Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Efremova N$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Efremova N. 
Determining the characteristics of diffracted waves of small amplitude around a vessel in shallow water [Електронний ресурс] / N. Efremova, A. Nilva, N. Kotovskaya, M. Dryha // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2017. - № 2(5). - С. 59-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2017_2(5)__9
Надано розв'язок задачі про дифракцію хвилювання малої амплітуди, яке набігає під довільним кутом на нерухоме судно за умов мілководдя. Потенціал швидкостей дифрагованого хвильового руху визначено за допомогою методу зрощуваних асимптотичних розкладань. Виконано розрахунки амплітуд хвилювання у заданих точках навколо судна, наведено приклади хвильових полів.Судна на мілководній рейдовій стоянці є під впливом складної системи хвиль. Ця система - результат дифракції на судні хвилювання, що набігає з моря. За переходу на мілководдя тривимірні хвилі стають двовимірними. Довжини хвиль зменшуються, періоди зберігаються. Гребені хвиль стають вище та загострюються. Навколо судна на рейдовій стоянці виникає зона трансформації, де хвилювання знову стає тривимірним. Визначення характеристик трансформованого судном хвилювання є важливим для проведення робіт із ліквідації аварійних розливів нафти. Буксири, нафтосміттєзбирачи, бонопостановники повинні працювати в будь-якій точці навколо аварійного судна, зокрема з боку набігання. Тому розміри зони трансформації хвилювання та висоти хвиль у цій зоні визначають безпеку експлуатації допоміжних суден. Існуюче рішення лінійної дифракційної задачі повинне бути перероблене для використання нелінійної теорії хвиль. Наведено рівняння хвильового профілю в заданих точках спостереження навколо нерухомого подовженого судна на значному мілководді. Рівняння отримано з виразу для потенціалу швидкостей дифрагованого хвильового руху, викликаного набіганням косих регулярних хвиль кінцевої амплітуди. Характеристики хвиль, що набігають, визначено за теорією Стокса п'ятого порядку. Нелінійну задачу перетворено до комбінації п'яти лінійних. Розв'язок виконано методом зрощуваних асимптотичних розвинень. За отриманими формулами виконано розрахунки хвильових профілів у заданих точках навколо судна в задані моменти часу. Варіюються глибина акваторії, крутість хвиль, курсовий кут хвилювання. Наведено приклади профілів нелінійних і лінійних хвиль у площині перетину судна. Показано подібність і відмінності лінійних і нелінійних хвиль навколо судна на мілководній рейдовій стоянці.Судна на мілководній рейдовій стоянці є під впливом складної системи хвиль. Ця система - результат дифракції на судні хвилювання, що набігає з моря. За переходу на мілководдя тривимірні хвилі стають двовимірними. Довжини хвиль зменшуються, періоди зберігаються. Гребені хвиль стають вище та загострюються. Навколо судна на рейдовій стоянці виникає зона трансформації, де хвилювання знову стає тривимірним. Визначення характеристик трансформованого судном хвилювання є важливим для проведення робіт із ліквідації аварійних розливів нафти. Буксири, нафтосміттєзбирачи, бонопостановники повинні працювати в будь-якій точці навколо аварійного судна, зокрема з боку набігання. Тому розміри зони трансформації хвилювання та висоти хвиль у цій зоні визначають безпеку експлуатації допоміжних суден. Існуюче рішення лінійної дифракційної задачі повинне бути перероблене для використання нелінійної теорії хвиль. Наведено рівняння хвильового профілю в заданих точках спостереження навколо нерухомого подовженого судна на значному мілководді. Рівняння отримано з виразу для потенціалу швидкостей дифрагованого хвильового руху, викликаного набіганням косих регулярних хвиль кінцевої амплітуди. Характеристики хвиль, що набігають, визначено за теорією Стокса п'ятого порядку. Нелінійну задачу перетворено до комбінації п'яти лінійних. Розв'язок виконано методом зрощуваних асимптотичних розвинень. За отриманими формулами виконано розрахунки хвильових профілів у заданих точках навколо судна в задані моменти часу. Варіюються глибина акваторії, крутість хвиль, курсовий кут хвилювання. Наведено приклади профілів нелінійних і лінійних хвиль у площині перетину судна. Показано подібність і відмінності лінійних і нелінійних хвиль навколо судна на мілководній рейдовій стоянці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 500.798 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Sypchenko V. 
Influence of the duration of aging the System Ti/Al2O3 in a hydrogen atmosphere on hydrogen sorption, adhesion, tribology, and electrical conductivity of the film [Електронний ресурс] / V. Sypchenko, E. Kiselyova, T. Sigfusson, E. Lisichko, L. Semkina, N. Efremova, V. Rudkovskaya // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 5(12). - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_5(12)__4
Наведено результати щодо взаємодії плівки оксиду алюмінію, нанесеної на технічно чистий титан марки ВТ1-0 методом магнетронного реактивного напилення, з атмосферою, яка містить водень. Необхідність проведення таких досліджень полягає в пошуку захисних покриттів, що перешкоджають проникненню водню у виріб. Дана система витримувалась у водневій атмосфері в інтервалі від 1 - 4 год, за тиску 2 x 10<^>5 Па (2 атм) і температури T = 400 <^>oC. Отримано дані щодо розподілу водню по товщині плівки і його вмісту в тонкоплівковій системі. Показано, що водень проникає в плівку і накопичується в ній аж до третьої години, і лише після починає проникати в підложку. Вдалося збільшити час витримки у воденьмісткому середовищі і збільшити температуру нагрівання до стадії руйнування плівки. У разі вихідної плівки і після витримки протягом від 1 до 3 год сила зчеплення плівки з підложкою зростає, очевидно, за рахунок утворення водневих зв'язків плівка - підложка. Адсорбція атомів водню на поверхні плівки Al2O3 супроводжується збільшенням її провідності не більше ніж на 4 % і зі збільшенням часу витримки. Таку зміну провідності плівки Al2O3 можна пояснити на підставі утворення зонної структури. Тонкі оксидні плівки можуть мати суцільну однобічну провідність, в разі ж, якщо плівка є товстою (від 0,5 мкм і вище), то говорити про однорідну провідність не можна. Отримані дані щодо впливу часу витримки у водневій атмосфері вказують на збільшення адгезійної міцності майже до 6 разів протягом 3-х год і 2,5 разу після 4 год. Певний коефіцієнт тертя плівки зростає не більше ніж у 2,5 разу. Вимірюючи електропровідність поверхні плівки, виявлено, що вона зростає в міру збільшення часу витримки у водневій атмосфері. Така закономірність очевидно пов'язана зі створенням переходів p - n-типу в плівці оксиду алюмінію за рахунок іонів водню.
Попередній перегляд:   Завантажити - 826.576 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Efremova N. 
Determining the characteristics of diffracted sea waves of finite amplitude around a vessel in considerable shallow waters [Електронний ресурс] / N. Efremova, A. Nilva, N. Kotovskaya, M. Dryha // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 4(5). - С. 39-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_4(5)__6
Надано розв'язок задачі про дифракцію хвилювання малої амплітуди, яке набігає під довільним кутом на нерухоме судно за умов мілководдя. Потенціал швидкостей дифрагованого хвильового руху визначено за допомогою методу зрощуваних асимптотичних розкладань. Виконано розрахунки амплітуд хвилювання у заданих точках навколо судна, наведено приклади хвильових полів.Судна на мілководній рейдовій стоянці є під впливом складної системи хвиль. Ця система - результат дифракції на судні хвилювання, що набігає з моря. За переходу на мілководдя тривимірні хвилі стають двовимірними. Довжини хвиль зменшуються, періоди зберігаються. Гребені хвиль стають вище та загострюються. Навколо судна на рейдовій стоянці виникає зона трансформації, де хвилювання знову стає тривимірним. Визначення характеристик трансформованого судном хвилювання є важливим для проведення робіт із ліквідації аварійних розливів нафти. Буксири, нафтосміттєзбирачи, бонопостановники повинні працювати в будь-якій точці навколо аварійного судна, зокрема з боку набігання. Тому розміри зони трансформації хвилювання та висоти хвиль у цій зоні визначають безпеку експлуатації допоміжних суден. Існуюче рішення лінійної дифракційної задачі повинне бути перероблене для використання нелінійної теорії хвиль. Наведено рівняння хвильового профілю в заданих точках спостереження навколо нерухомого подовженого судна на значному мілководді. Рівняння отримано з виразу для потенціалу швидкостей дифрагованого хвильового руху, викликаного набіганням косих регулярних хвиль кінцевої амплітуди. Характеристики хвиль, що набігають, визначено за теорією Стокса п'ятого порядку. Нелінійну задачу перетворено до комбінації п'яти лінійних. Розв'язок виконано методом зрощуваних асимптотичних розвинень. За отриманими формулами виконано розрахунки хвильових профілів у заданих точках навколо судна в задані моменти часу. Варіюються глибина акваторії, крутість хвиль, курсовий кут хвилювання. Наведено приклади профілів нелінійних і лінійних хвиль у площині перетину судна. Показано подібність і відмінності лінійних і нелінійних хвиль навколо судна на мілководній рейдовій стоянці.Судна на мілководній рейдовій стоянці є під впливом складної системи хвиль. Ця система - результат дифракції на судні хвилювання, що набігає з моря. За переходу на мілководдя тривимірні хвилі стають двовимірними. Довжини хвиль зменшуються, періоди зберігаються. Гребені хвиль стають вище та загострюються. Навколо судна на рейдовій стоянці виникає зона трансформації, де хвилювання знову стає тривимірним. Визначення характеристик трансформованого судном хвилювання є важливим для проведення робіт із ліквідації аварійних розливів нафти. Буксири, нафтосміттєзбирачи, бонопостановники повинні працювати в будь-якій точці навколо аварійного судна, зокрема з боку набігання. Тому розміри зони трансформації хвилювання та висоти хвиль у цій зоні визначають безпеку експлуатації допоміжних суден. Існуюче рішення лінійної дифракційної задачі повинне бути перероблене для використання нелінійної теорії хвиль. Наведено рівняння хвильового профілю в заданих точках спостереження навколо нерухомого подовженого судна на значному мілководді. Рівняння отримано з виразу для потенціалу швидкостей дифрагованого хвильового руху, викликаного набіганням косих регулярних хвиль кінцевої амплітуди. Характеристики хвиль, що набігають, визначено за теорією Стокса п'ятого порядку. Нелінійну задачу перетворено до комбінації п'яти лінійних. Розв'язок виконано методом зрощуваних асимптотичних розвинень. За отриманими формулами виконано розрахунки хвильових профілів у заданих точках навколо судна в задані моменти часу. Варіюються глибина акваторії, крутість хвиль, курсовий кут хвилювання. Наведено приклади профілів нелінійних і лінійних хвиль у площині перетину судна. Показано подібність і відмінності лінійних і нелінійних хвиль навколо судна на мілководній рейдовій стоянці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 932.516 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського