Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Kovalyshyn V$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Rak Y. P. 
Information technologies in strategic management of vital activity safety project portfolios [Електронний ресурс] / Y. P. Rak, V. V. Kovalyshyn, O. B. Zachko, I. G. Barabash, A. I. Ivanusa // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2011. - № 1(5). - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2011_1(5)__14
Разработаны теоретические основы управления автоматизированными системами формирования портфелей проектов безопасности жизнедеятельности (ПБЖД). Проанализирована целесообразность выполнять моделирование задач выбора и формирования портфеля ПБЖД на основании графических и математических способов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 294.065 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Balanyuk V. 
Effect of ecologically safe gas-aerosol mixtures on the velocity of explosive combustion of n-heptane [Електронний ресурс] / V. Balanyuk, V. Kovalyshyn, N. Kozyar // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2017. - № 4(10). - С. 12-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2017_4(10)__3
Теоретично обгрунтовано та експериментально доведено ефективність комбінованого впливу бінарної суміші вогнегасного аерозолю та газів CO2 та N2 на зниження швидкості полум'я н-гептаноповітряної суміші. Експериментально виявлено, що дія бінарних сумішей на н-гептаноповітряну суміш знижує швидкість поширення полум'я по ній до 6,5 разу у порівнянні зі швидкістю поширення полум'я по стехіометричній суміші.
Попередній перегляд:   Завантажити - 4.749 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Kovalyshyn V. 
Improvement of a discharge nozzle damping attachment to suppress fires of class D [Електронний ресурс] / V. Kovalyshyn, V. Marych, Y. Novitskyi, B. Gusar, V. Chernetskiy, О. Mirus // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 5(5). - С. 68-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_5(5)__10
Для дослідження насадки-заспокоювача (НЗ) використано програмний продукт COSMOSFloWorks. Запропоновано методику оцінювання потрапляння вогнегасного порошку на поверхню, деко розмірами 0,4 х 0,4 м. Встановлено, що існуючі насадки-заспокоювачі не є ефективними тому, що під час гасіння легких металів не достатньо зменшують швидкість подачі порошку на горючу поверхню і роздмухують вогонь, рівномірно не покривають вогнегасним порошком поверхню горіння. Після гасіння на поверхні вкритою порошком утворюються прогари. Змодельовано оптимальні конструкційні параметри НЗ для гасіння пожеж класу D у вигляді НЗ з еліптичним верхом і параболічним відбивачем. Доведено, що заспокоювач з двома робочими поверхнями є ефективнішим від попереднього заспокоювача з однією робочою поверхнею на 30 %. Завдяки цьому вогнегасний порошок покриває більшим шаром поверхню горіння, не роздмухуючи стружку з поверхні горючого металу, тим самим зменшується час гасіння та збільшується ефективність подачі вогнегасного порошку. Експериментальними дослідженнями підтверджено, що використання заспокоювача для подачі вогнегасного порошку з двома робочими поверхнями для гасіння пожеж класу D, збільшує потрапляння порошку на об'єкт гасіння та становить більше 90 %. Визначено діаметр насадки та її форму. Насадка повинна бути у вигляді дифузора з діаметром 16 мм. Розробку можна використовувати під час створення стаціонарних і переносних систем пожежогасіння для гасіння легких металів і сплавів, в тому числі і запалювальних гранат за умови правильного підбору порошку. Досягнуто позитивних результатів під час проведення полігонних випробуваннях НЗ на макетному вогнищі у разі горіння стружки сплавів магнію.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.652 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Gusar B. 
Thermotechnical properties of the fire-extinguishing powder for extinguishing materials based on magnesium alloy chips [Електронний ресурс] / B. Gusar, V. Kovalyshyn, S. Pozdieiev, Vol. Kovalyshyn, О. Zemlianskyi, K. Myhalenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 2(10). - С. 46-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_2(10)__7
Розглянуто актуальне питання визначення теплотехнічних характеристик вогнегасного порошку (ВГП) для теплоізоляції осередку пожежі стружкових матеріалів (СМ) на основі сплавів магнію з метою запобігання розвитку та поширення пожежі та ефективного її гасіння. Для вирішення даної задачі проведено лабораторні та полігонні експериментальні дослідження теплоізолювальної здатності ВГП комбінованої дії. У результаті одержано дані щодо температури в осередку пожежі СМ на основі магнієвих сплавів і за його межами у разі гасіння їх ВГП комбінованої дії. У цьому випадку температура необігрівної сторони шару ВГП не перевищує 170 <^>oC за середньої температури осередку пожежі 740 <^>oC, що показує високу теплоізоляційну здатність порошку і, як наслідок, його високу вогнегасну ефективність під час гасіння пожеж СМ на основі сплавів магнію. Отримані температурні дані використано для визначення теплофізичних параметрів шару ВГП із використанням створеної математичної моделі процесу теплопередачі (ММПТП) у шарі порошку за теплової ізоляції осередку пожежі. Для створення ММПТП сформульовано основні положення за послідовного розгляду декількох експериментальних ситуацій. Перша експериментальна ситуація відповідає умовам стаціонарного теплового процесу, а інші - відповідають умовам нестаціонарного теплового процесу. Створення даних експериментальних ситуацій відбувалося за допомогою зміни товщини шару ВГП за різних параметрів його подавання в осередок пожежі. Розроблена математична модель процесу базується на використанні диференціального рівняння теплопередачі при його апроксимації за методом кінцевих різниць. У цьому випадку вважається, що умови тепловіддачі на межі між необігрівною стороною ізолюючого шару ВГП та оточуючим середовищем у кожній експериментальній ситуації є однаковими. З використанням створеної моделі визначено коефіцієнт тепловіддачі між необігрівною стороною ізолюючого шару ВГП та оточуючим середовищем, який склав 395,7 Вт/(м<^>2-<^>oC). Досліджено залежність ефективного коефіцієнта теплопровідності від товщини ізолюючого шару. Показано, що дана залежність може бути апроксимована лінійною залежністю <$E lambda ( delta )~=~-0,016~+~93,907~cdot~delta> (<$E delta> - товщина шару ВГП у метрах). Провівши необхідні розрахунки, отримано значення необхідної товщини шару ВГП <$E delta~=~45,2> мм.
Попередній перегляд:   Завантажити - 407.304 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Voitovych T. 
Influence of flooded foam jets’ motion parameters on subsurface extinguishing of fires in tanks with petroleum products [Електронний ресурс] / T. Voitovych, V. Kovalyshyn, Y. Novitskyi, D. Voytovych, P. Pastukhov, V. Firman // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 3(10). - С. 6-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_3(10)__2
Одним із найбільш безпечних способів гасіння пожеж у резервуарах із нафтою та нафтопродуктами є "підшарове" гасіння. Для цього способу використовують пінний концентрат із фторованими стабілізаторами, водний розчин якого здатен самовільно розтікатись і покривати поверхню нафти та нафтопродуктів тонкою плівкою. Наведено математичну модель руху затопленого невільного пінного струменя в середовищі моторного палива, яка адекватно описує реальні фізичні процеси, що відбуваються у разі "підшарового" гасіння пожеж у вертикальних сталевих резервуарах. Визначено параметри руху затоплених струменів піни низької кратності в резервуарі з моторним паливом, які будуть оптимальними для транспортування піни через товщу палива на його поверхню. Визначено, що рух затопленого пінного струменя характеризується значним згасанням (від 36 до 1,5 м/с) початкової швидкості з подальшим її зростанням завдяки дії сили Архімеда. Високі значення початкової швидкості струменя призводять до руйнування піни та відповідно гіршого гасіння пожежі. Зменшення початкової швидкості пінного струменя за заданої інтенсивності подачі слід здійснювати шляхом збільшення відповідної кількості пінних струменів із початковою швидкістю в діапазоні від 2 до 3 м/с. Пінні струмені слід розміщувати по колу радіуса, за якого зберігався б їх взаємний вплив, а швидкість збірного пінного струменя не перевищувала б рекомендованих для конкретного піноутворювача максимальних значень (3 - 5 м/с). Це призводить до покращання стійкості руху збірного струменя, зменшення руйнування піни в процесі її переміщення та недопущення виносу палива на поверхню горіння. Зроблені від реалізації математичної моделі рішення повністю узгодились з результатами, отриманими під час експериментальних досліджень з гасіння макетної пожежі класу В на спроектованій установці, яка є зменшеним варіантом резервуара "РВС-5000".
Попередній перегляд:   Завантажити - 546.86 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Zhuk M. 
Development of a multinomial logit-model to choose a transportation mode for intercity travel [Електронний ресурс] / M. Zhuk, H. Pivtorak, V. Kovalyshyn, I. Gits // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 3(3). - С. 69-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_3(3)__9
Зменшення частки використання автомобільного транспорту для міжміських переміщень є одним зі способів досягнення цілей сталого розвитку на транспорті та позитивно вплине на стан довкілля. Мета роботи - визначення на підставі аналізу результатів опитувань, проведених у м. Львів, тенденції вибору користувачами транспортної системи виду вузла зовнішнього транспорту (ВЗТ) для подальшого виконання міжміської поїздки. Для цього сформовано мультиноміальну логіт-модель вибору ВЗТ на підставі розрахунку корисності вибору студентами залізничного та автобусного вузла. Мультиноміальні логіт-моделі (МЛМ) широко застосовуються для моделювання поведінки користувачів, що підтверджується численними дослідженнями. Для їх коректного застосування необхідно визначити набір чинників, які впливають на здійснення вибору, та розрахувати коефіцієнти МЛМ на підставі вивчення поведінки користувачів у межах конкретної території проектування. Чинниками, що впливають на вибір виду вузла зовнішнього транспорту, є характеристики ВЗТ (пропускна здатність і кількість відправок у певному напрямку) і тривалість та вартість переміщення. Вплив цих чинників відрізняється залежно від довжини поїздки: розраховано коефіцієнти МЛМ вибору виду ВЗТ окремо для поїздок довжиною до 100 км, від 100 до 200 км і більше 200 км. Також в модель було введено такі показники, як тривалість переміщення по місту та часовий період відправки, проте в процесі розрахунку значущості параметрів логіт-моделі виявилося, що ці показники не мають на користувачів досліджуваної групи суттєвого впливу. В результаті досліджень визначено характеристики виконуваних поїздок із розподілом по виду вузла. Отримані дані сприяють кращому розумінню поведінки користувачів цього класу під час вибору ними способу виконання міжміської поїздки та можуть бути використані для оптимізації функціонування вузлів зовнішнього транспорту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.159 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Zhuk M. 
Forecasting of urban buses dwelling time at stops [Електронний ресурс] / M. Zhuk, V. Kovalyshyn, V. Hilevych // Transport technologies. - 2020. - Vol. 1, № 2. - С. 44-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trtech_2020_1_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.92 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Zhuk M. 
Study of the passengers average waiting time at public transport stops [Електронний ресурс] / M. Zhuk, V. Kovalyshyn, V. Zelemskyi // Transport technologies. - 2023. - Vol. 4, № 1. - С. 21-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trtech_2023_4_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 844.726 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Kovalyshyn V. 
Impact of forestry on ecosystems and the economy: Regional case studies [Електронний ресурс] / V. Kovalyshyn, A. Holovko, Z. Yaremak, V. Dudiuk // Ukrainian journal of forest and wood science. - 2023. - Vol. 14, № 4. - С. 26-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujfws_2023_14_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.06 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського