Пошуковий запит: (<.>A=Гоян В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Гоян В. В. Журналістська творчість у процесі аудіовізуальної комунікації: досвід українського ефіру [Електронний ресурс] / В. В. Гоян // Актуальні питання масової комунікації. - 2007. - Вип. 8. - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2007_8_6
|
2. |
Гоян В. В. Іміджева стратегія ведучого інформаційно-розважальних програм [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, Т. А. Захарс // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_13
|
3. |
Гоян В. Студентське телерадіомовлення в контексті розвитку медіаринку: український досвід [Електронний ресурс] / В. Гоян, О. Гоян // Теле- та радіожурналістика. - 2014. - Вип. 13. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2014_13_7
|
4. |
Гоян О. Я. "Це не є радіомовлення?”… [Електронний ресурс] / О. Я. Гоян, В. В. Гоян // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_1_13
|
5. |
Гоян В. В. Аудіовізуальні аспекти творчості журналіста інформайно-розважальної телепрограми [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, А. О. Мисечко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 1. - С. 68-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_1_15 Проаналізовано творчі та виробничі складники професійної діяльності телевізійного репортера в інформаційних телепрограмах, аудіовізуальні аспекти творчості, специфіку роботи в кадрі та поза кадром (у динаміці від 1990-х рр. до сьогодення), ефективність персоніфікованого методу подачі інформації в теленовинах, продуктивність діалогу "журналіст - глядач".
|
6. |
Гоян В. В. Історія інформаційно-розважального телебачення: український досвід [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, Т. А. Захарс // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 2. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_2_14
|
7. |
Гоян В. В. Телебачення в наукових працях українських учених (за матеріалами дисертацій 1980 – 2016 рр.) [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, А. І. Іщенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 4. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_4_10 Висвітлено основні напрями дослідження історії; теорії та практики телебачення в журналістикознавстві та мистецтвознавстві. Проаналізовано кандидатські та докторські дисертації українських науковців, що охоплюють період 1980 - 2016 рр., стисло окреслено зміст наукових робіт і основні результати досліджень.
|
8. |
Гоян В. В. Іміджеве наповнення портфеля кулінарних шоу [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, Т. А. Захарс // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_19
|
9. |
Гоян В. В. Інформаційно-розважальний тип мовлення України: історія становлення [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, Т. А. Захарс // Наукові записки Інституту журналістики. - 2015. - Т. 58. - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2015_58_18
|
10. |
Гоян В. В. Телебачення Deutsche Welle: 25 років від супутника до онлайн [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, О. Я. Гоян // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 1. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_1_13
|
11. |
Гоян В. В. Управління радіостанцією як творчий процес [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, О. Я. Гоян // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 2. - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_2_13 Творчість на радіо - це передовсім конкуренція ідей та емоцій, яка здатна стати основою радіоменеджменту, що продукуватиме успішний бізнес в радіоефірі. Описано бізнес-процеси в радіомовленні, пов'язані з форматуванням радіостанцій, просуванням радіокомпаній, створенням рекламних роликів, умінням добирати творчу команду й добиватися з нею високого рейтингу. Автори звернули увагу до популярної книги шведських дослідників "Бізнес у стилі фанк", основні положення якої, зокрема стосовно творчості в менеджменті, стають базовими для ефективного реагування радіоменеджменту на потреби й виклики ринку. Творчість в радіоефірі є визначальною для успішного становлення радіокомпанії, бо акумулювання й втілення ідей надає змогу радіоменеджменту оперативно приймати вдалі рішення. А радіомовний ринок постійно потребує нових творчих ідей - привабливих та ефективних, для реалізації яких потрібні професіонали з певними навичками, уміннями та знаннями, що відповідають вимогам часу.
|
12. |
Гоян В. В. Мовна культура телерадіожурналіста [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, О. Я. Гоян // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 4. - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_4_18 У практиці телерадіомовлення журналіст професійно працює з усним словом, займається пошуком та розробкою теми, збором інформації, фактажу, підготовкою та записом аудіовідеофайлів, аналізом матеріалу, написанням та редагуванням тексту, озвучуванням, монтажем і титруванням сюжету, готує текст для ведучих, коментар за кадром і в кадрі, а в конвергентному ньюзрумі - ще й інформацію для сайту, аудіовідеоподкасти тощо. Його основним завданням є не лише написати, а й відтворити, озвучити (переповісти) зміст і нюанси події. Рекомендації щодо підвищення рівня мовної компетенції телерадіожурналістів уміщуються у спеціалізованих виданнях, звучать в університетських аудиторіях, редакційних ньюзрумах, але на практиці їх нечасто беруть до уваги, подеколи відверто ігнорують, причому як новачки, так і професіонали. Таку ситуацію в українському ефірі може змінити на краще свідома, систематична, цілеспрямована робота журналіста над власною мовною культурою, технікою мікрофонного мовлення. Отже, ефективність журналістського повідомлення, аудіовізуальне багатство екранної комунікації, де однаково дієвими з погляду впливу на аудиторію є звукове й зорове наповнення ефірного слова, - ці та інші аспекти професійної сфери проаналізовано авторами.
|
13. |
Гоян В. Українське суспільне і комерційне радіомовлення: перші підсумки співіснування [Електронний ресурс] / В. Гоян, О. Гоян // Теле- та радіожурналістика. - 2018. - Вип. 17. - С. 13-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2018_17_5
|
14. |
Гоян В. В. Універсальний телерадіожурналіст: від "універсалізації" до спеціалізації. [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, О. Я. Гоян // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 1. - С. 43-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_1_9
|
15. |
Гоян В. В. Реформування українського телерадіомовлення: тенденції 2017–2018 років та динаміка [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, О. Я. Гоян // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 2. - С. 31-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_2_8
|
16. |
Гоян В. В. Телерадіомовлення онлайн і офлайн: діалектика технологій [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, О. Я. Гоян // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 3. - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_3_9
|
17. |
Гоян В. В. Студентська інформаційна телерадіопрограма "Новини університету Шевченка": три роки ефіру [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, О. Я. Гоян // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2019. - № 1. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_1_20 Висвітлено різні аспекти організації та діяльності студентського телерадіомовлення в закладі вищої освіти. Досвід виробництва "Новин Університету Шевченка" - телевізійної та радіопрограми, що 3 роки поспіль висвітлює актуальні події в Київському національному університеті ім. Тараса Шевченка на мультимедійній платформі Campus Radio Ukraine/Студент-TV, корисний для осмислення та узагальнення. Запропоновано ствердження, що цей популярний тип мовлення формує й певний тип масової комунікації, цільовою аудиторією якого є переважно студенти й викладачі, а також абітурієнти, які розглядають той чи інший університет як перспективний для навчання заклад освіти.Висвітлено різні аспекти організації та діяльності студентського телерадіомовлення в закладі вищої освіти. Досвід виробництва "Новин Університету Шевченка" - телевізійної та радіопрограми, що 3 роки поспіль висвітлює актуальні події в Київському національному університеті ім. Тараса Шевченка на мультимедійній платформі Campus Radio Ukraine/Студент-TV, корисний для осмислення та узагальнення. Запропоновано ствердження, що цей популярний тип мовлення формує й певний тип масової комунікації, цільовою аудиторією якого є переважно студенти й викладачі, а також абітурієнти, які розглядають той чи інший університет як перспективний для навчання заклад освіти.
|
18. |
Гоян О. Я. Перші комерційні радіостанції в Україні: від експериментів до бізнесу [Електронний ресурс] / О. Я. Гоян, В. В. Гоян // Current issues of mass communication. - 2019. - Iss. 25. - С. 33-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2019_25_5
|
19. |
Гоян В. В. YouTube – це також TV: Нові концепти телебачення та радіомовлення в глобальних медіасистемах [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, О. Я. Гоян // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2023. - № 3. - С. 38-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2023_3_7
|
20. |
Гоян В. В. Зображальні засоби як складова ефективної комунікації відеоконтенту на військову тематику [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, Д. О. Фальковський // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2023. - № 4. - С. 13-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2023_4_4
|