Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Prokhorchenko A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Butko T. 
An improved method of determining the schemes of locomotive circulation with regard to the technological peculiarities of railcar traffic [Електронний ресурс] / T. Butko, A. Prokhorchenko, M. Muzykin // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2016. - № 5(3). - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2016_5(3)__7
Запропоновано вдосконалення методів визначення схем обігу локомотивів з урахуванням технологічних особливостей вагонопотоків. Розроблено математичну модель, яка надає можливість знайти масу поїздів на маршрутах їх слідування, схеми обігу локомотивів і роботи бригад з урахуванням дислокації парку з різними серіями на полігоні мережі. Для побудови цієї математичної моделі застосовано цілочисловий генетичний алгоритм з власною схемою кодування рішення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 540.758 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Butko T. 
Development of the method for modeling the propagation of delays in non-cyclic train scheduling on the railroads with mixed traffic [Електронний ресурс] / T. Butko, A. Prokhorchenko, T. Golovko, G. Prokhorchenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 1(3). - С. 30-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_1(3)__5
Запропоновано метод моделювання розповсюдження затримки у нециклічному графіку руху поїздів з урахуванням технічних і технологічних особливостей залізничної мережі змішаного руху пасажирських і вантажних поїздів. Розроблено процедуру дослідження впливу затримки поїздів у нормативному графіку руху поїздів на базі оптимізаційної математичної моделі побудови графіку руху поїздів з урахування заданої первинної затримки. Проведено експериментальні дослідження моделювання поширення затримки поїздів у нормативному графіку руху поїздів з урахуванням взаємоув'язки залізничних дільниць.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.215 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Matsiuk V. 
Improvement of efficiency in the organization of transfer trains at developed railway nodes by implementing a "flexible model" [Електронний ресурс] / V. Matsiuk, V. Myronenko, V. Horoshko, A. Prokhorchenko, Т. Hrushevska, R. Shcherbyna, N. Matsiuk, J. Khokhlacheva, I. Biziuk, N. Tymchenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 2(3). - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_2(3)__5
Проведено дослідження ефективності організації передавальних поїздів (ПП) у розвинених залізничних вузлах за критерієм сукупних вагоно-годин простою під накопиченням. Розроблено дискретно-подієві імітаційні моделі (Java SE, AnyLogіc) організації передавальних поїздів за "жорстким графіком" і за накопиченням до норми составів. У моделях враховано стохастичну природу норми. При моделюванні вважається, що колійний розвиток залізничних станцій і внутрішньовузлових ходів є раціональним, і несуттєво впливає на затримку руху ПП. Графік руху ПП є раціональним і ритмічним. Пропускна спроможність перегонів вузла та переробна спроможність підсистем залізничних станцій є достатніми. Експериментально проведено порівняння ефективності чотирьох моделей організації ПП, у тому числі "гнучкою моделлю", яка поєднує відправлення за накопиченням до норми состава і "жорстким графіком" одночасно. Встановлено, що мінімальні вагоно-години накопичення досягаються за організації ПП комбінованим варіантом: одночасне відправлення і за "жорстким графіком" і накопиченням до норми. Результат експерименту виявив найбільш ефективний варіант організації ПП, а саме комбінований варіант. Даний варіант передбачає, що за наявності достатньої кількості вагонів у пункті накопичення поїзд відправляється раніше (відправлення за накопиченням до норми), інакше - через розрахунковий середній інтервал (варіант відправлення за "жорстким графіком"). Організація ПП за "жорстким графіком" потребує організації додаткових поїздів, інакше суттєво зростає черга з вагонів у пунктах накопичення. У разі збільшення добової кількості поїздів на 10 - 11 % процес формування та відправлення стає достатньо надійним та ефективним. Зазначенні рекомендації надають можливість удосконалити типовий процес роботи залізничних вузлів у частині диспетчерського контролю за формуванням, відправленням і пропуском передавальних поїздів у внутрішньовузловому сполученні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 817.367 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Prokhorchenko A. 
Forecasting the estimated time of arrival for a cargo dispatch delivered by a freight train along a railway section [Електронний ресурс] / A. Prokhorchenko, A. Panchenko, L. Parkhomenko, G. Nesterenko, M. Muzykin, G. Prokhorchenko, A. Kolisnyk // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 3(3). - С. 30-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_3(3)__5
Запропоновано метод прогнозування очікуваного часу прибуття (ЕТА) вантажної відправки з урахуванням визначення тривалості руху вантажного поїзда дільницею для залізниць із системою руху поїздів без дотримання розкладу відправлення. Характерною особливістю залізниць з такою системою руху є складність передбачення стадій перевізного процесу, що вимагає розробки дієвих методів прогнозування. На підставі кореляційного аналізу визначено залежність загальних макрохарактеристик поїздотоку та індивідуальних параметрів вантажного поїзда на його тривалість руху на дільниці. Запропоновано представити залежність прогнозної тривалості руху поїзда залізничною дільницею від наступних факторів: інтенсивність, щільність руху поїздопотоку на дільниці, частка пасажирських поїздів у межах загального поїздопотоку, довжина поїзда та його маса брутто. На підставі порівняльного аналізу за показниками точності та адекватності декількох методів регресії для прогнозування ЕТА вантажної відправки вибрано регресійну модель на базі штучної нейронної мережі - MLP. Для пошуку структури MLP застосовано метод перехресної перевірки, який передбачає оцінювання достовірності математичної моделі за критерієм точності - MAE та адекватності - F-тестом. Знайдено структуру MLP, яка складається з пятьох скритих шарів. Проведено прогнозування тривалості руху поїзда в парному напрямку руху на дільниці Основа - Люботин. Для даного прогнозу значення MAE склало 0,0845, що є достатньо високою точністю для задач такого типу та підтверджує ефективність застосування MLP для рішення задачі прогнозування ЕТА вантажної відправки. Дані дослідження надають можливість в перспективі розробити автоматизовану систему прогнозування ЕТА вантажної відправки для залізничної системи зі змішаним рухом і відправленням вантажних поїздів без дотримання нормативного розкладу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.05 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Panchenko A. 
Predicting the estimated time of cargo dispatch from a marshaling yard [Електронний ресурс] / A. Panchenko, A. Prokhorchenko, S. Panchenko, O. Dekarchuk, D. Gurin, I. Medvediev // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 4(3). - С. 6-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_4(3)__2
Запропоновано метод прогнозування очікуваного часу відправлення для вантажної відправки на сортувальній станції (ССт) у залізничній системі без дотримання розкладу відправлення вантажних поїздів. Проведено дослідження впливу різних факторів на тривалість знаходження вагонних відправок у сортувальній системі (СС) із використання кореляційного аналізу. Визначено макропараметри перевізного процесу, які найбільше впливають на тривалість знаходження вагонних відправок в СС. Для збільшення інформативності вхідних даних запропоновано застосувати метод розбиття даних, що надає можливість більш детально врахувати вплив різних факторів на тривалість простою відправок на станції. Розроблено метод прогнозування очікуваного часу відправлення вантажної відправки на ССт на базі методу машинного навчання - випадковий ліс і перевірено точність прогнозу. Математичну модель прогнозування (ММП) наведено у вигляді розв'язанння задачі мультикласифікації з обробкою даних із великим числом ознак і класів. Використано метод класифікації з вчителем. Оптимізацію випадкового лісу проведено через підбір гіперпараметрів ММП на основі випадкового пошуку. Проведені експериментальні дослідження на даних експлуатаційної роботи позакласної ССт на залізничній мережі України. Точність прогнозу класифікації за показником accuracy для відправки з вагонопотоку "транзит без переробки" складає 86 % правильних відповідей; відправки з вагонопотоку "транзит з переробкою" складає 54 %. Застосований підхід до прогнозування очікуваного часу відправлення вантажної відправки надає можливість значно підвищити точність отриманих прогнозів з урахуванням реальної експлуатаційної ситуації на ССт. Це надасть можливість обгрунтовано підійти до розробки автоматизованої системи прогнозування тривалості операцій із вантажними відправками в залізничній системі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.156 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Gurin D. 
Development of a method for modelling delay propagation in railway networks using epidemiological sir models [Електронний ресурс] / D. Gurin, A. Prokhorchenko, M. Kravchenko, G. Shapoval // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 6(3). - С. 6-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_6(3)__2
A method has been developed to simulate propagation of train delays in branched railroad ranges using modified epidemiological SIR models. These models take into account the mutual influence of trains with different priorities in the flow. This makes it possible to study the heterogeneous dynamics in the propagation of delays among trains of different priorities. To consider the propagation of the primary delay in space and time, it is proposed to represent the topology of the railway network in the form of an undirected graph with reference to the edge of the graph in the mathematical system of differential equations of the SIR model. This unifies the process of constructing SIR models for each edge (section) of the network graph and reduces the dimension of the problem. To take into account the influence of the "network effect", it is proposed to determine the transit coefficient for each station of the section. This coefficient helps calculate the number of delayed trains for adjacent sections. To set SIR models, it is proposed to use empirical data on the propagation of the average delay in the standard traffic schedule in the corresponding section. For the sequential solution of SIR models corresponding to interconnected network sections, an algorithm is applied to turn the network graph into a directed tree the root of which is the station where the delay occurs. Tests on modelling the propagation of train delays in the railway network are carried out taking into account the mutual influence of different categories of trains in the flow and the built-in time reserves for the restoration of movement. The obtained simulation results have confirmed the adequacy of the solutions and helped quantify the influence of primary delays and the amount of time reserve in the schedules of trains of various categories on the reliability of the standard train schedule.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.529 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Prokhorchenko A. 
Comparative analysis of operating indicators for railway systems of Ukraine and Switzerland [Електронний ресурс] / A. Prokhorchenko, N. Bantyukova, Y. Pashko // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2019. - № 4(дод.). - С. 18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2019_4(dod
Попередній перегляд:   Завантажити - 132.973 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Kravchenko M. 
Mathematical model of a railroad grain cargo ridesharing service in the form of coalitions in congestion games [Електронний ресурс] / M. Kravchenko, A. Prokhorchenko, S. Zolotarov // Eastern-European journal of enterprise technologies. - 2023. - № 5(3). - С. 35–48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2023_5(3)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.847 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського