркетингу в публічному управлінні. Визначено основні його типи: державний та муніципальний маркетинг.
Попередній перегляд:   Завантажити - 630.056 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Ромат Є. 
Система бренд-маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / Є. Ромат // Товари і ринки. - 2016. - № 1. - С. 16–25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2016_1_4
Висвітлено тему сутності системи маркетингових комунікацій, які використовуються під час формування бренду. Розкрито поняття та особливості сучасних моделей використання бренд-маркетингових комунікацій. Проведено аналіз основних підходів до формування бренд-маркетингових стратегій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.408 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Ромат Є. В. 
Бренд-маркетингові комунікації підприємств ресторанного господарства [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, Е. В. Юрчак // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - № 3. - С. 55-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2017_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.599 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Бiлявськa Ю. В. 
Організація майбутнього в контексті еволюції менеджменту та маркетингу [Електронний ресурс] / Ю. В. Бiлявськa, Є. В. Ромат // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2019. - Вип. 33. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2019_33_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 597.275 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Ромат Є. В. 
Гейміфікація та її сприйняття поколінням "Z" [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, Ю. В. Білявська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2020. - № 17. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2020_17_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 559.43 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Ромат Є. В. 
Динаміка розподілів попиту споживачів та обсягів пропозиції в цінових сегментах ринку підприємств ресторанного господарства м. києва [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, Е. В. Юрчак. // Ефективна економіка. - 2017. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 449.249 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Ромат Є. В. 
Моделювання репутації підприємства засобами маркетингу [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, А. О. Кашпур, Т. В. Романченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 21(2). - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_21(2)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.605 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Ромат Є. В. 
Бренд-стратегії підприємств роздрібної електронної торгівлі [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, Л. В. Гранат. // Ефективна економіка. - 2021. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2021_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 209.311 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського