Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (57)Журнали та продовжувані видання (14)Реферативна база даних (79)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Луговий В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Луговий В. 
Міжнародна та національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація [Електронний ресурс] / В. Луговий, Ж. Таланова // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 1. - С. 15-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 495.164 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Луговий В. 
До топ-закладів Європи і світу: нові рубежі розвитку Національної академії державного управління при Президентові України в контексті євроінтеграції [Електронний ресурс] / В. Луговий // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2013. - № 2. - С. 5-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadu_2013_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.61 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Луговий В. С. 
Національно-культурні особливості ономастико ну творів П. Загребельного [Електронний ресурс] / В. С. Луговий // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2010. - Вип. 13. - С. 412-416. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2010_13_69
Попередній перегляд:   Завантажити - 294.857 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Луговий В. 
Осмислити складові соціального успіху* [Електронний ресурс] / В. Луговий // Віче. - 2012. - № 10. - С. 21-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/viche_2012_10_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 126.304 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Луговий В. С. 
Широкозначність фразеологізмів з онімним компонентом як об’єкт лексикографії [Електронний ресурс] / В. С. Луговий // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Мовознавство. - 2012. - Т. 20, вип. 18. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumo_2012_20_18_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 253.346 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Луговий В. 
Автономія та лідерство в європейському просторі вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Луговий, С. Калашнікова, О. Слюсаренко, Ж. Таланова // Вища освіта України. - 2014. - № 1. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.308 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Луговий В. 
Стратифікація та стійкість "орбіт" топ-закладів вищої освіти у світі [Електронний ресурс] / В. Луговий, О. Слюсаренко, Ж. Таланова // Вища освіта України. - 2014. - № 2. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_2_4
Проаналізовано характеристики світових топ-закладів освіти, які посідали перші 30 рангових місць за рейтингом "Шанхайський" впродовж 2003 – 2013-го рр. Виявлено стратифікацію та стійкість шести замкнених груп із закладів, що сукупно репрезентують п'ять країн: США, Сполучене Королівство, Швейцарію, Японію, Канаду. Цей перелік завершує нестійка група з чотирьох університетів, які закріпилися в ньому протягом останніх трьох років. У зазначених групах ВНЗ визначено ступінь диференційованості таких індикаторів рейтингу (за 100-бальною шкалою): кількість нобелівських і філдсовських лауреатів серед випускників і викладачів; продуктивність персоналу; кількість високоцитованих дослідників та статей у журналах "Природа" і "Наука"; цитування публікацій. Констатовано, що з ранговою позицією закладу корелює кожен із зазначених рейтингових індикаторів, крім показника публікацій. З'ясовано значне різноманіття 30 найкращих закладів щодо року заснування, кількості студентів на магістерському та докторському освітніх рівнях, а також міжнародних студентів. Проанализированы характеристики мировых учебных топ-заведений, занимавших первые 30 ранговых мест по рейтингу "Шанхайский" на протяжении 2003 – 2013 гг. Выявлено стратификацию и устойчивость шести замкнутых групп из заведений, совокупно репрезентирующих пять стран: США, Соединенное Королевство, Швейцарию, Японию, Канаду. Этот перечень завершает неустойчивая группа из четырех университетов, которые закрепились в нем в течение последних трех лет. В указанных группах ВУЗ определена степень дифференциации таких индикаторов рейтинга (по 100-балльной шкале): количество нобелевских и филдсовских лауреатов среди выпускников и преподавателей; производительность персонала; количество высокоцитированных исследователей и статей в журналах "Природа" и "Наука"; цитирование публикаций. Констатировано, что с ранговой позицией заведения коррелирует каждый из рейтинговых индикаторов, кроме показателя публикаций. Выяснено значительное многообразие 30 лучших заведений относительно года основания, количества студентов на магистерском и докторском образовательных уровнях, а также иностранных студентов. The characteristics of higher education top-institutions, which according to the Shanghai ranking were in the top 30 for eleven-year period (2003-2013), are analyzed. The closed groups (groups of one - Harvard University, next five, five, and fifteen institutions) stratification and stability are revealed; they in common represent five countries: USA, United Kingdom, Switzerland, Japan and Canada. The unstable group of four universities completes the top 30 list; they consolidated in the mentioned list only in the last three years. It is shown that the strongest ranking indicators are those concerning the Nobel Laureates and Fields Medalists among the alumni and staff. According to differentiation strength the next one is an indicator of academic performance; followed by indicators concerning highly cited researchers and papers published in Nature and Science. The least differentiated was publications citing indicator. Each of the five ranking indicators, except publications indicator, correlates strongly with an institution's ranking position. The considerable variety of thirty top-institutions is ascertained. Their average age is 219 years, ranging from 94 to 917 years. The average number of students is 26,8 thousand (with a range from 2,2 thousand to 75,6 thousand) including 46 percent for master's and doctoral levels of education and 19 percent of international. The first and third groups of institutions consist exclusively of traditional universities, the second and fourth include other types of institutions-institutes, colleges and also specialized institutions.
Попередній перегляд:   Завантажити - 213.869 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Луговий В. 
Міжнародна науково-практична конференція "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу" [Електронний ресурс] / В. Луговий, С. Калашнікова, Ж. Таланова // Вища освіта України. - 2013. - № 1. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 125.731 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Луговий В. 
Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи [Електронний ресурс] / В. Луговий, С. Калашнікова, Ж. Таланова // Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_3_9
Проаналізовано реалізацію Болонського процесу та програм „Темпус” та „Тюнінг” в Європі та Україні. Визначено змістові пріоритети пілотної програми підвищення кваліфікації керівників ВНЗ України та етапи її реалізації. Обгрунтовано шляхи, принципи та перспективи побудови національної моделі професійного розвитку конкурентоспроможних лідерів ВНЗ у контексті створення європейських просторів вищої освіти і досліджень. Вміщено таблицю змістових напрямів Пілотної програми підвищення кваліфікації керівників ВНЗ України та їх ключові чинники.Проанализирована реализация Болонского процесса и программ "Темпус" и "Тюнинг" в Европе и Украине. Определены содержательные приоритеты пилотной программы повышения квалификации руководителей ВУЗ Украины и этапы её реализации. Определены и обоснованы пути, принципы и перспективы построения национальной модели профессионального развития конкурентоспособных лидеров ВУЗ в контексте создания европейских пространств высшего образования и исследований. Приведена таблица содержательных направлений Пилотной программы повышения квалификации руководителей ВУЗ Украины и их ключевые факторы.
Попередній перегляд:   Завантажити - 213.576 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Луговий В. 
Нобелівські лауреати і топ-заклади вищої освіти, країни та континенти з передовим університетським потенціалом [Електронний ресурс] / В. Луговий, С. Калашнікова, О. Слюсаренко, Ж. Таланова // Вища освіта України. - 2013. - № 4. - С. 10-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.86 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Калашнікова С. 
Міжнародна науково-практична конференція "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу" [Електронний ресурс] / С. Калашнікова, В. Луговий, Ж. Таланова // Філософія освіти. - 2012. - № 1-2. - С. 391-398. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2012_1-2_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.1 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Луговий В. С. 
Метафоризація фразеологічних одиниць із компонентом-власним іменем (на матеріалі багатозначних номінативних фразеологізмів з онімним компонентом французької, української та російської мов) [Електронний ресурс] / В. С. Луговий // Науковий вісник Чернівецького університету. Романо-слов'янський дискурс. - 2011. - Вип. 537. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_rsd_2011_537_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 383.102 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Луговий В. С. 
Лексико-морфологічні дивергенції ономастичних фразеологізмів французької і української мов [Електронний ресурс] / В. С. Луговий // Нова філологія. - 2010. - № 37. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2010_37_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 475.146 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Луговий В. І. 
Національна академія педагогічних наук України: 25 років служіння українському суспільству [Електронний ресурс] / В. І. Луговий, О. М. Топузов, І. Ю. Регейло, О. В. Мушка, Т. І. Куліш, О. П. Вашуленко // Український педагогічний журнал. - 2017. - № 3. - С. 15-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2017_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.476 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Луговий В. І. 
Василь Григорович Кремень: у пошуках філософсько-антропологічних смислів і ціннісних пріоритетів освіти (роздуми з приводу ювілею видатного вченого) [Електронний ресурс] / В. І. Луговий, О. М. Топузов, Н. П. Дічек // Український педагогічний журнал. - 2017. - № 3. - С. 34-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2017_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 562.142 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Луговий В. І. 
Академічно-університетський дуалізм світового дослідницького простору [Електронний ресурс] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Наука та наукознавство. - 2017. - № 4. - С. 84-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NNZ_2017_4_7
Проаналізовано організаційні, фінансові, кадрові характеристики сучасного світового дослідницького простору. У світі 8 країн найбільше інвестують фінансових і людських ресурсів у дослідження і розробки (ДІР) - США, Китай, Японія, Німеччина, Корея, Франція, Велика Британія і Росія. США посідають проміжне місце за співвідношенням бізнесової та урядової ролі у видатках на ДІР, а також часткою університетського сектору як виконавця ДІР (13 %). Вага університетського сектору у виконанні ДІР зазвичай не перевищує чверті сукупних витрат на них і є найбільшою для західноєвропейських та найменшою для східноазійських університетів. У США, Китаї, Німеччині, Франції, інших європейських країнах існують різноманітні позауніверситетські академічні форми здійснення ДІР. Тотальне поглинання університетами наукових установ неможливе через відмінності їх місій. В Україні національний дослідницький простір у зв'язку з недофінансуванням перебуває у кризовому стані, його основною інституційною опорою залишаються академії наук. Для підвищення науково-інноваційної спроможності вітчизняних університетів необхідне подолання їх подрібненості, збільшення частки бюджетів на ДІР, посилення дуальної "викладацько-дослідницької" функції науково-педагогічних працівників.
Попередній перегляд:   Завантажити - 109.899 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Луговий В. 
Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі [Електронний ресурс] / В. Луговий, Ж. Таланова // Вища освіта України. - 2017. - № 1. - С. 42-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2017_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.293 Mb    Зміст випуску     Цитування
18.
 

Університети і лідерство = Universities and leadership : міжнар. наук. жур. / Ін-т вищої освіти Нац. акад. пед. наук України. – Київ: [б. в.], 2015. - Виходить двічі на рік. - ISSN 2520-6702

Додаткові відомості та надходження

19.

Луговий В. 
Від акредитації до рейтингу (функціонування vsрозвиток) [Електронний ресурс] / В. Луговий, О. Слюсаренко, Ж. Таланова // Університети і лідерство. - 2018. - № 2. - С. 3-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/univlead_2018_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.243 Mb    Зміст випуску     Цитування
20.

Луговий В. 
Сучасність і надсучасність –критерії якості вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Луговий, О. Слюсаренко, Ж. Таланова // Університети і лідерство. - 2019. - № 1. - С. 3-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/univlead_2019_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.482 Mb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського