Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Kostin M$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Manaenkov A. S. 
Industrial forests growth on chestnut soils of dry steppe zone on the european territory of Russia [Електронний ресурс] / A. S. Manaenkov, M. V. Kostin, V. A. Shkurinskiy // GISAP. - 2013. - № 1. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gbvmas_2013_1_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 737.912 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Kostin M. O. 
Energy of starting up to speed of DC train [Електронний ресурс] / M. O. Kostin, A. V. Nikitenko // Електрифікація транспорту. - 2015. - № 9. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eltr_2015_9_12
За последние 20 - 25 лет объем энергии рекуперации электропоездов не превышает 2 % от использованной на тягу, в то же время как возможно возвращать до 10 - 15 %. Одной из причин такого состояния есть неудовлетворительное неэффективное использование электроэнергии, которая рекуперируется и передается в тяговую сеть. Предложено повысить энергетическую эффективность и степень использования электроэнергии рекуперации пригородных электропоездов постоянного тока с помощью бортового емкостного накопителя. Для решения поставленной задачи использованы методы теории электрической тяги и импульсной электротехники, а также методики Правил тяговых расчетов. Изложена методика и численные расчеты электроэнергии, необходимой для разгона электропоезда ЕПЛ2Т после остановки до скоростей 10 - 80 км/час. Более того, выполнено оценку емкости бортового накопителя для двух случаев накопления энергии рекуперации. Научная новизна статьи заключается в том, что предложен и использован новый метод оценки энергии, необходимой для разгона (после остановки) электропоезда до некоторой скорости. Получено аналитическое выражение емкости бортового накопителя электроэнергии, необходимой для пуска электропоезда после остановки. Установлено, что накопленной в бортовом накопителе энергии достаточно для разгона электропоезда до скорости выхода на характеристику полного возбуждения. Предложенный автономный фазовый режим рекуперативного торможения позволяет, во-первых, значительно повысить эффективность использования энергии рекуперации, во-вторых, снизить массогабаритные показатели бортового емкостного накопителя.
Попередній перегляд:   Завантажити - 542.926 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Kostin M. 
The Principle of Creating a "Smart” Electricity Meter in Electric Traction Networks with Stochastic Electromagnetic Processes [Електронний ресурс] / M. Kostin, T. Mishchenko, O. Hoholyuk // Computational problems of electrical engineering. - 2021. - Vol. 11, № 1. - С. 12-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CPoee_2021_11_1_5
Напруга та струм у тягових мережах систем електричного транспорту постійного струму є різкозмінними випадковими (стохастичними) процесами. Внаслідок цього електронні та гібридні лічильники, які застосовують у таких системах, вимірюють електроенергію з великою відносною похибкою, що істотно перевищує їх клас точності. На базі кореляційної теорії випадкових процесів запропоновано принцип розроблення смарт-лічильників обліку електроенергії, яка передається по тяговій мережі від тягових підстанцій до електрорухомого складу. В основу принципу покладено роботу лічильника в режимі реального часу під час здійснення ним моніторингу не безлічі реалізацій випадкових процесів напруги та струму, а їх детермінованих характеристик - тимчасових функцій математичних очікувань і дисперсій. Експериментальне забезпечення запропонованого принципу продемонстровано на прикладі реєстрації та оброблення реалізацій випадкових процесів напруги та струму, отриманих в умовах реальної експлуатації на ділянці (в фідерній зоні) А-В Придніпровської залізниці України. Отримані для активної та реактивної енергій розрахункові співвідношення, як основа принципу розроблення "розумного лічильника", застосовні не тільки для тягових електромереж, а й для електричних мереж зовнішнього електропостачання систем електричної тяги постійного струму.
Попередній перегляд:   Завантажити - 705.634 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Kostin M. O. 
Determination of Energy and Electric Capacity of On-Board Supercapaci-tor Regenerative Energy Storage [Електронний ресурс] / M. O. Kostin, A. M. Mukha, O. H. Sheikina, O. Y. Kurylenko // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 2. - С. 29-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2021_2_5
Передбачено розробку на основі асимптотичної теорії екстремальних статистик Гумбеля методу визначення основних функціональних параметрів бортового суперконденсаторного накопичувача енергії рекуперації з урахуванням стохастичного характеру зміни рекуперованих напруги та струму. Для досягнення поставленої мети використані методики, прилади та комп'ютерні системи тим часової реєстрації рекуперованих напруг і струмів на діючих електровозах, методи теорії випадкових процесів і способи ймовірнісно-статистичної обробки реєстрограм напруг і струмів. Запропоновано тапрактично застосовано експериментально-розрахунковий метод оцінки енергії рекуперації. Розроблено ймовірнісний метод визначення енергетичної та електричної ємностей бортових суперконденсаторних накопичувачів енергії рекуперації. Виконано чисельні ймовірнісно-статистичні розрахунки енергетичної та електричної ємностей бортового накопичувача для електровозів ВЛ8 та ВЛ11М6 під час їх експлуатації на ділянках Придніпровської залізниці. Установлено, що енергетична та електрична ємності бортових накопичувачів розподіляють за експоненціальним законом із чітким превалюванням їх мінімальних значень і дотриманням між ними прямої пропорційності. Вперше розроблено автономний фазовий режим регенераційного гальмування електрорухомого складу, що дозволяє істотно зменшити масогабаритні показники суперконденсаторного накопичувача. Адаптовано асимптотичну теорію екстремальних статистик Гумбеля до методики розрахунку енергетичної та електричної ємностей бортового накопичувача, що дозволило врахувати стохастичний характер зміни рекуперованих напруги та струму. Установлено ймовірнісні закономірності впливу характеру зміни енергії рекуперації на ємність бортового накопичувача в фазі регенераційного гальмування. Подальший розвиток отримав розрахунково-експериментальний метод оцінки енергії рекуперації, що базується на моніторингу та використанні часових залежностей напруги таструму, отриманих у реальних режимах рекуперативного гальмування. Уперше в системах електричної тяги запропоновано здійснювати перехід від режиму рекуперативного гальмування до режиму рекуперативної регенерації. Розроблений метод і методика, що базується на ньому, дозволяють оцінювати функціональні параметри бортових накопичувачів усіх видів електрорухомого складу з урахуванням стохастичного характеру рекуперованих напруг і струмів. Чисельно-графічні залежності енергетичної та електричної ємностей бортового накопичувача рекомендовано для прогнозування й оцінки цих параметрів за різних режимів регенераційного гальмування. Оскільки задача конструювання бортового накопичувача (за масою і габаритами) неоднозначна, у кожному конкретному випадку для типу електровоза та режимів рекуперації її потрібно розв'язувати індивідуально з урахуванням імовірності відповідних значень ємності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.25 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського