Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (15)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Pershakov V$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Pershakov V. 
Building on the Mars planet [Електронний ресурс] / V. Pershakov, T. Petrova // Proсeedings of the National Aviation University. - 2012. - № 2. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2012_2_16
Розглянуто завдання терраформування планети Марс. Описано терраформування планет як гіпотетичний процес, свідомо змінюючий атмосферу, температуру, топографію поверхні, екологію для існування земних організмів. Показано, що вирішення проблем на планеті Земля, які пов'язані з вичерпанням земельних ресурсів, полягає в колонізації та будівництві на планеті Марс.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.113 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Pershakov V. 
Theoretical Principles of Congestion Conditions Research [Електронний ресурс] / V. Pershakov, R. Krotov // Proсeedings of the National Aviation University. - 2015. - № 2. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2015_2_7
В останні роки кількість транспортних засобів на автомобільних дорогах постійно зростає. Розглянуто сприятливі фактори заторів. Наведено приклад математичної моделі заторової ситуації на регульованому перехресті. Показано динаміку заторової черги на перехрестях, а також її довжину.
Попередній перегляд:   Завантажити - 561.714 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Yulin H. 
Investigation of the strength of rubber concrete on the basis of model of the specific area of fine aggregate [Електронний ресурс] / H. Yulin, A. Bieliatynskyi, V. Pershakov, O. Dubik // Proceedings of the National aviation university. - 2018. - № 4. - С. 47-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2018_4_8
Розглянуто актуальні питання дослідження міцності гумового бетону. Грунтуючись на мікроскопічному аналізі великої кількості гумового цементного розчину, була створена математична модель для якісного аналізу питомої поверхні гумового порошку, змішаного з дрібним агрегатом. На основі механізмів впливу методів змішування гумового порошку використовували різні розміри частинок для виконання випробування по визначенню опору бетону на стиск. Надано наукове пояснення логічних відмінностей, що існували в процесі попередніх досліджень гумового бетону. Проведено поглиблене дослідження впливу методів та параметрів змішування, розмірів частинок та інших факторів на стійкість бетону до стиснення. У даній роботі за допомогою великої кількості експериментальних досліджень на основі методу "Модель визначення площі поверхні бетону", який враховує коефіцієнт контакту між гумовою сумішшю та дрібним агрегатом, проведено глибоке вивчення механізмів впливу на гумовий бетон.
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.888 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Krayushkina K. 
Use of slag materials in road construction [Електронний ресурс] / K. Krayushkina, T. Khimerik, V. Pershakov, A. Bieliatynskyi // Proceedings of the National aviation university. - 2018. - № 4. - С. 88-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2018_4_13
В конструкції дорожнього одягу шари основи мають найбільшу товщину. Тому їх будівництво супроводжується великою витратою будівельних матеріалів. В той же час шари основи працюють в більш сприятливих умовах порівняно з покриттями, що дозволяє широко використовувати для їх будівництва місцеві матеріали і відходи виробництва. Доцільність їх використаня обгрунтовують техніко-економічними розрахунками урахуванням можливого зменшення строку служби дорожнього одягу в результаті відмови від застосування стандартних привізних матеріалів. Одними з найбільш відомих видів відходів, які використовуються в дорожньому будівництві, є шлаки чорної, кольорової металургії і фосфорного виробництва. Їх утилізація є важливим джерелом отримання високоякісних матеріалів для дорожнього будівництва. Шлаки являють собою цінну сировину для приготування нерудних матеріалів і мінеральних в'яжучих. Активні шлаки частково заміняють традиційні в'яжучі (цемент, вапно) при будівництві дорожніх основ і покриттів. Багаторічний досвід дорожніх організацій показує, що собівартість шлакових дорожньо-будівельних матеріалів в два рази нижче собівартості аналогічної продукції з природних гірських порід.
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.861 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Bieliatynskyi А. 
Vertodrom covering calculation and designing technology [Електронний ресурс] / А. Bieliatynskyi, V. Pershakov, O. Akmaldinova, V. Akmaldinova // Теорія та практика дизайну. - 2021. - Вип. 23. - С. 21-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2021_23_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 968.752 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського