Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (48)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Дубовик Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Дубовик Т. А. 
Правова природа санкцій, що застосовують до суб’єктів первинного фінансового моніторингу [Електронний ресурс] / Т. А. Дубовик // Науковий вісник Національної академії внутрішніх справ. - 2013. - № 2. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvknuvs_2013_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.966 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Дубовик Т. В. 
Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі Інтернет [Електронний ресурс] / Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 168-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_21
Розглянуто наукові підходи до вивчення поняття потенціалу інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі Інтернет, досліджено матричну модель управління потенціалом інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі Інтернет.
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.704 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Дубовик Т. В. 
Маркетингова комунікаційна діяльність торговельного підприємства в соціальних мережах [Електронний ресурс] / Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_5_20
Проаналізовано маркетингову комунікаційну діяльність підприємств торгівлі в соціальних мережах, наведено тенденції маркетингового менеджменту роздрібних підприємств у соціальних мережах. Запропоновано креативні рішення з розробки нестандартних проектів у соціальних мережах та узагальнено наукові підходи до застосування маркетингових комунікацій для просування торговельних підприємств у соціальних мережах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.424 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Дубовик Т. В. 
Особливості здійснення роздрібної торгівлі продовольчими товарами в Інтернеті [Електронний ресурс] / Т. В. Дубовик // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 1. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2013_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 152.082 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Дубовик Т. В. 
QR-технології в маркетинговій комунікаційній діяльності підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / Т. В. Дубовик // Бізнес Інформ. - 2013. - № 10. - С. 363-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_10_66
Запропоновано креативні рішення щодо інтегрованого застосування QR-кодів за звичайними технологіями та за допомогою Інтернет-технологій у маркетинговій комунікаційній діяльності підприємств торгівлі, що надасть можливість збільшити вартість бренда підприємства торгівлі та його товарів під власною торговою маркою. У роздрібній торгівлі рекомендовано використовувати QR-коди, або штрих-коди, на упаковках товарів з переходом на мобільну версію сторінку Інтернет-магазину. Охарактеризовано процес використання QR-кодів користувачами та надано пропозиції щодо застосування QR-технології в роздрібній торгівлі - надання інформації через QR-коди споживачам, взаємодія з покупцями за допомогою QR-технологій через створений підприємством програмний продукт, застосування у складському обліку підприємствами торгівлі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.336 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Сергеева О. В. 
Использование тренажеров для учебной среды [Електронний ресурс] / О. В. Сергеева, Т. Н. Дубовик // Вісник Черкаського державного технологічного університету. Серія : Технічні науки. - 2010. - № 3. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchdtu_2010_3_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.155 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Дубовик Т. В. 
Інтеграція Інтернет-маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / Т. В. Дубовик // Економічний часопис-ХХІ. - 2014. - № 11-12. - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_11-12_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.838 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Дубовик Т. В. 
Взаємодія груп громадськості при формуванні е–довіри [Електронний ресурс] / Т. В. Дубовик // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 1. - С. 88-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_1_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 73.092 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Дубовик Т. В. 
Методологічні підходи до класифікації інтернет-магазинів [Електронний ресурс] / Т. В. Дубовик // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 5. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_5_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 97.609 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Жидченко С. І. 
Розробка програмного модуля моніторингу залишкових знань студентів з дисциплін кафедри спеціалізованих комп’ютерних систем [Електронний ресурс] / С. І. Жидченко, Т. М. Дубовик // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 4. - С. 29-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_4_8
Актуальність викладеного матеріалу зумовлена потребами професійної освіти в проведенні моніторингових досліджень, оскільки вони є одним із шляхів розширення доступу до Європейської освіти та мобільності студентів. Розробка програмного модуля складається зі створення кліент-серверного додатку з сервером на Java з використанням Spring framework і клієнтом Android. Використання створеного програмного модуля моніторингу залишкових знань студентів кафедри спеціалізованих комп'ютерних систем сприяє його ефективному функціонуванню й оптимальному розв'язанню питання щодо якості підготовки майбутніх спеціалістів. В процесі роботи розроблено пакет тестових завдань, для моніторингу залишкових знань із дисциплін курсу інформаційних технологій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 887.979 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Дубовик Т. В. 
Особливості партнерських відносин між торговельним підприємством та рекламним агентством [Електронний ресурс] / Т. В. Дубовик, І. О. Бучацька // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2009. - Вип. 1. - С. 213-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2009_1_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.293 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Дубовик Т. Н. 
Когнитивные модели с параметрической адаптацией к характеристикам личности. Методический аспект. Часть 1 [Електронний ресурс] / Т. Н. Дубовик, И. А. Алпатова // Системні технології. - 2015. - Вип. 3. - С. 63-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/st_2015_3_11
Решена актуальная задача: повышение качества образования путем создания когнитивной модели с параметрической адаптацией. Данная модель представлена в форме регрессионного уравнения, которое связывает между собой показатели усвоения изучаемого материала с характеристиками личности. Адаптация модели осуществляется применительно к процессу изучения учебных дисциплин, определенных учебной программой специальности "Специализированные компьютерные системы".Решена актуальная задача: повышение качества образования путем создания когнитивной модели с параметрической адаптацией. Данная модель представлена в форме регрессионного уравнения, которое связывает между собой показатели усвоения изучаемого материала с характеристиками личности. Адаптация модели осуществляется применительно к процессу изучения учебных дисциплин, определенных учебной программой специальности "специализированные компьютерные системы". Разработан алгоритм построения когнитивных моделей. Произведена оценка продолжительности сохранения знаний для различных технологий обучения (с адаптивным тренажером и без тренажера).
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.207 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Дубовик Т. Н. 
К вопросу об адаптации и настройке моделей обучения [Електронний ресурс] / Т. Н. Дубовик, В. А. Семёнов // Системні технології. - 2013. - Вип. 3. - С. 19-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/st_2013_3_6
Досліджено питання підвищення якості освіти шляхом розробки навчального середовища з використанням навчальних тренажерів. Адаптація навчального матеріалу дозволяє обгрунтувати два основні режими роботи комп'ютерного тренажера - контролюючий і навчальний. Як новий навчальний елемент розглянуто особливість колективної роботи учнів з використанням технологій інтернет-форумів. Розглянуто необхідність налаштування різних моделей учнів - учасників форумів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 105.294 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Дубовик Т. 
Концептуальна модель довіри споживачів до інтернет-магазинів [Електронний ресурс] / Т. Дубовик // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2014. - Вип. 7. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2014_7_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.602 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Дубовик Т. М. 
Інноваційні підходи до використання дидактичних ігор на уроках математики у початковій школі [Електронний ресурс] / Т. М. Дубовик, М. М. Кропта // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 105-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2016_2_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.027 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Дубовик Т. В. 
Концептуальна модель е-лояльності [Електронний ресурс] / Т. В. Дубовик // Прометей. - 2014. - № 3. - С. 142-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prom_2014_3_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 117.612 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Мазаракі А. А. 
Інтернет-маркетингові комунікації в програмах е-лояльності споживачів [Електронний ресурс] / А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 12. - С. 423-429. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_12_51
Наведено розрахунок результативності програми е-лояльності користувачів електронного ресурсу підприємства торгівлі. Досліджено та розроблено пропозиції щодо практичного інструментарію застосування Інтернет-маркетингових комунікацій (ІМК) у програмах е-лояльності для різних типів споживачів. Визначено подальші шляхи дослідження ІМК у програмах е-лояльності споживачів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 158.561 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Дубовик Т. В. 
Система соціальної комерції [Електронний ресурс] / Т. В. Дубовик, В. В. Ортинська // Бізнес Інформ. - 2017. - № 3. - С. 325-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_3_53
Соціальна комерція є відносно новим явищем, на мало дослідженому напрямі торгівлі. Результати авторських досліджень надали змогу систематизувати точки зору щодо поняття "соціальна комерція", описати систему соціальної комерції, запропонувати заходи для розробки стратегії соціальної комерції. Визначено соціальну комерцію як експансію електронної комерції в суспільні мережі в Інтернеті, в яких соціальні фактори є суттєвими, а споживачі мають право створення контенту за допомогою засобів масової інформації через форуми, рейтинги, огляди та рекомендації на різних платформах. Підприємствам рекомендовано використовувати соціальні інструменти для виконання соціальної взаємодії зі споживачами в соціальній мережі, створювати соціальний клімат з урахуванням Інтернет-соціальної підтримки. Запропоновано поняття "система соціальної комерції", структура якої містить такі елементи: індивідуальність споживача, соціальні комунікації, соціальні спільноти, електронна комерція; визначено багатовимірні ознаки, які природним чином пов'язані з усіма чотирма елементами соціальної комерції. Вони охоплюють якість інформації, якість системи, якість обслуговування, зручність і простоту використання, механізм оплати.
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.349 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Дубовик Т. В. 
Інноваційна спрямованість розвитку підприємств роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / Т. В. Дубовик, І. О. Бучацька // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 1. - С. 223-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.072 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Дубовик Т. В. 
Управління інтегрованими інтернет–маркетинговими комунікаціями підприємств [Електронний ресурс] / Т. В. Дубовик, В. В. Ортинська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 10. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_10_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.224 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського