Пошуковий запит: (<.>A=Окландер М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Окландер М. А. Система ситуаційних чинників посилення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / М. А. Окландер // Економічні інновації. - 2013. - Вип. 54. - С. 223-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2013_54_28
|
2. |
Окландер М. А. Сучасні трансформації культурних чинників поведінки споживача [Електронний ресурс] / М. А. Окландер // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 386-392. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_65 Розглянуто хронологію становлення дисципліни "Поведінка споживача". Виділено дві парадигми сучасного розвитку поведінкових теорій. Показно, що позитивізм грунтується на використанні кількісних методів для вивчення поведінки споживачів, а постмодернізм на використанні якісних методів. Проаналізовано склад культурного чинника поведінки споживача на ринку. Доведено, що високий рівень конкуренції обумовлює складність задоволення попиту. Підкреслено, що маркетинг повинен відстежувати зміни в культурному житті суспільства, з метою пропозиції нових товарів для задоволення нових потреб. Акцентовано увагу впливу культури не лише на матеріальні предмети і соціальні явища, але і на індивідуальну поведінку людини. Наведено класифікацію культури за трьома ознаками. Виділено види та форми прояву культури. Показано особливості і, сформовані типи субкультур. Ідентифіковано сучасні зміни культурних чинників поведінки споживачів. Підкреслено необхідність посилення індивідуального підходу до споживача.
|
3. |
Окландер М. А. Психографічні моделі поведінки споживача [Електронний ресурс] / М. А. Окландер // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер. : Економічна. - 2014. - № 4. - С. 197-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_ekon_2014_4_26
|
4. |
Окландер М. А. Перспективи впровадження hr-брендингу та його вплив на імідж компанії [Електронний ресурс] / М. А. Окландер, А. В. Кудіна // Молодий вчений. - 2014. - № 4(07)(1). - С. 97-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_4(07)__28
|
5. |
Окландер М. Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету [Електронний ресурс] / М. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_2_12
|
6. |
Окландер М. А. Маркетингові стратегії інституційних інвесторів [Електронний ресурс] / М. А. Окландер, Л. В. Новошинська // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_3_6
|
7. |
Окландер М. А. Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки [Електронний ресурс] / М. А. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_3_5
|
8. |
Окландер М. Світовий досвід та стратегічні орієнтири модернізації споживчої кооперації України [Електронний ресурс] / М. Окландер, О. Чукурна // Економіст. - 2011. - № 12. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2011_12_5
|
9. |
Люзе М. В. Перспективи диверсифікації виробництва України в умовах інтеграційних процесів [Електронний ресурс] / М. В. Люзе, М. А. Окландер // Молодий вчений. - 2014. - № 5(1). - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_5(1)__40
|
10. |
Окландер М. А. Соціально-відповідальний маркетинг [Електронний ресурс] / М. А. Окландер, Н. В. Дунаєва // Молодий вчений. - 2014. - № 5(1). - С. 166-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_5(1)__46
|
11. |
Окландер М. Технологія брендінгу страхової компанії [Електронний ресурс] / М. Окландер, Л. Новошинська, О. Чукурна // Економіст. - 2012. - № 11. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2012_11_10
|
12. |
Окландер М. Маркетингові стратегії зростання: класичний та новітній підходи [Електронний ресурс] / М. Окландер, О. Замлинська // Економіст. - 2013. - № 3. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_3_7
|
13. |
Окландер М. Ринкові методи ціноутворення в роздрібній торгівлі: орієнтація на покупців і конкурентів [Електронний ресурс] / М. Окландер // Економіст. - 2013. - № 6. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_6_21
|
14. |
Окландер М. Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації [Електронний ресурс] / М. Окландер, І. Педько // Економіст. - 2015. - № 4. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2015_4_5
|
15. |
Окландер М. Концепція формування системи маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства [Електронний ресурс] / М. Окландер, О. Яшкіна // Економіст. - 2013. - № 11. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_11_15
|
16. |
Окландер М. Нейромаркетинг – теорія та практика впливу на підсвідомість споживача [Електронний ресурс] / М. Окландер, Ю. Губарєва // Економіст. - 2014. - № 11. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2014_11_18
|
17. |
Окландер М. Напрямки модернізації маркетингової освіти в Україні [Електронний ресурс] / М. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 5. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_5_12
|
18. |
Окландер М. Централізація і концентрація – ключовий напрям удосконалення маркетингово ї освіти в Україні [Електронний ресурс] / М. Окландер // Економіст. - 2015. - № 12. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2015_12_4
|
19. |
Окландер М. А. Фактори конкурентоспроможності автомобілебудівних підприємств [Електронний ресурс] / М. А. Окландер, І. О. Златова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 5(2). - С. 93-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_5(2)__25
|
20. |
Окландер М. А. Концентрація вищих навчальних закладів як спосіб покращення якості надання послуг вищої освіти(на прикладі спеціальності "Маркетинг") [Електронний ресурс] / М. А. Окландер, А. В. Кудіна, О. С. Юрасова // Молодий вчений. - 2015. - № 12(2). - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_12(2)__29
|
| |