![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Ushakova N$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Ushakova N. Linguocultural bases of socialization of foreign applicants of higher education in the university education area [Електронний ресурс] / N. Ushakova, S. Domnich, I. Kushnir, O. Trostynska // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 35. - С. 122-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_35_12 Розглянуто проблеми лінгвокультурної соціалізації іноземних здобувачів вищої освіти. Відповідно до завдань соціалізації іноземців в університетському освітньому просторі визначено науково-етодичні основи проектування лінгвокультурної освітньої системи підтримки освітніх мігрантів, що формується у двох основних напрямах: мовної підготовки та соціокультурної адаптації, які реалізуються відповідно до освітніх рівнів (бакалаврського, магістерського, рівня докторів філософії). Схарактеризовано потенціал мови навчання, що відіграє роль освітньої дисципліни, підгрунтя соціалізації здобувачів вищої освіти в нерідному мовному та соціокультурному середовищі, описано процес формування лінгвокультурної компетентності різних категорій освітніх мігрантів. Визначено функції виховного процесу в університеті як важливого фактора соціалізації іноземців. Зазначено, що соціалізацію іноземних студентів в освітньо-культурному середовищі закладів вищої освіти необхідно розглядати в сукупності трьох аспектів: лінгвосоціальної адаптації, інтеграції та індивідуалізації, визначено науково-методичні основи кожного з означених аспектів. Описано основні форми соціально-педагогічної підтримки виховної роботи з іноземними здобувачами вищої освіти, що навчаються в Харківському національному університеті ім. В. Н. Каразіна (тренінги, культурні асимілятори, екскурсії, краєзнавчі майстер-класи та тематичні вечори, круглі столи із проблем міжкультурної комунікації, творчі конкурси, ділові ігри, конференції молодих науковців тощо).Розглянуто проблеми лінгвокультурної соціалізації іноземних здобувачів вищої освіти. Відповідно до завдань соціалізації іноземців в університетському освітньому просторі визначено науково-етодичні основи проектування лінгвокультурної освітньої системи підтримки освітніх мігрантів, що формується у двох основних напрямах: мовної підготовки та соціокультурної адаптації, які реалізуються відповідно до освітніх рівнів (бакалаврського, магістерського, рівня докторів філософії). Схарактеризовано потенціал мови навчання, що відіграє роль освітньої дисципліни, підгрунтя соціалізації здобувачів вищої освіти в нерідному мовному та соціокультурному середовищі, описано процес формування лінгвокультурної компетентності різних категорій освітніх мігрантів. Визначено функції виховного процесу в університеті як важливого фактора соціалізації іноземців. Зазначено, що соціалізацію іноземних студентів в освітньо-культурному середовищі закладів вищої освіти необхідно розглядати в сукупності трьох аспектів: лінгвосоціальної адаптації, інтеграції та індивідуалізації, визначено науково-методичні основи кожного з означених аспектів. Описано основні форми соціально-педагогічної підтримки виховної роботи з іноземними здобувачами вищої освіти, що навчаються в Харківському національному університеті ім. В. Н. Каразіна (тренінги, культурні асимілятори, екскурсії, краєзнавчі майстер-класи та тематичні вечори, круглі столи із проблем міжкультурної комунікації, творчі конкурси, ділові ігри, конференції молодих науковців тощо).
| 2. |
Ushakova N. Listening as one of the ways to teach a foreign language to foreign students [Електронний ресурс] / N. Ushakova, O. Artiomova // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 3. - С. 395-404. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2020_3_43
|
|
|