Пошуковий запит: (<.>A=Кочарян І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кочарян І. С. Оцінка розмірності системи показників навчальної потужності вищої освіти України [Електронний ресурс] / І. С. Кочарян // Економіка розвитку. - 2013. - № 3. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2013_3_14
|
2. |
Галіцин В. К. Моделювання планових рішень у системі управління діяльністю вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / В. К. Галіцин, І. С. Кочарян // Моделювання та інформаційні системи в економіці. - 2012. - Вип. 86. - С. 145-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2012_86_15
|
3. |
Клименюк М. М. Моделювання планових рішень підготовки фахівців з вищою освітою в регіональному розрізі [Електронний ресурс] / М. М. Клименюк, І. С. Кочарян // Економічний простір. - 2014. - № 84. - С. 225-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2014_84_24
|
4. |
Безус А. М. Моделювання розподілу функцій органів місцевої влади між рівнями управління [Електронний ресурс] / А. М. Безус, І. С. Кочарян, Ю. В. Петровська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 6. - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_6_9
|
5. |
Кочарян І. С. Аналіз інформаційного забезпечення суб’єктів планування вищої освіти [Електронний ресурс] / І. С. Кочарян // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 3. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2013_3_22
|
6. |
Кочарян І. С. Формування поля завдань державного управління вищою освітою [Електронний ресурс] / І. С. Кочарян, О. М. Клименюк // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Управління. - 2012. - Вип. 3. - С. 80-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_upravl_2012_3_13
|
7. |
Кочарян І. С. Аналіз використання навчального потенціалу та розвитку вищої освіти України [Електронний ресурс] / І. С. Кочарян // Проблеми економіки. - 2014. - № 1. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2014_1_18 Проаналізовано використання навчального потенціалу та формування комплексної державної політики щодо розвитку системи вищої освіти України. Обгрунтовано, що відсутність стратегії регіонального розвитку потенціалу вищої освіти та вибору абітурієнтами місця здобуття вищої освіти призводить до перевантаження інфраструктури соціально-побутових послуг окремих міст і потребує додаткових капіталовкладень. Досліджено, що інформація про питомі додаткові капіталовкладення складна і потребує попередніх розрахунків та обгрунтувань у зв'язку з тим, що вона залежить від регіону, де готується фахівець, з якого регіону він переїхав, чи існує дефіцит навчальної потужності у регіоні, чи залишається підготовлений фахівець для постійного проживання по місту одержання освіти, а також величини основних засобів регіону, що припадають на одну особу, та структури цих засобів. Виконано розрахунки для визначення множини нормативів питомих капіталовкладень залежно від ситуацій, що мають місце під час розв'язання комплексної задачі. Надано матричну модель комплексної задачі розподілу послуг із здобуття вищої освіти у розрізі регіонів. Розроблено цільову функцію, яка визначає загальну суму капіталовкладень в основні засоби для підтримання рівня соціально-побутових послуг та у основні засоби виду економічної діяльності "Освіта".
|
8. |
Кочарян І. С. Моделювання соціальної потреби населення у вищій освіті [Електронний ресурс] / І. С. Кочарян // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Економіка. - 2011. - Вип. 10. - С. 129-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_ekon_2011_10_18
|
9. |
Кочарян І. С. Вплив регіонального фактора на планування державного замовлення на підготовку фахівців [Електронний ресурс] / І. С. Кочарян, А. М. Безус, Ю. В. Петровська // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Економіка. - 2012. - Вип. 11. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_ekon_2012_11_16
|
10. |
Клименюк М. М. Визначення пріоритетних напрямів розвитку підприємства на основі структуризації системи управління [Електронний ресурс] / М. М. Клименюк, А. М. Безус, І. С. Кочарян, Ю. В. Петровська // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Економіка. - 2012. - Вип. 12. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_ekon_2012_12_3
|
11. |
Клименюк М. М. Оцінка складності системи управління вищим навчальним закладом [Електронний ресурс] / М. М. Клименюк, І. С. Кочарян, А. М. Безус // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Економіка. - 2013. - Вип. 1. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_ekon_2013_1_3
|
12. |
Галіцин В. К. Моделювання розвитку навчальних потужностей у сфері вищої освіти регіону. [Електронний ресурс] / В. К. Галіцин, І. С. Кочарян // Моделювання та інформаційні системи в економіці. - 2014. - № 90. - С. 12-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2014_90_4
|
13. |
Клименюк М. М. Моделювання системи аналізу навчальної потужності закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / М. М. Клименюк, І. С. Кочарян, М. В. Голованенко, О. М. Клименюк // Бізнес Інформ. - 2013. - № 10. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_10_15 Створено систему обробки та проаналізовано інформацію про навчальні потужності закладів вищої освіти. Важливість розробки інформаційних систем в освітній галузі підкреслено науковим значенням цього завдання і значним обсягом зусиль, спрямованих на практичне впровадження інформаційних систем у системі освіти. Наведено схему формування елементарних показників, їх реформування відповідно до потреб замовників, наведено оцінювання розмірності системи показників навчальної потужності на прикладі конкретного державного замовника - Міністерства культури України - і наведено фрагмент масиву нормативно-довідкової інформації про навчальні потужності ВНЗ Міністерства культури України. З метою ілюстрації практичних можливостей застосування підходу до побудови інформаційної системи розроблено тестове програмне забезпечення. Для зберігання основного інформаційного масиву і допоміжних довідників використано базу даних у форматі Microsoft Access, однак інтерфейсною платформою обрано табличний процесор Microsoft Excel, оскільки він забезпечує більш гнучкі можливості додаткової обробки запитів користувача. Наведено моделі, методи та інформаційні технології накопичення, обробки та надання інформації про навчальні потужності дозволяють забезпечити відповідною інформацією всі суб'єкти управління для прийняття рішень з планування та розвитку вищої освіти.
|
14. |
Кочарян І. Економічний аспект стратегічного планування в діяльності закладів культури [Електронний ресурс] / І. Кочарян // Культурологічна думка. - 2009. - № 1. - С. 168-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kultdum_2009_1_26
|
15. |
Кочарян І. С. Макроекономічне планування підготовки фахівців з вищою освітою в галузі "культура і мистецтво" [Електронний ресурс] / І. С. Кочарян // Бізнес Інформ. - 2015. - № 11. - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_11_20 Розглянуто вдосконалення управління системою вищої освіти в напрямі підвищення рівня науковості макроекономічного планування підготовки фахівців з вищою освітою, зокрема, у галузі "культура і мистецтво". Важливість розробки макроекономічного планування підкреслюється науковим обгрунтуванням щодо формування державного замовлення на підготовку висококваліфікованих кадрів, оскільки при нестачі фахівців одних спеціальностей підготовка та випуск фахівців за іншими спеціальностями часто в багато разів перевищує реальні потреби суб'єктів господарської діяльності. Для виявлення міри пропорційності планування розглянуто та проаналізовано реальний план підготовки фахівців у вищих навчальних закладах Міністерства культури України галузі "культура і мистецтво". Розглянуто актуальну задачу планування: знайти такі планові обсяги підготовки фахівців кожної спеціальності, при яких не буде перевищена загальна навчальна потужність з підготовки кожної спеціальності, сумарні річні витрати на підготовку фахівців не перевищать річний обсяг фінансування (бюджет) вищої освіти, а ступінь задоволення потреби досягне максимального значення. Розв'язання поставленої задачі на комп'ютері за допомогою MS Excel дозволило одержати такий план державного замовлення підготовки фахівців, при якому забезпечено найбільш рівномірну підготовку фахівців за всіма спеціальностями.
|
16. |
Кочарян І. С. Формування потреби економіки у фахівцях з вищою освітою з метою вдосконалення макроекономічного планування [Електронний ресурс] / І. С. Кочарян // Проблеми економіки. - 2015. - № 4. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_4_16 Досліджено проблеми формування потреби економіки у фахівцях з вищою освітою. Обгрунтовано, що у зв'язку з розвитком ринкових відносин у сучасному українському суспільстві відбуваються зміни щодо підготовки фахівців з вищою освітою для потреб економіки, тому актуальні проблеми наявності дисбалансу між реальними потребами ринку праці у фахівцях і пропозицією вищих навчальних закладів у вигляді випускників. Доведено, що потреба у фахівцях з вищою освітою виступає основною оперативною інформацією для формування планів підготовки фахівців і залежно від виду її можна поділити на соціальну потребу та потребу національної економіки. Проаналізовано потребу економіки у фахівцях із вищою освітою в розрізі видів економічної діяльності, галузей та регіонів. Надано основні масиви інформації, що можуть бути використані для вирішення завдання формування потреби економіки України у фахівцях з вищою освітою. Запропоновано два підходи і за видами економічної діяльності та регіональний, які надають можливість одержати більш надійні показники щодо потреби економіки з метою удосконалення макроекономічного планування.
|
17. |
Кочарян І. С. Аналіз вищої освіти з метою удосконалення планування підготовки фахівців [Електронний ресурс] / І. С. Кочарян // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 1. - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2016_1_18
|
18. |
Галіцин В. К. Формування державного замовлення на підготовку бакалаврів [Електронний ресурс] / В. К. Галіцин, І. С. Кочарян // Науково-технічна інформація. - 2012. - № 4. - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NTI_2012_4_9 Розглянуто формування державного замовлення на підготовку бакалаврів, надано моделі структур планів підготовки бакалаврів, які проаналізовано з метою виявлення перетину їх показників.
|
19. |
Кочарян І. С. Методичний підхід до визначення завдань управління системою вищої освіти у сфері культури та мистецтва [Електронний ресурс] / І. С. Кочарян // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 2. - С. 150-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2015_2_24
|
20. |
Кочарян І. С. Аналіз методичних засад державного планування підготовки фахівців та науково-педагогічних кадрів [Електронний ресурс] / І. С. Кочарян, А. М. Безус // Економіка: реалії часу. - 2013. - № 1. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2013_1_19
|
| |