Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Глинський Я$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Глинський Я. М. Апробація програми з інформатики для 9-го класу 12-річної школи [Електронний ресурс] / Я. М. Глинський // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 2. - С. 17-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2010_2_9
| 2. |
Глинський Я. М. Чому ми вибираємо Visual Basic [Електронний ресурс] / Я. М. Глинський, В. А. Ряжська // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 8. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2011_8_3
| 3. |
Глинський Я. М. Сім способів програмування у середовищі VBA [Електронний ресурс] / Я. М. Глинський, В. А. Ряжська // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 6. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2012_6_5
| 4. |
Глинський Я. М. Неперервність і наступність навчання інформатики в загальноосвітній і вищій школах [Електронний ресурс] / Я. М. Глинський, В. А. Ряжська // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2015. - № 3. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2015_3_2
| 5. |
Глинський Я. М. Розроблення і використання електронних відеоресурсів навчального призначення [Електронний ресурс] / Я. М. Глинський, Д. В. Федасюк, В. А. Ряжська // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 58, вип. 2. - С. 67-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_58_2_9 Розглянуто питання теоретичного обгрунтування, розроблення і впровадження у навчальний процес електронних освітніх відеоресурсів (ЕОВ) на прикладі створення й аналізу результатів використання колекції відеоуроків на тему про розробку проектів у подійно-орієнтованому програмуванні, що викладається в рамках дисципліни «Інформатика» для студентів багатьох спеціальностей. Запропоновано деякий розвиток існуючого понятійно-категоріального апарату, що стосується розроблення ЕОВ. Стверджено, що відеоуроки надають змогу автоматизувати процес навчання шляхом перерозподілу навчального часу на користь позааудиторної самостійної роботи студентів і забезпечують вивільнення аудиторного часу для висвітлення теоретичних питань курсу, що націлено на підвищення рівня фундаменталізації навчання. Наведено практичні рекомендації щодо створення ефективних ЕОВ, які можуть бути корисними для авторів електронних курсів для студентів різних форм навчання.Рассмотрены вопросы теоретического обоснования, разработки и внедрения в учебный процесс электронных образовательных видеоресурсов (ЭОВ) на примере создания и анализа результатов использования коллекции видеоуроков на тему разработки проектов в событийно-ориентированном программировании, которая изучается в рамках предмета «Информатика» студентами многих специальностей. Предложено некоторое развитие существующего понятийно-категориального аппарата, касающегося разработки ЭОВ. Утверждается, что видеоуроки позволяют автоматизировать процесс обучения, перераспределить учебное время в пользу внеаудиторной самостоятельной работы студентов, обеспечить высвобождение аудиторного времени для освещения теоретических вопросов курса, что нацелено на повышение уровня фундаментализации обучения. Приведены практические рекомендации по созданию эффективных ЭОВ, которые могут быть полезными для авторов электронных курсов для студентов разных форм обучения.This article discusses the theoretical foundation, the creation and implementation of the electronic educational video resources (EEVR) in the example of the development and the usage of the collection of video tutorials in event-driven programming theme, which is studied in the framework of the subject "Informatics" by students of many specialties. It offers some development of the existing conceptual and categorical apparatus concerning EEVR development. It is alleged that the video tutorials allowyou to automate the process of learning, redistribute instructional time for the benefit of students' independent work, to provide classroom release time for the teaching of the theoretical issues of the course that is aimed at improving the fundamental nature of training. Practical recommendations for the development of the effective EEVR, which may be useful for the authors of e-learning courses for students of different forms of training are proposed.
| 6. |
Глинський Я. М. Електронний освітній відеоресурс як темотвірний засіб навчання у курсі вищої математики [Електронний ресурс] / Я. М. Глинський, В. А. Ряжська // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 68, № 6. - С. 64-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_68_6_7
| 7. |
Глинський Я. Використання електронного освітнього відеоресурсу для вивчення систем комп’ютерної математики [Електронний ресурс] / Я. Глинський, В. Ряжська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2018. - № 903. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2018_903_3 Описано створений та апробований авторами відеоресурс "Основи комп'ютерної математики з Microsoft Mathematics", який надає змогу створити відповідну тему у робочій навчальній програмі дисципліни "Вища математика" і реалізувати її. Розглянуто можливості, особливості і недоліки програми Microsoft Mathematics 4.0, а також методику використання відеозасобу у навчальному процесі.
| 8. |
Пелех Я. М. Моделювання і аналіз розподілу магнітного поля у магнітотвердомушарі, що знаходиться за умов одночасної дії гармонійного за часом та постійного магнітного полів [Електронний ресурс] / Я. М. Пелех, Я. М. Глинський, І. В. Кунинець, С. М. Ментинський // Комп’ютерні технології друкарства. - 2019. - № 1. - С. 65–79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ktd_2019_1_8
| 9. |
Глинський Я. М. Поняття "інформатика" в сучасній навчальній літературі [Електронний ресурс] / Я. М. Глинський, Ю. О. Дорошенко, В. А. Ряжська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 19. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_19_6
| 10. |
Глинський Я. М. Регуляризація крайової задачі з мішаними умовами для гіперболічного рівняння другого порядку [Електронний ресурс] / Я. М. Глинський, С. М. Репетило // Прикарпатський вісник Наукового товариства ім. Шевченка. Число. - 2021. - № 16. - С. 11-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_ch_2021_16_4 Розглянуто питання коректної розв'язності та побудови розв'язку за системою ортогональних функцій крайової задачі з даними на всій межі області для лінійного однорідного гіперболічного рівняння другого порядку зі змінними за просторовими координатами коефіцієнтами. Для випадку, коли праві частини крайових умов задано з похибкою, побудовано регуляризуючий алгоритм для знаходження наближеного розв'язку розглядуваної задачі.
| 11. |
Глинський Я. М. Досвід змішаного навчання інформатики студентів економічних спеціальностей з використанням засобів LMS MOODLE та YOUTUBE [Електронний ресурс] / Я. М. Глинський, П. Я. Пукач // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2021. - Т. 83, № 3. - С. 113-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2021_83_3_9
|
|
|