Пошуковий запит: (<.>A=Бузько В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. | Бузько В. Л. Проектна діяльність учнів основної школи як засіб формування пізнавального інтересу до фізики [Текст] / В. Л. Бузько // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки, 2013. т.Вип. 109.-С.30-32
|
2. | Бузько В. Л. Розвиток творчих здібностей учнів у процесі реалізації наступності у формуванні пізнавального інтересу до фізики [Текст] / В. Л. Бузько // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна, 2013. т.Вип. 19.-С.79-82
|
3. | Бузько В. І. Проблеми різнорівневого управління навчальним процесом у вищих навчальних закладах цивільного захисту [Текст] / В. І. Бузько // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2014. т.Вип. 35.-С.458-464
|
4. | Бузько В. Л. Дистанційна освіта в загальноосвітній школі у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін [Текст] / В. Л. Бузько, С. П. Величко // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна, 2014. т.Вип. 20.-С.68-70
|
5. | Бузько В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення фізики в умовах профільного навчання [Текст] / В. Бузько, C. Величко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки, 2010. т.Вип. 90.-С.19-23
|
6. | Бузько В. Л. Програмоване навчання як основа дистанційної освіти в загальноосвітній школі [Текст] / В. Л. Бузько, Н. А. Іваницька // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки, 2015. т.Вип. 127.-С.12-15
|
7. | Бузько В. Структурно-функціональна модель управління навчальним процесом у вищих навчальних закладах цивільного захисту [Текст] / В. Бузько // Людинознавчі студії. Педагогіка, 2014. т.Вип. 29(3).-С.4-15
|
8. | Бузько В. Компоненти структурно-функціональної моделі управління навчальним процесом у вищих навчальних закладах цивільного захисту [Текст] / В. Бузько // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки, 2014. т.№ 8.-С.26-31
|
9. | Бузько В. Л. Змішане навчання фізики в загальноосвітній школі в умовах комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання [Текст] / В. Л. Бузько // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна, 2016. т.Вип. 22.-С.72-74
|
10. | Бузько В. Експертна оцінка дидактичного матеріалу для формування пізнавального інтересу до фізики учнів основної школи [Текст] / В. Бузько // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 2013. т.Вип. 4(1).-С.118-123
|
11. | Бузько В. Використання аналогій для підвищення ефективності вивчення фізики в загальноосвітній школі [Текст] / В. Бузько // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 2011. т.Вип. 1.-С.13-17
|
12. | Бузько В. Інтеграція природничих знань учнів у процесі вивчення молекулярної фізики в загальноосвітній школі [Текст] / В. Бузько // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 2011. т.Вип. 2.-С.26-32
|
13. | Величко С. П. Бінарний урок з фізики та біології як засіб формування пізнавального інтересу учнів основної школи [Текст] / С. П. Величко, В. Л. Бузько // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки, 2014. т.Вип. 66.-С.116-122
|
14. | Бузько В. Запровадження інтегральної педагогічної технології як засобу реалізації допрофільної підготовки школярів до фізики [Текст] / В. Бузько, С. Величко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 2014. т.Вип. 6(2).-С.48-54
|
15. | Бузько В. Технологія проведення бінарних уроків з фізики і біології у загальноосвітній школі [Текст] / В. Бузько, А. Усачова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 2015. т.Вип. 7(3).-С.116-121
|
16. | Бузько В. Можливості використання QR-кодів у навчанні фізики [Текст] / В. Бузько, Ю. Єчкало // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 2016. т.Вип. 10(1).-С.112-118
|
17. | Бузько В. Л. Організація навчально-дослідницької діяльності учнів в основній школі як засіб формування пізнавального інтересу до фізики [Текст] / В. Л. Бузько // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки, 2014. т.Вип. 5.-С.127-135
|
18. | Бузько В. Л. Ігрова діяльність як функціональна складова навчального середовища у вивченні фізики в основній школі [Текст] / В. Л. Бузько, С. П. Величко // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки, 2013. т.Вип. 4.-С.109-117
|
19. | Бузько В. Л. Пропедевтика фізичних знань у початковій школі та під час вивчення природознавства як засіб формування пізнавального інтересу учнів до фізики [Текст] / В. Л. Бузько // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки, 2013. т.Вип. 3.-С.113-120
|
20. | Бузько В. Л. Експериментальні завдання як ефективний засіб формування пізнавальних інтересів учнів [Текст] / В. Л. Бузько // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки, 2012. т.Вип. 2.-С.126-134
|