Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Андросова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Андросова Т. В. Теоретичні засади управління грошовими потоками на підприємствах торгівлі [Електронний ресурс] / Т. В. Андросова, П. Л. Гринько // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 1(1). - С. 494-499. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_1(1)__71
| 2. |
Андросова Т. В. Потоковий підхід у системі управління рухом фінансових та грошових ресурсів [Електронний ресурс] / Т. В. Андросова, П. Л. Гринько // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_7
| 3. |
Андросова Т. В. Конкуренція як економічна категорія ринкового господарювання [Електронний ресурс] / Т. В. Андросова, О. Ю. Ляшенко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 17-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_5
| 4. |
Андросова Т. В. Система моніторингу фінансового результату підприємств роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / Т. В. Андросова, В. О. Козуб // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 216-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_34
| 5. |
Андросова Т. В. Особливості функціонування підприємств торгівлі в сучасному конкурентному середовищі [Електронний ресурс] / Т. В. Андросова, О. Ю. Ляшенко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_6
| 6. |
Андросова Т. В. Методика оцінки міжнародної конкурентоспроможності підприємств [Електронний ресурс] / Т. В. Андросова, Л. О. Чернишова, В. О. Козуб // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2. - С. 189-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_2_29
| 7. |
Андросова Т. В. Використання збалансованої системи показників в економічному управлінні грошовими потоками торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Т. В. Андросова, А. П. Грінько, П. Л. Гринько // Бізнес Інформ. - 2014. - № 4. - С. 240-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_4_42 Обгрунтовано актуальність формування інформаційного забезпечення економічного управління грошовими потоками торговельного підприємства. Запропоновано процедуру побудови збалансованої системи показників грошових потоків, основною метою якої є збір, обробка та інтерпретація інформації про грошові потоки та процеси їх залучення, що необхідно для ухвалення стратегічних управлінських рішень. Вивчено та згруповано можливі співвідношення показників чистого грошового потоку за складовими збалансованої системи показників під час виділення стадій (стану) діяльності торговельного підприємства. У зв'язку з цим виявлено, що підприємство може перебувати або в "стадії розвитку", яке характеризується високою ймовірністю функціонування в майбутньому, або в "стані виживання в сформованих умовах". Установлено, що є два типи стратегічного розвитку: стійкий стратегічний розвиток і нормальний стратегічний розвиток; і два типи стану: передкризовий і кризовий. Запропоновано визначення стратегії економічного управління грошовими потоками підприємства.
| 8. |
Андросова Т. В. Світовий та вітчизняний досвід визначення фінансового результату як об’єкта моніторингу на торговельному підприємстві [Електронний ресурс] / Т. В. Андросова, О. А. Круглова, В. О. Козуб // Проблеми економіки. - 2014. - № 3. - С. 194-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2014_3_26 Мета статті - подання результатів дослідження щодо сутності, особливостей розрахунку та напрямів управління фінансовими результатами діяльності підприємства торгівлі. Надано сутність фінансових результатів підприємства як результат бухгалтерської оцінки результатів діяльності підприємства, що відображає різницю між відповідними доходами та витратами поточної діяльності підприємства згідно з нормативними положеннями системи обліку. Здійснено порівняння прибутку та фінансових результатів з огляду характеру та моделі оцінки, а також ступеня ідентифікації елементів, що ураховують під час визначення прибутку та фінансових результатів. Наведено особливості визначення фінансових результатів за різних систем обліку та відображення у звітності. Представлено види фінансових результатів підприємства торгівлі з урахуванням послідовності їх формування та інтересів зацікавлених сторін. Як об'єкт моніторингу виділено такі види фінансових результатів, як валовий прибуток (збиток), фінансовий результат від реалізації, іншої операційної діяльності, операційної діяльності, EBITDA, NOPAT, фінансовий результат від інвестиційної, фінансової, іншої звичайної, інших видів звичайної діяльності, фінансовий результат до оподаткування, чистий фінансовий результат, капіталізований прибуток.
| 9. |
Андросова Т. В. Систематизація показників моніторингу фінансових результатів на підприємстві [Електронний ресурс] / Т. В. Андросова, В. О. Козуб, О. А. Круглова // Бізнес Інформ. - 2015. - № 6. - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_6_22 Мета роботи - викладення результатів дослідження щодо формування системи показників-індикаторів для моніторингу фінансових результатів на підприємстві. Показано зв'язок між показниками-індикаторами та інформативними показниками в системі спостереження за фінансовими результатами діяльності підприємства. Виділено критерії та надано послідовність формування системи інформативних показників і показників-індикаторів для моніторингу фінансових результатів на підприємстві. Наведено типи моніторингу фінансових результатів з урахуванням напрямів в управлінні фінансовими результатами та основними характеристиками моніторингу. Систематизовано показники-індикатори за послідовністю формування та використання фінансових результатів на підприємстві.
| 10. |
Андросова Т. В. Базовий моніторинг фінансових результатів підприємств торгівлі – суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності [Електронний ресурс] / Т. В. Андросова, О. А. Круглова, В. О. Козуб // Проблеми економіки. - 2017. - № 4. - С. 236-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2017_4_31 Мета роботи - обгрунтування показників базового моніторингу фінансових результатів торговельних підприємств - суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності. Проаналізовано сутнісні характеристики таких понять, як порогове, граничне, оптимальне значення показника. Обгрунтовано систему показників для базового моніторингу фінансових результатів торговельних підприємств - суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, яка сформована з урахуванням цілей господарської діяльності торговельного підприємства та послідовності формування і використання фінансових результатів. Для базового моніторингу фінансових результатів торговельних підприємств - суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності-рекомендовано використання таких показників, як маржинальний дохід, фінансовий результат від операційної діяльності, чистий фінансовий результат, капіталізований прибуток; наведено моделі для розрахунку їх порогових значень. Перспективою подальших досліджень є обгрунтування системи показників для проблемного моніторингу фінансових результатів торговельних підприємств.
| 11. |
Андросова Т. В. Особливості формування системи соціальної відповідальності бізнесу на міжнародному ринку [Електронний ресурс] / Т. В. Андросова, В. О. Козуб, Л. О. Чернишова, О. В. Кот // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2018. - Вип. 2. - С. 137-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2018_2_14
| 12. |
Андросова Т. В. Формування метрики показників оцінки системи соціального маркетингу підприємств на міжнародному ринку [Електронний ресурс] / Т. В. Андросова, О. В. Кот, В. О. Козуб, Л. О. Чернишова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2019. - Вип. 1. - С. 134-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2019_1_14
| 13. |
Ушакова Н. Г. Цифровізація як каталізатор подолання негативних наслідків пандемії та воєнного стану [Електронний ресурс] / Н. Г. Ушакова, Т. В. Андросова // Бізнес Інформ. - 2022. - № 11. - С. 113-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_11_13 Мета роботи - дослідження особливостей прояву цифрової економіки в період пандемії COVID-19 і воєнного стану та виявлення впливу цифровізації на перспективи розвитку українського бізнесу. Цифрова економіка, функціонування якої базується на створенні, поширенні та використанні цифрових технологій і пов'язаних з ними продуктів і послуг, постійно еволюціонує відповідно до нових викликів економічного розвитку, що відбивається в розширенні її архітектури. Протягом останніх років активізується трансформація моделей економічної діяльності, викликана застосуванням "наскрізних" цифрових технологій (штучного інтелекту, робототехніки, інтернету речей, технологій бездротового зв'язку тощо), що перетворило цифровізацію на найважливіший фактор економічного зростання. Цифрові технології застосовувалися в різних сферах економічної діяльності ще до початку пандемії COVID-19, але остання значно активізувала цифрові трансформації бізнес-процесів. Використання онлайн-застосунків, надання онлайн-послуг, створення гібридних бізнес-моделей, що комбінують у собі риси офлайн- та онлайн-сервісів, дозволило багатьом економічним суб'єктам перейти на віддалений формат роботи, зменшивши втрати від соціального дистанціювання та інших заходів профілактики, а деяким компаніям вдалося навіть підвищити ефективність своєї діяльності. Підвищення ефективності управлінської та виробничої діяльності на основі цифрових рішень перетворило цифровізацію із антикризового інструменту на джерело прибутковості компаній у довгостроковій перспективі. Певна схожість викликів, спричинених коронакризою та руйнацією вітчизняної економіки внаслідок російської агресії, спричинили необхідність активізації застосування цифрових технологій бізнесом і державою. Низка заходів, упроваджених у період дії воєнного стану Міністерством цифрової трансформації України спільно із іншими органами виконавчої влади, створює цифрові передумови підвищення стійкості української економіки зараз та в період її повоєнного розвитку.
|
|
|