Пошуковий запит: (<.>A=Ромат Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Ромат Є. В. Підходи до класифікації брендів професійних футбольних клубів у системі спортивного маркетингу [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, С. А. Островерх // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2014. - Вип. 47. - С. 146-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2014_47_31
|
2. |
Ромат Є. В. Бренди телеканалів у системі телевізійних брендів [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, М. О. Іртлач // Статистика України. - 2015. - № 2. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/su_2015_2_12
|
3. |
Ромат Є. В. Комплексний аналіз маркетингового механізму в системі державного управління [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, І. В. Чаплай // Теорія та практика державного управління. - 2015. - Вип. 2. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2015_2_3
|
4. |
Ромат Є. В. Основні шляхи маркетизації функцій державного управління в Україні [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, І. В. Чаплай // Публічне урядування. - 2015. - № 1. - С. 180-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2015_1_20
|
5. |
Ромат Є. В. Реалізація інструментів маркетингу в механізмах державного управління [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, І. В. Чаплай // Публічне урядування. - 2016. - № 1. - С. 15-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2016_1_3 Досліджено теоретичні та методологічні підходи щодо впровадження та розвитку інструментів маркетингу у механізмах державного управління. Доведено, невпинність процесу маркетизації діяльності органів державної влади, що, в свою чергу, обумовлює необхідність здійснення комплексного, системного аналізу основних критеріїв, принципів, функцій, які мають бути покладені в основу процесу маркетизації механізмів державного управління. Обгрунтовано вектори забезпечення та реалізації вищезазначених показників ефективності формування шляхів маркетизації функцій державного управління, існування яких можливе лише за обопільною згодою влади і громадянського суспільства як рівноправних партнерів. Внаслідок відсутності таких процедур і стандартів механізми державного управління гальмують демократичні перетворення, економічне зростання та людський розвиток як на рівні держави, так і на рівні громади найменшого села шляхом діяльності органів державної влади в цілому.Исследованы теоретические и методологические подходы внедрения и развития инструментов маркетинга в механизмах государственного управления. Доказано, непрестанность процесса маркетизации деятельности органов государственной власти, что, в свою очередь, обусловливает необходимость осуществления комплексного, системного анализа основных критериев, принципов, функций, которые должны быть положены в основу процесса маркетизации механизмов государственного управления. Обоснованно векторы обеспечения и реализации вышеупомянутых показателей эффективности формирования путей маркетизации функций государственного управления, существование которых возможно лишь по обоюдному согласию власти и гражданского общества как равноправных партнеров. Вследствие отсутствия таких процедур и стандартов механизмы государственного управления тормозят демократические преобразования, экономический рост и развитие общества как на уровне государства, так и на уровне общины путем деятельности органов государственной власти в целом.In the article the theoretical and methodological provisions of the introduction and development of the marketing instruments in the mechanisms of public administration are investigated. Continuity of the process of marketization of the functioning ofpublic authorities, which in turn causes the need of implementation comprehensive, systematic analysis of the basic criteria’s and principles, which should be lie in the basis of the process of marketization of mechanisms of public administration is proved. Vectors of providing and ensuring of the above-mentioned indicators of efficiency of formation of ways of the marketization of the functions of public administration, the existence of which is possible only by mutual consent of government and civil society as equal partners are is justified. Due to the lack of such procedures and standards, the mechanisms of public administration hinders democratic transformation, economic growth and human development at the state level and at the community level bythe way of activities of public authorities in general.
|
6. |
Ромат Є. Маркетинг у публічному управлінні [Електронний ресурс] / Є. Ромат // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2016. - № 4. - С. 56–67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_4_5 Висвітлено головні аспекти впровадження концепції маркетингу в систему публічного управління. Розкрито ключові підходи до розуміння маркетингу в публічному управлінні. Визначено основні його типи: державний та муніципальний маркетинг.
|
7. |
Ромат Є. Система бренд-маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / Є. Ромат // Товари і ринки. - 2016. - № 1. - С. 16–25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2016_1_4 Висвітлено тему сутності системи маркетингових комунікацій, які використовуються під час формування бренду. Розкрито поняття та особливості сучасних моделей використання бренд-маркетингових комунікацій. Проведено аналіз основних підходів до формування бренд-маркетингових стратегій.
|
8. |
Ромат Є. В. Бренд-маркетингові комунікації підприємств ресторанного господарства [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, Е. В. Юрчак // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - № 3. - С. 55-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2017_3_12
|
9. |
Бiлявськa Ю. В. Організація майбутнього в контексті еволюції менеджменту та маркетингу [Електронний ресурс] / Ю. В. Бiлявськa, Є. В. Ромат // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2019. - Вип. 33. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2019_33_17
|
10. |
Ромат Є. В. Гейміфікація та її сприйняття поколінням "Z" [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, Ю. В. Білявська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2020. - № 17. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2020_17_6
|
11. |
Ромат Є. В. Динаміка розподілів попиту споживачів та обсягів пропозиції в цінових сегментах ринку підприємств ресторанного господарства м. києва [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, Е. В. Юрчак. // Ефективна економіка. - 2017. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_2_5
|
12. |
Ромат Є. В. Моделювання репутації підприємства засобами маркетингу [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, А. О. Кашпур, Т. В. Романченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 21(2). - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_21(2)__16
|
13. |
Ромат Є. В. Бренд-стратегії підприємств роздрібної електронної торгівлі [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, Л. В. Гранат. // Ефективна економіка. - 2021. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2021_1_22
|