Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Medynskyi S$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Medynskyi S. V. 
Characteristic of professional preparation content of the USA most common majors of parks, recreation, leisure, and fitness studies division [Електронний ресурс] / S. V. Medynskyi // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2015. - № 2. - С. 86-92 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2015_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 434.549 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Medynskyi S. V. 
Characteristic of professional preparation content of the USA most common majors of parks, recreation, leisure, and fitness studies division [Електронний ресурс] / S. V. Medynskyi // Pedagogics, psychology, medical-biological problems of physical training and sports. - 2015. - № 2. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMBE_2015_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.963 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Medynskyi S. 
Characteristic Features of Professional Study of Physical Education and Sports in the USA [Електронний ресурс] / S. Medynskyi // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2017. - № 2. - С. 16-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2017_2_5
Інноваційні процеси у сфері фізичної культури (ФК) і спорту, осмислення цінності здоров'я людини, визнання високої соціальної значущості фізкультурної освіти, популяризація фізкультурно-оздоровчих заходів та олімпійських видів спорту, формування позитивного ставлення широкого загалу до фізкультури та спорту через визнання та пошанування досягнень команд чи окремих осіб - усе це зумовлює потребу в розширенні послуг, що здійснюються засобами ФК і, відповідно, потребує суттєвих змін у професійній підготовці майбутніх фахівців із фізичного виховання та спорту. Актуальне питання сьогодення - потреба суспільства в педагогічних кадрах, підготовка яких має відбуватися з урахуванням сучасних світових тенденцій освіти та необхідністю врахування досвіду провідних країн світу з досліджень проблем професійної підготовки фахівців із ФК і спорту, зокрема США. Дослідження базується на порівняльно-аналітичному вивченні професійної підготовки фахівців із фізичного виховання та спорту в США, в основу якого покладено системний підхід, що передбачає розгляд органічних складових цілого в їх взаємодії, а також надає змогу провести дослідження з позицій цілісності, розкрити структурні компоненти системи професійної освіти, виявити механізми їх взаємозв'язків і взаємовпливів. Особливими ознаками професійної підготовки фахівців із фізичного виховання й спорту в Сполучених Штатах Америки визначено децентралізацію освіти (відсутність прямого впливу Департаменту освіти США на освітній процес; запровадження освітніх стандартів і ліцензування фахівців департаментами освіти штатів; визначення змісту освітніх програм і внутрішніх правил та вимог навчальними закладами безпосередньо); наявність законодавчо визначеної освітньої галузі "Парки, рекреація, дозвілля та фітнес"; наявність чотирьох основних напрямів (педагогічного, тренерсько-інструкторського, оздоровчо-реабілітаційного, управлінсько-адміністративного) і 12 академічних спеціалізацій із підготовки фахівців із фізичного виховання й спорту в межах університетської освіти; для здобуття ступеня бакалавра передбачено 4 роки, протягом яких студент засвоює комплекс навчальних дисциплін у межах 120 кредитів; наявність у програмах підготовки фахівців блоків дисциплін загальної освіти, галузі знань, академічної спеціалізації, вибіркового блоку дисциплін; вимоги щодо якості знань студентів як з окремих дисциплін, так і змістових блоків упродовж періоду навчання, що визначають умови поточного відбору та зумовлює низький відсоток (14 - 15 %) випускників бакалаврату впродовж останніх 50 років; об'ємну та різнопланову складову практичної діяльності з особливими вимогами допуску та звітності; додаткові навчальні семестри тривалістю 1 - 3 тиж для ліквідації "заборгованостей", опанування додаткових навчальних дисциплін (додатково оплачувані); високий рівень фінансово-матеріального забезпечення навчального процесу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.976 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського