Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Дячун О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.

Штефанич Дмитро 
Аналіз впливу зміни макросередовища на маркетингову діяльність підприємства [Електронний ресурс] / Дмитро Штефанич, Ольга Дячун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2013. - Вип. 2. - С. 44-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2013_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.773 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Штефанич Д. 
Оцінка ефективності комунікаційної політики підприємства [Електронний ресурс] / Д. Штефанич, О. Дячун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2014. - Вип. 1. - С. 111-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2014_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.064 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Дячун О. Д. 
Методи продажу товарів, їх класифікація [Електронний ресурс] / О. Д. Дячун // Галицький економічний вісник. - 2014. - № 2. - С. 164-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2014_2_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 124.731 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Штефанич Д. 
Управління продажем, його функції та об’єктна орієнтація [Електронний ресурс] / Д. Штефанич, О. Дячун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2016. - Вип. 2. - С. 124-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2016_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 368.47 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Дячун О. Д. 
Сутність стратегічного маркетингового планування, його завдання та принципи [Електронний ресурс] / О. Д. Дячун // Галицький економічний вісник. - 2015. - № 1. - С. 140-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2015_1_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 124.737 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Дячун О. 
Продаж у системі маркетингу: природа, функції та види [Електронний ресурс] / О. Дячун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2016. - Вип. 3. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2016_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 493.612 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Вардеванян В. А. 
Концепція іміджу як інструмент конструювання іміджу підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Вардеванян, О. Д. Дячун // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2012. - Вип. 4. - С. 256-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2012_4_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 664.111 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Дячун О. 
Cучасні проблеми управління продажем [Електронний ресурс] / О. Дячун, С. Радинський // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2019. - Вип. 1. - С. 107-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2019_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 634.583 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Дячун О. Д. 
Сутність планування продажу, його принципи, види та етапність [Електронний ресурс] / О. Д. Дячун, О. Ф. Мигаль // Інноваційна економіка. - 2017. - № 5-6. - С. 155-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2017_5-6_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 581.451 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Дячун О. 
Особливості управління продажами на зарубіжних ринках [Електронний ресурс] / О. Дячун, С. Радинський // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2018. - Вип. 1. - С. 175-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2018_1_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 761.558 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Дячун О. 
Функції управління збутом на підприємстві [Електронний ресурс] / О. Дячун, В. Левицький // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2022. - Вип. 1. - С. 69-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2022_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 864.237 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Радинський С. 
Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємства [Електронний ресурс] / С. Радинський, О. Дячун // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2020. - Вип. 1. - С. 79-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2020_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 437.924 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Левицький В. 
Економічна освіта та наука як основа інноваційного зростання [Електронний ресурс] / В. Левицький, С. Радинський, О. Дячун // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2021. - Вип. 2. - С. 474-481. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2021_2_53
Попередній перегляд:   Завантажити - 769.455 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Левицький В. 
Нормативно-правове забезпечення інноваційної та інвестиційної діяльності промислових підприємств України [Електронний ресурс] / В. Левицький, С. Радинський, О. Дячун // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2022. - Вип. 2. - С. 25-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2022_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 843.477 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського