Пошуковий запит: (<.>A=Дячун О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Штефанич Дмитро Аналіз впливу зміни макросередовища на маркетингову діяльність підприємства [Електронний ресурс] / Дмитро Штефанич, Ольга Дячун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2013. - Вип. 2. - С. 44-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2013_2_7
|
2. |
Штефанич Д. Оцінка ефективності комунікаційної політики підприємства [Електронний ресурс] / Д. Штефанич, О. Дячун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2014. - Вип. 1. - С. 111-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2014_1_12
|
3. |
Дячун О. Д. Методи продажу товарів, їх класифікація [Електронний ресурс] / О. Д. Дячун // Галицький економічний вісник. - 2014. - № 2. - С. 164-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2014_2_28
|
4. |
Штефанич Д. Управління продажем, його функції та об’єктна орієнтація [Електронний ресурс] / Д. Штефанич, О. Дячун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2016. - Вип. 2. - С. 124-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2016_2_13
|
5. |
Дячун О. Д. Сутність стратегічного маркетингового планування, його завдання та принципи [Електронний ресурс] / О. Д. Дячун // Галицький економічний вісник. - 2015. - № 1. - С. 140-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2015_1_20
|
6. |
Дячун О. Продаж у системі маркетингу: природа, функції та види [Електронний ресурс] / О. Дячун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2016. - Вип. 3. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2016_3_12
|
7. |
Вардеванян В. А. Концепція іміджу як інструмент конструювання іміджу підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Вардеванян, О. Д. Дячун // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2012. - Вип. 4. - С. 256-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2012_4_44
|
8. |
Дячун О. Cучасні проблеми управління продажем [Електронний ресурс] / О. Дячун, С. Радинський // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2019. - Вип. 1. - С. 107-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2019_1_13
|
9. |
Дячун О. Д. Сутність планування продажу, його принципи, види та етапність [Електронний ресурс] / О. Д. Дячун, О. Ф. Мигаль // Інноваційна економіка. - 2017. - № 5-6. - С. 155-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2017_5-6_25
|
10. |
Дячун О. Особливості управління продажами на зарубіжних ринках [Електронний ресурс] / О. Дячун, С. Радинський // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2018. - Вип. 1. - С. 175-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2018_1_18
|
11. |
Дячун О. Функції управління збутом на підприємстві [Електронний ресурс] / О. Дячун, В. Левицький // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2022. - Вип. 1. - С. 69-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2022_1_9
|
12. |
Радинський С. Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємства [Електронний ресурс] / С. Радинський, О. Дячун // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2020. - Вип. 1. - С. 79-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2020_1_10
|
13. |
Левицький В. Економічна освіта та наука як основа інноваційного зростання [Електронний ресурс] / В. Левицький, С. Радинський, О. Дячун // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2021. - Вип. 2. - С. 474-481. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2021_2_53
|
14. |
Левицький В. Нормативно-правове забезпечення інноваційної та інвестиційної діяльності промислових підприємств України [Електронний ресурс] / В. Левицький, С. Радинський, О. Дячун // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2022. - Вип. 2. - С. 25-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2022_2_5
|