Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (14)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Blikhar M$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Naumkina S. M. 
Revisiting The Issue of Future Teachers’ Political Culture Formation [Електронний ресурс] / S. M. Naumkina, M. M. Blikhar // Наука і освіта. - 2017. - № 8. - С. 83-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_8_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 534.307 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Blikhar M. 
Financial security of the state: international experience in the study of institutional and legal causes of crisis phenomena in the economy [Електронний ресурс] / M. Blikhar, N. Mykhalitska, M. Veresklia, I. Komarnytska, G. Koziar // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 2. - С. 426-437. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_2_45
Сформульовано актуальну проблему укріплення фінансово-економічної безпеки (ФЕБ) нашої країни шляхом переходу від некритичного виконання стандартних вимог фінансових організацій, від яких залежать надання та розмір міжнародних кредитів, до формування власної економічної політики на підгрунті переосмислення причин сучасного незадовільного стану ФЕБ України. Мета роботи - дослідження проблем підвищення стійкості фінансової системи України з урахуванням зарубіжного досвіду та визначення головного напряму її забезпечення з опорою на пріоритет розвитку реального сектору економіки. Проблема забезпечення фінансової безпеки набуває першочергового значення та актуальності не тільки в Україні, а й в інших країнах. Вивчення зарубіжного досвіду показало, що стагфляція 1970-х років спровокувала помилкову неоліберальну економічну реакцію. Політичні заходи реагування були зосереджені, з одного боку, на дерегулювання ринків і, зокрема, ринків праці та фінансів, а з другого - на досягненні цінової стабільності замість повної зайнятості. Ця неоліберальна "контрреволюція" створила умови для виникнення "фінансіалізації", або "капіталізму з домінуванням фінансів", із початку 1980-х років, починаючи зі США та Великобританії та поширюючись у всьому світі. За останні 30 або близько того років фінанси стали домінувати у промисловості, а нефінансові корпорації все частіше займаються фінансовою, а не виробничою діяльністю. Наприклад, в Японії це призвело до Великої рецесії. В Україні така політика стала практикуватись під впливом вимог МВФ із початку 2000-х років. Завдяки цьому, економіка втратила спроможність забезпечувати гідний рівень життя населення, вона стимулює трудову міграцію та зростання боргової залежності, з якої практично нема виходу без катастрофічних наслідків для державного суверенітету. Запропоновано переорієнтувати економічну політику України зі спонтанної розбудови "механізму фінансіалізації" на створення механізму розвитку реальної економіки та розширене відтворення ефективних робочих місць з високим рівнем оплати праці у поєднанні з соціальною відповідальністю підприємців та удосконаленням нормативних вимог правового регулювання суспільних відносин, пов'язаних із забезпеченням фінансової безпеки держави.
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.999 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Blikhar M. 
Directions of offense prevention in the stock market of Ukraine [Електронний ресурс] / M. Blikhar, V. Vovk, N. Shevchenko, T. Kokhaniuk, Z. Dobosh // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 3. - С. 437-446. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_3_46
Розглянуто законодавчо-нормативні документи, у яких окреслено особливості виявлення правопорушень на фондовому ринку (ФР) України. Сформовано основні правопорушення на вітчизняному фондовому ринку, розглянуто суб'єкти, об'єкти та види санкцій за правопорушення. Визначено, що головним органом у сфері виявлення та запобігання правопорушенням на ФР є Національна комісія з цінних паперів і ФР, яка розглядає справи про правопорушення, регулює діяльність емітентів і фінансових посередників, складає звіти щодо операцій на ФР, здійснює ліцензування професійних учасників, забезпечує співпрацю з державними установами, органами державної та місцевої влади у сфері запобігання правопорушенням. Здійснено аналіз правопорушень на ФР України протягом 2017 - 2019 рр. Окреслено основні напрями запобігання правопорушенням на ФР, а саме: накладання фінансових санкцій, анулювання або призупинення ліцензії професійних учасників, винесення розпоряджень і постанов, збільшення розмірів штрафів на ФР, запобігання маніпуляціям із цінами. Надано пропозиції щодо вдосконалення діяльності Агентства з розвитку інфраструктури ФР, зокрема щодо формування єдиної повної та детальної бази емітентів, професійних учасників, правопорушень, іноземних інвесторів і великих власників цінних паперів. Запропоновано здійснювати зменшення правопорушень на ФР шляхом активної співпраці з Міжнародною організацією комісій із цінних паперів. Загалом, можна зробити висновок про відсутність критичної ситуації у сфері правопорушень на ФР України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.404 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Blikhar M. 
Economic and legal mechanism for combating legalization (laundering) of income resulting from tax evasion in the context of deoffshorization of ukraine’s economy [Електронний ресурс] / M. Blikhar, N. Ortynska, О. Dufeniuk, M. Vinichuk, О. Matviienko // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 5. - С. 497-505. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_5_49
Зростаючі тенденції тінізації міжнародної та національної економіки сприяють посиленню процесів легалізації доходів, одержаних унаслідок ухилення від оподаткування, з використанням офшорних зон, на території яких діють сприятливі фіскальний і валютно-фінансовий режими, запроваджено високий ступінь захисту банківської та комерційної таємниці, а також лояльність щодо інституційного регулювання. Впродовж останніх років загострилася проблема легалізації (відмивання) доходів, одержаних унаслідок ухилення від оподаткування, в офшорних зонах, що зумовлено порушенням національних інтересів України у зв'язку зі зниженням обсягів податкових надходжень до державного бюджету та відпливом капіталів за межі країни. Офшоризація національної економіки набула загрозливих масштабів, оскільки країна, перебуваючи в умовах тривалої фінансово-економічної кризи, хронічного недофінансування секторів національної економіки та гострого браку фінансових ресурсів, інвестує у високорозвинені країни. Зважаючи на таку ситуацію, особливої актуальності набуває проблема дослідження механізму протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних унаслідок ухилення від оподаткування, в офшорних зонах. Визначено особливості та передумови функціонування офшорних зон, окреслено основні проблеми ефективної протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних унаслідок ухилення від оподаткування, в офшорних зонах. Проведено дослідження основних схем і методів легалізації (відмивання) доходів, одержаних унаслідок ухилення від оподаткування з використанням офшорних зон; здійснено економіко-правовий аналіз нормативного та законодавчого забезпечення у сфері протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних унаслідок ухилення від оподаткування, в офшорних зонах; проаналізовано динаміку кількості кримінальних правопорушень у сфері ухилення від оподаткування з використанням офшорних зон. Систематизовано заходи системи протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних унаслідок ухилення від оподаткування, через офшорні зони та запропоновано вдосконалення економіко-правового механізму протидії легалізації (відмивання) доходів, одержаних унаслідок ухилення від оподаткування, через офшорні зони.Мета роботи - дослідження теоретико-прикладних засад і виявлення проблемних аспектів економіко-правового механізму й особливостей формування та реалізації фінансової політики держави в умовах російсько-української війни. Результати проведеного дослідження надали можливість встановити, що формування та реалізація фінансової політики України відбувається під впливом значних дестабілізуючих факторів і чинників. Виявлено вагомі проблеми щодо формування та реалізації фінансової політики України, зокрема: посилення негативного впливу інфляційних чинників, суттєве зниження обсягів ВВП країни, посилення нестабільності валютного курсу та ризиків девальвації національної грошової одиниці, зростання обсягів грошової маси в обігу, зниження обсягів золотовалютних резервів, а також проблеми планування та прогнозування параметрів формування та реалізації фінансової політики держави в умовах російсько-української війни. Доведено відхилення значень фінансових показників України від нормативних, що засвідчує критичне падіння ВВП країни в умовах воєнного протистояння збройній агресії російської федерації до - 45,1 %, зростання рівня інфляції до 115 %, зростання обсягів грошової маси в обігу за всіма агрегатами, зниження рівня монетизації економіки до 38 % і золотовалютних резервів до 25,24 млрд дол. США, а також зростання рівня бідності населення до 42 %. Запропоновано здійснити вдосконалення економіко-правового механізму формування та реалізації фінансової політики держави з урахуванням чинників воєнного стану в країні, спрямувати основні зусилля на вчасне виявлення та запобігання ризикам і загрозам фінансового характеру, а також здійснити стабілізацію банківської, грошово-кредитної, бюджетної та валютної систем.
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.116 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Blikhar M. 
Counteraction To Financial Crimes In The System Of Fight Against Legalization (Laundering) Of Criminally Obtained Funds [Електронний ресурс] / M. Blikhar, M. Vinichuk, I. Komarnytska, O. Zaiats, M. Kashchuk // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 1. - С. 73-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_1_10
Протидія фінансовим злочинам у системі боротьби з легалізацією (відмиванням) коштів, одержаних злочинним шляхом, в умовах глобалізації та євроінтеграції є одним із пріоритетних напрямів реалізації державної політики у фінансовій сфері. Кризові явища фінансово-економічного і соціально-політичного характеру, які присутні в Україні, підвищують ризики вчинення фінансових злочинів і легалізації (відмивання) коштів, одержаних унаслідок протиправної діяльності. Зростаючі тенденції посилення фінансової злочинності зумовлюють необхідність ефективної протидії дестабілізувальним чинникам і розроблення ефективного механізму боротьби з цим деструктивним явищем. Визначено сутність фінансових злочинів і легалізації (відмивання) коштів, одержаних злочинним шляхом, обгрунтовано взаємозв'язок і взаємообумовленість фінансової злочинності з легалізацією (відмиванням) злочинних доходів. Здійснено економіко-правовий аналіз нормативно-правового забезпечення протидії фінансовій злочинності та легалізації економіки. Проведено дослідження динаміки кількості фінансових злочинів, учинених в Україні, обсягів легалізованих (відмитих) коштів і майна, а також обсягів легалізованих (відмитих) коштів, що були одержані внаслідок ухилення від сплати податків. Проаналізовано особливості проведення оцінювання ризиків легалізації (відмивання) коштів, одержаних злочинним шляхом, на основі використанням ризик-орієнтованого підходу, досліджено та виявлено найбільш вагомі ризики легалізації (відмивання) нелегальних коштів. З метою вдосконалення та забезпечення ефективної протидії фінансовим злочинам у системі боротьби з легалізацією (відмиванням) коштів, одержаних злочинним шляхом, запропоновано основні заходи протидії фінансовій злочинності в Україні, реалізація яких потребує посилення економічної, правової та адміністративної взаємодії економічних агентів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.653 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Blikhar M. 
Economic and legal justification of the methodological approach to the assessment of the state of budget and tax security of Ukraine [Електронний ресурс] / M. Blikhar, B. Melnychenko, P. Pylypyshyn, A. Ryzhkova, S. Ruvin // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 2. - С. 357-364. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_2_42
Мета роботи - дослідження проблемних аспектів економіко-правового обгрунтування методичного підходу до оцінювання стану бюджетно-податкової безпеки (БПБ) України. У дослідженні застосовано метод економічного аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, систематизації. Посилення фінансово-економічної нестабільності та поява кризових явищ у фінансовій системі держави спричинили активізацію дестабілізуючих чинників, які істотно впливають на функціонування бюджетно-податкової сфери (БПС) України. Внаслідок неефективної реалізації бюджетної та податкової політики впродовж тривалого часу спостерігається погіршення стану фінансової компоненти економічної безпеки держави та поява деструктивних процесів і явищ в економіці країни. Зважаючи на таку ситуацію та порушення макроекономічної стабільності, особливої актуальності набуває необхідність вчасного реагування, попередження внутрішніх і зовнішніх ризиків і загроз БПБ, а також захисту національних інтересів держави у фінансовій сфері. Водночас прагнення забезпечити стабільний розвиток БПС зумовлює необхідність перегляду методичного інструментарію оцінювання рівня БПБ, що своєю чергою потребує перегляду чинних Методичних рекомендацій щодо розрахунку рівня економічної безпеки України та їх доповнення індикаторами податкової безпеки. Стає очевидним, що забезпечення та зміцнення БПБ України є одним із пріоритетних завдань державної політики, що й актуалізує тему дослідження. Визначено сутність бюджетної та податкової безпеки держави, їх взаємозалежність та взаємообумовленість, окреслено основні проблеми забезпечення БПБ України, розглянуто нормативно-правове забезпечення безпеки ЮПС. Проведено дослідження загроз і ризиків для БПБ у контексті визначених індикаторів. Здійснено оцінки методичного підходу до оцінювання рівня БПБ держави, проаналізовано методику розрахунку вагових коефіцієнтів та інтегрального індикатора БПБ. Систематизовано основні підходи до оцінювання рівня податкової безпеки та запропоновано розрахунок її індикаторів. Із метою посилення інституційного забезпечення БПБ запропоновано розроблення концепції податкової безпеки держави та доповнення чинних Методичних рекомендацій щодо розрахунку рівня економічної безпеки України податковою компонентою.
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.509 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Blikhar M. 
Economic and legal foundations of ensuring gender equality in Ukraine and the countries of the European Union [Електронний ресурс] / M. Blikhar, T. Mazur, I. Yevkhutych, O. Onyshko // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 4. - С. 244-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_4_23
Мета роботи - дослідження економіко-правових засад забезпечення гендерної рівності в Україні та країнах Європейського Союзу (ЕС). У процесі дослідження встановлено, що посилення процесів глобалізації та переформатування світогосподарських порядків зумовлюють необхідність забезпечення гендерної рівності в контексті міжнародної правозахисної діяльності. Проблема зрівняння прав і можливостей чоловіків і жінок упродовж тривалого часу є об'єктом правового регулювання, оскільки спостерігаються процеси посилення гендерної асиметрії, що проявляється в гендерному насильстві, значних гендерних розривах на ринку праці щодо оплати праці та пенсійного забезпечення, гендерна сегрегація, значний рівень гендерної нерівності в економіці та критичний у політиці, а також в окремих невідповідностях правового забезпечення країн європейським нормам. Виявлено, що розвинені країни мають кращий потенціал для забезпечення високих показників гендерної рівності, про що свідчать високі значення Глобального індексу Гендерного розриву (ГІГР), а країни з нижчим рівнем розвитку спроможні забезпечити мінімальний гендерний розрив щодо доступу до освіти та охорони здоров'я, а щодо участі жінок в економічному житті та політиці існують істотні проблеми та перешкоди. З'ясовано, що вдосконалення потребує чинне законодавство України в частині посилення кримінальної відповідальності за вчинення гендерного насильства, а на європейському рівні відзначається необхідність пошуку та обгрунтування ефективних методів забезпечення гендерної рівності щодо доступу жінок до участі в політичному житті. З метою виявлення спільних ознак забезпечення гендерної рівності в країнах ЄС та виокремлення серед них місця України за показником ГІГР запропоновано проведення кластерного аналізу, результати якого свідчать про розподіл країн ЄС на 3 групи залежно від рівня гендерної рівності в них: країни з високим рівнем, країни з посереднім рівнем і країни з низьким рівнем. Показники гендерної рівності в Україні показали її приналежність до третьої групи, що свідчить про поглиблення проблем гендерної нерівності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 387.534 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Blikhar M. 
Economic and legal mechanism for the formation and implementation of the state's financial policy in the conditions of the Russian-Ukrainian war [Електронний ресурс] / M. Blikhar, L. Vaolevska, N. Ortynska, M. Vinichuk, M. Kashchuk // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 6. - С. 294-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_6_25
Зростаючі тенденції тінізації міжнародної та національної економіки сприяють посиленню процесів легалізації доходів, одержаних унаслідок ухилення від оподаткування, з використанням офшорних зон, на території яких діють сприятливі фіскальний і валютно-фінансовий режими, запроваджено високий ступінь захисту банківської та комерційної таємниці, а також лояльність щодо інституційного регулювання. Впродовж останніх років загострилася проблема легалізації (відмивання) доходів, одержаних унаслідок ухилення від оподаткування, в офшорних зонах, що зумовлено порушенням національних інтересів України у зв'язку зі зниженням обсягів податкових надходжень до державного бюджету та відпливом капіталів за межі країни. Офшоризація національної економіки набула загрозливих масштабів, оскільки країна, перебуваючи в умовах тривалої фінансово-економічної кризи, хронічного недофінансування секторів національної економіки та гострого браку фінансових ресурсів, інвестує у високорозвинені країни. Зважаючи на таку ситуацію, особливої актуальності набуває проблема дослідження механізму протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних унаслідок ухилення від оподаткування, в офшорних зонах. Визначено особливості та передумови функціонування офшорних зон, окреслено основні проблеми ефективної протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних унаслідок ухилення від оподаткування, в офшорних зонах. Проведено дослідження основних схем і методів легалізації (відмивання) доходів, одержаних унаслідок ухилення від оподаткування з використанням офшорних зон; здійснено економіко-правовий аналіз нормативного та законодавчого забезпечення у сфері протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних унаслідок ухилення від оподаткування, в офшорних зонах; проаналізовано динаміку кількості кримінальних правопорушень у сфері ухилення від оподаткування з використанням офшорних зон. Систематизовано заходи системи протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних унаслідок ухилення від оподаткування, через офшорні зони та запропоновано вдосконалення економіко-правового механізму протидії легалізації (відмивання) доходів, одержаних унаслідок ухилення від оподаткування, через офшорні зони.Мета роботи - дослідження теоретико-прикладних засад і виявлення проблемних аспектів економіко-правового механізму й особливостей формування та реалізації фінансової політики держави в умовах російсько-української війни. Результати проведеного дослідження надали можливість встановити, що формування та реалізація фінансової політики України відбувається під впливом значних дестабілізуючих факторів і чинників. Виявлено вагомі проблеми щодо формування та реалізації фінансової політики України, зокрема: посилення негативного впливу інфляційних чинників, суттєве зниження обсягів ВВП країни, посилення нестабільності валютного курсу та ризиків девальвації національної грошової одиниці, зростання обсягів грошової маси в обігу, зниження обсягів золотовалютних резервів, а також проблеми планування та прогнозування параметрів формування та реалізації фінансової політики держави в умовах російсько-української війни. Доведено відхилення значень фінансових показників України від нормативних, що засвідчує критичне падіння ВВП країни в умовах воєнного протистояння збройній агресії російської федерації до - 45,1 %, зростання рівня інфляції до 115 %, зростання обсягів грошової маси в обігу за всіма агрегатами, зниження рівня монетизації економіки до 38 % і золотовалютних резервів до 25,24 млрд дол. США, а також зростання рівня бідності населення до 42 %. Запропоновано здійснити вдосконалення економіко-правового механізму формування та реалізації фінансової політики держави з урахуванням чинників воєнного стану в країні, спрямувати основні зусилля на вчасне виявлення та запобігання ризикам і загрозам фінансового характеру, а також здійснити стабілізацію банківської, грошово-кредитної, бюджетної та валютної систем.
Попередній перегляд:   Завантажити - 332.247 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Blikhar M. 
"Transformation" of hired labor as one of the conditions for reforming labor legislation of Ukraine: economic and legal dimension [Електронний ресурс] / M. Blikhar, O. Ostapenko, I. Khomyshyn, L. Ostapenko, M. Vinichuk // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2023. - № 1. - С. 351-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2023_1_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 217.045 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Blikhar M. 
Financial and legal component of legal liability system in the field of investment activity [Електронний ресурс] / M. Blikhar // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2022. - Т. 9, № 3. - С. 119-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2022_9_3_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 163.982 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Blikhar M. M. 
Legal management and regulation of the activities of professional participants in the stock market of Ukraine [Електронний ресурс] / M. M. Blikhar, N. V. Shevchenko, I. I. Komarnytska, O. S.. Zaiats // Naukovyi visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. - 2022. - № 6. - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2022_6_25
Purpose. To assess the effectiveness of legal management and regulation of professional participants based on the analysis of legislative, regulatory and legal documents that ensure the formation, regulation and prevention of illegal actions in the domestic stock market, as well as identify areas of cooperation with government agencies in stock market development and mediation. Methodology. In the process of research, general research methods and techniques were used, in particular: analysis and generalization to identify regulations governing the activities of professional stock market participants; analytical method - to compare the effectiveness of cooperation of the National Securities and Stock Market Commission with anti-corruption organizations, synthesis - to assess the completeness and effectiveness of existing legislation governing the activities of professional participants. Findings. The peculiarity of legal management and regulation of professional participants is determined; the classification mark of professional stock market participants and their activities (types of services) is formed in accordance with the National Commission on Securities and Stock Market, namely: investment firms, trade organizers (stock exchanges), clearing institutions, mortgage managers, depository institutions, companies with asset management. An analysis is performed of the effectiveness of certain laws, including the Law of Ukraine "On Prevention and Counteraction to Legalization (Laundering) of Proceeds from Crime, Terrorist Financing and Financing the Proliferation of Weapons of Mass Destruction", which reduced corruption and sanctions during 2017 - 2020 and the Law of Ukraine "On licensing of economic activities", which is a lever in the field of regulation and maintenance of transparency of professional market participants, prevention of illegal actions. The mechanism of cooperation of professional participants with state bodies as a component of legal management on the basis of SMIDA activity is developed. Originality. It consists in defining the areas of legal management and regulation related to the activities of professional participants in the stock market and developing mechanisms for interaction of professional participants with government agencies based on transparency, information and competitiveness. Practical value. The proposed directions of cooperation and interaction of professional participants with government agencies, in particular SMIDA and NSSMC, as part of legal management and legal support, will optimize the standards of exchange activity and development of stock trading, reduce corruption and shadowing.
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.911 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Blikhar M. 
Legal regulation of the mechanism of applying blockchain technology in the modern conditions of digitalization of the economy of Ukraine [Електронний ресурс] / M. Blikhar, M. Kovaliv, M. Vinichuk, M. Kashchuk, V. Gapchich // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2023. - № 2. - С. 339-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2023_2_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.95 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Blikhar M. 
Institutional stability of public administration in the conditions of increasing economic and legal challenges and threats of financial and economic and socio-political crisis in Ukraine [Електронний ресурс] / M. Blikhar, I. Skovronska, V. Shyshko, O. Potsiurko, A. Hodiak // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2023. - № 3. - С. 372-381. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2023_3_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.725 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Blikhar M. 
Economic and legal aspects of ensuring the effectiveness of counteracting corruption in the system of anti-corruption measures of state authorities [Електронний ресурс] / M. Blikhar, M. Vinichuk, M. Kashchuk, V. Gapchich, S. Babii // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2023. - № 4. - С. 398-407. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2023_4_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.305 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Nurgaliyeva A. 
Financial and legal principles of cryptocurrency market regulation [Електронний ресурс] / A. Nurgaliyeva, M. Blikhar, R. Oleksiv // Соціально-економічні відносини в цифровому суспільстві. - 2023. - № 3. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2023_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 402.611 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Blikhar M. 
Argumentative constitutional triallism of norms in reelational technique [Електронний ресурс] / M. Blikhar // Конституційно-правові академічні студії. - 2023. - Вип. 1. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kpac_2023_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 431.747 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського