Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Mykhalevych M$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Leontiev D. M. 
Influence of vertical loading on braking force and linking coefficient and tyred wheel [Електронний ресурс] / D. M. Leontiev, M. H. Mykhalevych, A. A. Frolov // Theory and practice of forensic science and criminalistics. - 2018. - Iss. 18. - С. 390-399. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tpfsc_2018_18_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.19 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Mykhalevych M. H. 
The concept of the clutch control law of a car [Електронний ресурс] / M. H. Mykhalevych, A. Ye. Fandieieva // Автомобільний транспорт. - 2021. - Вип. 48. - С. 17-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2021_48_4
Поєднання комфортного автоматичного керування трансмісією автомобіля й одночасно збереження високих показників енергоефективності та вартості конструкції можливе завдяки використанню автоматичної механічної трансмісії. Автоматична система керування зчепленням здійснює функцію забезпечення комфорту в таких трансмісіях. Закони контролю над ним на сьогодні не є досконалими. Мета роботи - створення чіткої концепції закону керування зчепленням, яку можна впровадити в мікроконтролер і пристосувати для адаптації до різноманітних умов руху. Графічно концепція перспективного закону керування зчепленням формується двома кривими Безьє. Одна них здійснює функцію напрямляльної, а інша утворює поверхню закону. На основі кривих Безьє третього ступеня формується концепція закону та обгрунтовується зв'язок опорних точок кривих Безьє з фізичними параметрами робочого процесу руху автомобіля. Формування кривої Безьє, що є визначальним для концепції закону, формується на основі типового робочого процесу синхронізації кутової швидкості дисків зчеплення під час руху транспортного засобу. Згаданий робочий процес наведено в координатах, які не мають часу його перебігу. На відміну від законів керування зчепленням, розглянутих у науковій літературі, запропонована концепція передбачає керування зчепленням поза ділянкою процесу синхронізації та забезпечує уникнення ривків під час подальшого прискорення. Запропонований алгоритм забезпечує повне вмикання зчеплення лише після повної синхронізації дисків зчеплення. Формування особливої форми закону у вигляді кривої, дотичної до осі абсцис, зменшує ривки під час замикання дисків зчеплення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 994.434 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Mykhalevych M. 
The perspectives of "mild hybrid” technology for creation of vehicle hybridization system [Електронний ресурс] / M. Mykhalevych, S. Shuklinov, V. Dvadnenko, O. Yaryta // Автомобільний транспорт. - 2022. - Вип. 50. - С. 29-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2022_50_6
На сучасному етапі розвитку науки та техніки проблема створення енергозберігаючих транспортних засобів вирішується за рахунок впровадження електричних транспортних засобів: електромобілів або гібридних транспортних засобів. Попри перспективність батарейних електромобілів їх екологічність може відповідати парадигмі технології "Zero Emission" лише за умови видобутку електричної енергії в мережі з поновлюваних джерел. На додачу електромобілі не завжди можуть забезпечити бажану дальність пробігу на зарядці. Для живлення електроприводу зараз використовуються акумуляторні батареї літій-іонного типу, важливою проблемою яких є велика вага, яку треба постійно возити на автотранспортному засобі, також необхідність балансування їх елементів помітно збільшує час заряду від зовнішньої електричної мережі. Мета роботи - розробка теоретичних основ для створення системи конвертації автотранспортних засобів, що знаходяться в експлуатації у "mild hybrid". Багато держав не можуть собі дозволити організувати швидкий перехід на видобуток електроенергії із відновлюваних джерел та замінити парк автотранспорту на електромобілі. Натомість швидший ефект можна отримати якщо переобладнати автотранспортні засоби, що вже в експлуатації, у гібриди. Для успішного виконання такої мети необхідно обгрунтувати параметри системи гібридизації автотранспортних засобів задля отримання помітної енергоефективності при вигідному терміну окупності. Проведений аналіз класифікації гібридів та архітектури приводів дозволив запропонувати нові функції для технологій "micro hybrid" та "mild hydrid". Аналіз втрат потужності на рух автотранспортного засобу дозволив виконати прогнозування кількості та потужності електродвигунів, достатньої для виконання нових функцій. Розроблено структурну схему системи гібридизації автотранспортного засобу, яка забезпечує його конвертацію у гібрид. Дослідження націлено насамперед на удосконалення технології "mildhydrid" в якій електродвигунами відносно низької потужності, що не притаманні цій технології, запропоновано часткове виконання функцій, що притаманні технології "full hybrid". Поєднання особливостей технологій "micro hybrid" та "full hybrid" у технології "mild hydrid" повинно забезпечити достатню енергоефективність, легкість установки обладнання системи та невелику її вартість.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.335 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Podoliuk M. V. 
Morphometric analysis of changes of the mucosa of uterine tube of female rat under the influence of opioid in experiment [Електронний ресурс] / M. V. Podoliuk, N. I. Hresko, A. M. Bekesevych, K. A. Kyryk, M. M. Mykhalevych // Вісник проблем біології і медицини. - 2023. - Вип. 4. - С. 360-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2023_4_53
Попередній перегляд:   Завантажити - 946.127 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського