Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Козієвська О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Козієвська О. 
Загальні тенденції розвитку академічної мобільності у світовому та українському вимірах [Електронний ресурс] / О. Козієвська // Вища освіта України. - 2012. - № 2. - С. 98-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_2_17
Досліджено найбільш значущі тенденції розвитку академічної мобільності студентів, характерні для світового та європейського освітніх просторів. Проаналізовано причини активізації академічної мобільності. Охарактеризовано поняття „академічна мобільність” – переміщення студента ВНЗ на певний період до навчального закладу іншої країни з метою навчання. Відзначено, що феномен зростання академічної мобільності пояснюється багатьма взаємопов'язаними чинниками – політичними, економічними, демографічними, соціальними дивідендами, які отримують країни, їхні інституції, суспільство, конкретний індивід. Констатовано асиметричний характер академічної мобільності в Україні: за кількісними показниками потік української мобільної молоді за кордон перевищує вхідний потік. Зроблено висновок про необхідність вироблення стратегії інтернаціоналізації вищої освіти України з метою відновлення балансу у сфері міграційних і освітніх процесів.Исследованы наиболее значимые тенденции развития академической мобильности студентов, характерные для мирового и европейского образовательных пространств. Проанализированы причины активизации академической мобильности. Охарактеризовано понятие "академическая мобильность" - перемещение студента ВУЗ на определенный период в учебное заведение другой страны с целью обучения. Отмечено, что феномен роста академической мобильности объясняется многими взаимосвязанными факторами - политическими, экономическими, демографическими, социальными дивидендами, которые получают страны, их институции, общество, конкретный индивид. Констатирован асимметричный характер академической мобильности в Украине: по количественным показателям поток украинской мобильной молодежи за границу превышает входной поток. Сделан вывод онеобходимости выработки стратегии интернационализации высшего образования Украины с целью восстановления баланса в сфере миграционных и образовательных процессов.Studied the most significant trends in the academic mobility of students, typical for the world and European educational space. The reasons for enhancing academic mobility. The present paper describes the concept of "academic mobility" - the movement of high school students for a certain period in the institution of another country to study. It is noted that the phenomenon of the growth of academic mobility due to many interrelated factors - political, economic, demographic, social dividends, which are the country, their institutions, society, the particular individual. Ascertained asymmetric nature of academic mobility in Ukraine: in quantitative terms the flow of Ukrainian mobile young people abroad over the input stream. The conclusion about the need to develop a strategy for internationalization of higher education in Ukraine in order to restore balance in the field of migration and educational processes.
Попередній перегляд:   Завантажити - 656.066 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Козієвська О. 
Академічна мобільність: причини вибору навчання за кордоном [Електронний ресурс] / О. Козієвська // Вища освіта України. - 2013. - № 1. - С. 88-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.69 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Козієвська О. 
Державне регулювання процесів академічної мобільності у країнах Скандинавії (на прикладі Ісландії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Швеції) [Електронний ресурс] / О. Козієвська // Вища освіта України. - 2014. - № 4. - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_4_15
Проаналізовано досвід країн Скандинавії з урегулювання процесів академічної мобільності на державному рівні, зокрема законодавчо-нормативне забезпечення такої мобільності на національному рівні та механізми її фінансової підтримки. Зроблено висновок про потребу для України розроблення цілісної концепції академічної мобільності, яка відповідала б сучасним реаліям міжнародних відносин: удосконалення міграційного трудового законодавства, активного впровадження в навчальний процес англійської мови.Проанализирован опыт стран Скандинавии по урегулированию процессов академической мобильности на государственном уровне, в частности законодательно-нормативное обеспечение такой мобильности на национальном уровне и механизмы ее финансовой поддержки. Сделан вывод о необходимости для Украины разработать целостную концепцию академической мобильности, которая отвечала бы современным реалиям международных отношений: совершенствования миграционного трудового законодательства, активного внедрения в учебный процесс английского языка.The experience of Scandinavian settlement processes of academic mobility at the national level, including legislative and regulatory support such mobility nationally and mechanisms for its financial support. For example, in Iceland for students enrolled in doctoral level is indispensable study for a semester or a year in foreign universities; in of Denmark – implementation of government programs to increase students receiving education abroad (50% in 2020), and joint international training programs, internal internationalization of the educational process, improvement of English; Norway – promote the training of Norwegian students abroad and foreign students to obtain a residence permit, national identification code, the insurance policy and in helping to solve other problems; Finland – adopted the strategy of internationalization of higher education for 2009–2015. Where academic mobility recognized as one of the five components of the goal of internationalization of higher education, clearly defined indicators as incoming and outgoing mobility and measures to achieve them; Swedish academic mobility regulated at the state law. The conclusion about the need for Ukraine develop a holistic concept of academic mobility, which would correspond to modern realities of international relations: improving migration of labor legislation, implementing active in the learning process of English.
Попередній перегляд:   Завантажити - 826.837 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського