Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Диса О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Диса О. В. 
Особливості й відмінності теоретичного та практичного мислення [Електронний ресурс] / О. В. Диса // Юридична психологія та педагогіка. - 2013. - № 2. - С. 67-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2013_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.678 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Диса О. В. 
Психологічний погляд на проблему збереження здоров’я [Електронний ресурс] / О. В. Диса // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2013. - Вип. 6. - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2013_6_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.783 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Диса О. В. 
Психологічні механізми та чинники розвитку професійного мислення [Електронний ресурс] / О. В. Диса // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Психологія. - 2015. - Вип. 21. - С. 43-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdups_2015_21_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.208 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Диса О. В. 
Продуктивне мислення як об’єкт пізнання [Електронний ресурс] / О. В. Диса // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2012. - № 1032, Вип. 50. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2012_1032_50_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 134.91 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Диса О. В. 
Педагогічна система як основа розвитку особистісної зрілості студентів [Електронний ресурс] / О. В. Диса // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2019. - № 1. - С. 13–21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2019_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 380.73 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Диса О. В. 
Психологічні особливості застосування ненормативної лексики у міжособиснісній комунікації [Електронний ресурс] / О. В. Диса, А. В. Чумак // Психологічні перспективи. - 2022. - Вип. 39. - С. 69-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2022_39_8
Розглянуто проблему застосування ненормативної лексики у сучасному суспільстві, висвітлено соціально-психологічні фактори, що сприяють порушенню нормативності мовлення. Зазначено, що неконтрольований потік нецензурної лексики може "активізуватися" в епоху глобальних історичних потрясінь та соціальної нестабільності. Під час російсько-української війни спостерігається лінгвопсихологічний дисбаланс між нормативною та ненормативною лексикою в країні (військових конфліктів, революцій, загрози розпаду держави, економічної кризи тощо). Підкреслено неоднорідність та багатофункціональність досліджуваної проблеми, яка на сучасному етапі є актуальною та складною в аналізі. Представлено результати емпіричного дослідження особливостей застосування ненормативної лексики студентами закладів вищої освіти. Методи. Використано методи анкетування, психодіагностики. Для встановлення відмінностей між групами було використано критерій U-Манна-Уітні, для знаходження взаємозв'язків-кореляційний аналіз за допомогою коефіцієнта кореляції Р-Спірмена. Результати. Встановлено психологічні чинники, які детермінують схильність до застосування нецензурних слів у міжособистісному спілкуванні. Показано, що певний рівень комунікативних здібностей, агресії, рефлексії, соціального самоконтролю, гнучкості, мовленнєвої тривожності таміжособистісний емоційний інтелект по-різному впливають на можливість застосування ненормативної лексики студентами у процесі міжособистісної комунікації. Встановлено взаємозв'язки між показниками вербальної агресії та показниками гнучкості, самостійності і міжособистісного емоційного інтелекту. Висновки: специфіка міжособистісної комунікації не є монолітною структурою, вона має багатофункціональний та динамічний характер. Ненормативна лексика виступає психологічним інструментом, який активно використовується у міжособистісній комунікації, але не кожною людиною, і у більшості випадків обумовлюється ситуацією та індивідуально-психологічними особливостями особистості. Ненормативні мовленнєві конструкти, які застосовуються в міжособистісній комунікації, в залежності від контексту та ситуації можуть сприйматися по-різному, і необов'язково характеризуватимуть мовця, як неосвічену та некультурну особистість. Отримані результати значно розширюють і доповнюють існуючі дослідження стосовно нормативності та культури мовлення, яка передбачає дотримання нормативності мови, граматичних та стилістичних правил, доречного застосування мовленнєвих конструкцій тощо.
Попередній перегляд:   Завантажити - 432.38 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського