Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (18)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гоян В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
1.

Гоян В. В. 
Журналістська творчість у процесі аудіовізуальної комунікації: досвід українського ефіру [Електронний ресурс] / В. В. Гоян // Актуальні питання масової комунікації. - 2007. - Вип. 8. - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2007_8_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.75 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гоян В. В. 
Іміджева стратегія ведучого інформаційно-розважальних програм [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, Т. А. Захарс // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 109.826 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гоян В. 
Студентське телерадіомовлення в контексті розвитку медіаринку: український досвід [Електронний ресурс] / В. Гоян, О. Гоян // Теле- та радіожурналістика. - 2014. - Вип. 13. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2014_13_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 417.115 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Гоян О. Я.  
"Це не є радіомовлення?”… [Електронний ресурс] / О. Я. Гоян, В. В. Гоян // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 295.917 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гоян В. В. 
Аудіовізуальні аспекти творчості журналіста інформайно-розважальної телепрограми [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, А. О. Мисечко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 1. - С. 68-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_1_15
Проаналізовано творчі та виробничі складники професійної діяльності телевізійного репортера в інформаційних телепрограмах, аудіовізуальні аспекти творчості, специфіку роботи в кадрі та поза кадром (у динаміці від 1990-х рр. до сьогодення), ефективність персоніфікованого методу подачі інформації в теленовинах, продуктивність діалогу "журналіст - глядач".
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.589 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Гоян В. В. 
Історія інформаційно-розважального телебачення: український досвід [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, Т. А. Захарс // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 2. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.053 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Гоян В. В. 
Телебачення в наукових працях українських учених (за матеріалами дисертацій 1980 – 2016 рр.) [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, А. І. Іщенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 4. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_4_10
Висвітлено основні напрями дослідження історії; теорії та практики телебачення в журналістикознавстві та мистецтвознавстві. Проаналізовано кандидатські та докторські дисертації українських науковців, що охоплюють період 1980 - 2016 рр., стисло окреслено зміст наукових робіт і основні результати досліджень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 135.794 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Гоян В. В. 
Іміджеве наповнення портфеля кулінарних шоу [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, Т. А. Захарс // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 108.496 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Гоян В. В. 
Інформаційно-розважальний тип мовлення України: історія становлення [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, Т. А. Захарс // Наукові записки Інституту журналістики. - 2015. - Т. 58. - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2015_58_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 216.424 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Гоян В. В. 
Телебачення Deutsche Welle: 25 років від супутника до онлайн [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, О. Я. Гоян // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 1. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.383 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Гоян В. В. 
Управління радіостанцією як творчий процес [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, О. Я. Гоян // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 2. - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_2_13
Творчість на радіо - це передовсім конкуренція ідей та емоцій, яка здатна стати основою радіоменеджменту, що продукуватиме успішний бізнес в радіоефірі. Описано бізнес-процеси в радіомовленні, пов'язані з форматуванням радіостанцій, просуванням радіокомпаній, створенням рекламних роликів, умінням добирати творчу команду й добиватися з нею високого рейтингу. Автори звернули увагу до популярної книги шведських дослідників "Бізнес у стилі фанк", основні положення якої, зокрема стосовно творчості в менеджменті, стають базовими для ефективного реагування радіоменеджменту на потреби й виклики ринку. Творчість в радіоефірі є визначальною для успішного становлення радіокомпанії, бо акумулювання й втілення ідей надає змогу радіоменеджменту оперативно приймати вдалі рішення. А радіомовний ринок постійно потребує нових творчих ідей - привабливих та ефективних, для реалізації яких потрібні професіонали з певними навичками, уміннями та знаннями, що відповідають вимогам часу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.352 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Гоян В. В. 
Мовна культура телерадіожурналіста [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, О. Я. Гоян // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 4. - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_4_18
У практиці телерадіомовлення журналіст професійно працює з усним словом, займається пошуком та розробкою теми, збором інформації, фактажу, підготовкою та записом аудіовідеофайлів, аналізом матеріалу, написанням та редагуванням тексту, озвучуванням, монтажем і титруванням сюжету, готує текст для ведучих, коментар за кадром і в кадрі, а в конвергентному ньюзрумі - ще й інформацію для сайту, аудіовідеоподкасти тощо. Його основним завданням є не лише написати, а й відтворити, озвучити (переповісти) зміст і нюанси події. Рекомендації щодо підвищення рівня мовної компетенції телерадіожурналістів уміщуються у спеціалізованих виданнях, звучать в університетських аудиторіях, редакційних ньюзрумах, але на практиці їх нечасто беруть до уваги, подеколи відверто ігнорують, причому як новачки, так і професіонали. Таку ситуацію в українському ефірі може змінити на краще свідома, систематична, цілеспрямована робота журналіста над власною мовною культурою, технікою мікрофонного мовлення. Отже, ефективність журналістського повідомлення, аудіовізуальне багатство екранної комунікації, де однаково дієвими з погляду впливу на аудиторію є звукове й зорове наповнення ефірного слова, - ці та інші аспекти професійної сфери проаналізовано авторами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.769 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Гоян В. 
Українське суспільне і комерційне радіомовлення: перші підсумки співіснування [Електронний ресурс] / В. Гоян, О. Гоян // Теле- та радіожурналістика. - 2018. - Вип. 17. - С. 13-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2018_17_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 397.045 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Гоян В. В. 
Універсальний телерадіожурналіст: від "універсалізації" до спеціалізації. [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, О. Я. Гоян // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 1. - С. 43-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 350.111 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Гоян В. В. 
Реформування українського телерадіомовлення: тенденції 2017–2018 років та динаміка [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, О. Я. Гоян // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 2. - С. 31-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.183 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Гоян В. В. 
Телерадіомовлення онлайн і офлайн: діалектика технологій [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, О. Я. Гоян // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 3. - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 381.222 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Гоян В. В. 
Студентська інформаційна телерадіопрограма "Новини університету Шевченка": три роки ефіру [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, О. Я. Гоян // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2019. - № 1. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_1_20
Висвітлено різні аспекти організації та діяльності студентського телерадіомовлення в закладі вищої освіти. Досвід виробництва "Новин Університету Шевченка" - телевізійної та радіопрограми, що 3 роки поспіль висвітлює актуальні події в Київському національному університеті ім. Тараса Шевченка на мультимедійній платформі Campus Radio Ukraine/Студент-TV, корисний для осмислення та узагальнення. Запропоновано ствердження, що цей популярний тип мовлення формує й певний тип масової комунікації, цільовою аудиторією якого є переважно студенти й викладачі, а також абітурієнти, які розглядають той чи інший університет як перспективний для навчання заклад освіти.Висвітлено різні аспекти організації та діяльності студентського телерадіомовлення в закладі вищої освіти. Досвід виробництва "Новин Університету Шевченка" - телевізійної та радіопрограми, що 3 роки поспіль висвітлює актуальні події в Київському національному університеті ім. Тараса Шевченка на мультимедійній платформі Campus Radio Ukraine/Студент-TV, корисний для осмислення та узагальнення. Запропоновано ствердження, що цей популярний тип мовлення формує й певний тип масової комунікації, цільовою аудиторією якого є переважно студенти й викладачі, а також абітурієнти, які розглядають той чи інший університет як перспективний для навчання заклад освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 430.956 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Гоян О. Я. 
Перші комерційні радіостанції в Україні: від експериментів до бізнесу [Електронний ресурс] / О. Я. Гоян, В. В. Гоян // Current issues of mass communication. - 2019. - Iss. 25. - С. 33-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2019_25_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.079 Mb    Зміст випуску     Цитування
19.

Гоян В. В. 
YouTube – це також TV: Нові концепти телебачення та радіомовлення в глобальних медіасистемах [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, О. Я. Гоян // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2023. - № 3. - С. 38-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2023_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.521 Mb    Зміст випуску     Цитування
20.

Гоян В. В. 
Зображальні засоби як складова ефективної комунікації відеоконтенту на військову тематику [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, Д. О. Фальковський // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2023. - № 4. - С. 13-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2023_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.431 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського