Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Декшна Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Декшна Т. А. 
Засоби інтимізації у функціонально-стилістичному аспекті (на основі україномовних і англомовних рекламних текстів) [Електронний ресурс] / Т. А. Декшна // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 1. - С. 240-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_1_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.443 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Декшна Т. А. 
Роль інтимізації в рекламному дискурсі [Електронний ресурс] / Т. А. Декшна // Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах. - 2011. - Вип. 23. - С. 118-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gotvnz_2011_23_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 122.103 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Декшна Т. А. 
Ітимізаційна семантика структури рекламного тексту [Електронний ресурс] / Т. А. Декшна // Проблеми семантики слова, речення та тексту. - 2010. - Вип. 25. - С. 105-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pssrtt_2010_25_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.855 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Декшна Т. А. 
Засоби інтимізації в світлі теорії поля [Електронний ресурс] / Т. А. Декшна // Мова і культура. - 2013. - Вип. 16, т. 3. - С. 294-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2013_16_3_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.764 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Декшна Т. А. 
Аналіз помилок у рекламних текстах неблизькоспоріднених мов [Електронний ресурс] / Т. А. Декшна // Мова і культура. - 2011. - Вип. 14, т. 1. - С. 205-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2011_14_1_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.054 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Декшна Т. А. 
Інтимізація як необхідна умова інтерпретації рекламного тексту [Електронний ресурс] / Т. А. Декшна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 9 : Сучасні тенденції розвитку мов. - 2011. - № 5. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_9_2011_5_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.918 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Декшна Т. А. 
Рекламний текст versus художній текст [Електронний ресурс] / Т. А. Декшна // Система і структура східнослов'янських мов. - 2011. - Вип. 3. - С. 164-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sissm_2011_3_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.746 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського