![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Bogunenko M$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Kharchenko V. Performance analysis of "Aircraft-to-Satellite-to-Ground” link using forward error correction [Електронний ресурс] / V. Kharchenko, Yu. Barabanov, A. Grekhov, M. Bogunenko, Ju. Rudnyk // Proсeedings of the National Aviation University. - 2013. - № 1. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2013_1_3
| 2. |
Bogunenko M. Introduction of different specifications of navigation positioning accuracy based on the PBN performances by the DME/DME [Електронний ресурс] / M. Bogunenko, V. Mishchenko // Proсeedings of the National Aviation University. - 2014. - № 1. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2014_1_8 Розглянуто стратегію впровадження в Україні навігації, основаної на характеристиках PBN. Визначено точність положення повітряного корабля за використання DME/DME як навігаційного засобу. Показано можливість спрощення побудови зони корекції для заданої точності. Наведено результати моделювання визначеної зон заданої точності за допомогою розробленої програми.
| 3. |
Bogunenko M. Conflict modelling in highly interactive problem solver [Електронний ресурс] / M. Bogunenko, K. Pyvovarska // Proсeedings of the National Aviation University. - 2013. - № 3. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2013_3_10 Розглянуто нову концепцію планування та вирішення конфліктних ситуацій, яка розроблена для авіадиспетчерів управління повітряним рухом за допомогою інтерактивної системи вирішення конфліктних ситуацій. Наведено результати моделювання інтерактивного методу для вирішення конфлікту за допомогою розробленої програми. Показано, що розроблений фрагмент програми вирішення конфліктної ситуації може бути застосований у системі управління повітряним рухом для гнучкого використання повітряного простору, зменшення завантаження авіадиспетчера та покращання рівня безпеки.
| 4. |
Bogunenko M. Investigation of the drawbacks of the current NOTAM system [Електронний ресурс] / M. Bogunenko, A. Khomenok // Proсeedings of the National Aviation University. - 2013. - № 3. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2013_3_11 Розглянуто існуючу систему NOTAM. Наведено формат NOTAM. Проаналізовано основні недоліки існуючої системи NOTAM.
| 5. |
Kharchenko V. Error-control coding of ADS-B messages for Iridium satellites [Електронний ресурс] / V. Kharchenko, Yu. Barabanov, A. Grekhov, M. Bogunenko, Ju. Rudnyk // Proсeedings of the National Aviation University. - 2013. - № 4. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2013_4_3 Для моделювання передачі ADS-B повідомлень за допомогою низькоорбітального супутникового комплексу Iridium у середовищі MATLAB Simulink побудовано модель каналу зв'язку "літак - супутник - наземна станція", яка надала змогу дослідити залежності коефіцієнта двійкових помилок від типу кодування/декодування сигналу, співвідношення Eb/N0 та коефіцієнта підсилення супутникового повторювача.
| 6. |
Bogunenko M. Concept-model of semi-duplex VHF training station [Електронний ресурс] / M. Bogunenko, O. Luppo, G. Argunov, S. Subbotin, A. German // Proceedings of the National aviation university. - 2019. - № 2. - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2019_2_7 Розглянута концепція покращення системи зв'язку для існуючих авіаційних тренажерів при установці додаткових блоків напівдуплексного ДВЧ зв'язку, які імітують роботу, наближену до реальних умов. Наведені схеми, які розробили автори, дозволять покращити навички авіаційних спеціалістів.
|
|
|