Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (25)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Окландер М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Окландер М. А. 
Система ситуаційних чинників посилення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / М. А. Окландер // Економічні інновації. - 2013. - Вип. 54. - С. 223-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2013_54_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 149.985 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Окландер М. А. 
Сучасні трансформації культурних чинників поведінки споживача [Електронний ресурс] / М. А. Окландер // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 386-392. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_65
Розглянуто хронологію становлення дисципліни "Поведінка споживача". Виділено дві парадигми сучасного розвитку поведінкових теорій. Показно, що позитивізм грунтується на використанні кількісних методів для вивчення поведінки споживачів, а постмодернізм на використанні якісних методів. Проаналізовано склад культурного чинника поведінки споживача на ринку. Доведено, що високий рівень конкуренції обумовлює складність задоволення попиту. Підкреслено, що маркетинг повинен відстежувати зміни в культурному житті суспільства, з метою пропозиції нових товарів для задоволення нових потреб. Акцентовано увагу впливу культури не лише на матеріальні предмети і соціальні явища, але і на індивідуальну поведінку людини. Наведено класифікацію культури за трьома ознаками. Виділено види та форми прояву культури. Показано особливості і, сформовані типи субкультур. Ідентифіковано сучасні зміни культурних чинників поведінки споживачів. Підкреслено необхідність посилення індивідуального підходу до споживача.
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.444 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Окландер М. А. 
Психографічні моделі поведінки споживача [Електронний ресурс] / М. А. Окландер // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер. : Економічна. - 2014. - № 4. - С. 197-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_ekon_2014_4_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 477.511 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Окландер М. А. 
Перспективи впровадження hr-брендингу та його вплив на імідж компанії [Електронний ресурс] / М. А. Окландер, А. В. Кудіна // Молодий вчений. - 2014. - № 4(07)(1). - С. 97-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_4(07)__28
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.181 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Окландер М. 
Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету [Електронний ресурс] / М. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 186.112 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Окландер М. А. 
Маркетингові стратегії інституційних інвесторів [Електронний ресурс] / М. А. Окландер, Л. В. Новошинська // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 103.258 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Окландер М. А. 
Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки [Електронний ресурс] / М. А. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 355.837 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Окландер М. 
Світовий досвід та стратегічні орієнтири модернізації споживчої кооперації України [Електронний ресурс] / М. Окландер, О. Чукурна // Економіст. - 2011. - № 12. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2011_12_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 125.859 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Люзе М. В. 
Перспективи диверсифікації виробництва України в умовах інтеграційних процесів [Електронний ресурс] / М. В. Люзе, М. А. Окландер // Молодий вчений. - 2014. - № 5(1). - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_5(1)__40
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.157 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Окландер М. А. 
Соціально-відповідальний маркетинг [Електронний ресурс] / М. А. Окландер, Н. В. Дунаєва // Молодий вчений. - 2014. - № 5(1). - С. 166-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_5(1)__46
Попередній перегляд:   Завантажити - 109.58 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Окландер М. 
Технологія брендінгу страхової компанії [Електронний ресурс] / М. Окландер, Л. Новошинська, О. Чукурна // Економіст. - 2012. - № 11. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2012_11_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 636.576 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Окландер М. 
Маркетингові стратегії зростання: класичний та новітній підходи [Електронний ресурс] / М. Окландер, О. Замлинська // Економіст. - 2013. - № 3. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.034 Mb    Зміст випуску     Цитування
13.

Окландер М. 
Ринкові методи ціноутворення в роздрібній торгівлі: орієнтація на покупців і конкурентів [Електронний ресурс] / М. Окландер // Економіст. - 2013. - № 6. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_6_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 893.861 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Окландер М. 
Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації [Електронний ресурс] / М. Окландер, І. Педько // Економіст. - 2015. - № 4. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2015_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 653.481 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Окландер М. 
Концепція формування системи маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства [Електронний ресурс] / М. Окландер, О. Яшкіна // Економіст. - 2013. - № 11. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_11_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 920.843 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Окландер М. 
Нейромаркетинг – теорія та практика впливу на підсвідомість споживача [Електронний ресурс] / М. Окландер, Ю. Губарєва // Економіст. - 2014. - № 11. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2014_11_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 442.329 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Окландер М. 
Напрямки модернізації маркетингової освіти в Україні [Електронний ресурс] / М. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 5. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_5_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.986 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Окландер М. 
Централізація і концентрація – ключовий напрям удосконалення маркетингово ї освіти в Україні [Електронний ресурс] / М. Окландер // Економіст. - 2015. - № 12. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2015_12_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 712.479 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Окландер М. А. 
Фактори конкурентоспроможності автомобілебудівних підприємств [Електронний ресурс] / М. А. Окландер, І. О. Златова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 5(2). - С. 93-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_5(2)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 568.535 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Окландер М. А. 
Концентрація вищих навчальних закладів як спосіб покращення якості надання послуг вищої освіти(на прикладі спеціальності "Маркетинг") [Електронний ресурс] / М. А. Окландер, А. В. Кудіна, О. С. Юрасова // Молодий вчений. - 2015. - № 12(2). - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_12(2)__29
Попередній перегляд:   Завантажити - 464.9 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського