Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Bacher S$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Bacher S. V. Glocalization and Teacher Education – Ethical Considerations in Challenging Times [Електронний ресурс] / S. V. Bacher, K. Binytska, C. Kraler // Педагогічний дискурс. - 2022. - Вип. 32. - С. 66-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2022_32_10
| 2. |
Binytska K. M. A model for developing teachers' capabilities to foster students' human rights competencies [Електронний ресурс] / K. M. Binytska, S. Bacher, A. A. Zahorodnia, L. M. Kalinina // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 3. - С. 11-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_3_4 У сучасному світі питання філософії освіти у сфері прав людини набувають характеру загальнонаціональних проблем, що потребують негайного розв'язання. Це зумовлює актуальність дослідження формування компетентності з прав людини в учнів і відповідно підготовку вчителя до такого роду діяльності. Мета дослідження - вивчення сучасного стану проблеми прав людини в українському суспільстві, зокрема в шкільній освіті, й розроблення моделі готовності учителів до формування компетентності з прав людини в учнів. Узагальнено, що Україна ратифікувала більшість міжнародних нормативно-правових документів, які містять положення щодо освіти у сфері прав людини. Акцентовано увагу на тому, що в поєднанні з реалізацією Концепції Нової української школи та змінами в законодавстві створено підгрунтя для впровадження в шкільну освіту філософії у сфері прав людини. Проаналізовано Програму з освіти у сфері прав людини і Національну стратегію з прав людини, а також наведено результати соціологічного дослідження "Права людини в Україні" (2016) і соціологічного опитування вчителів "Права людини в школі" (2016). Констатовано, що в Україні немає цілісної системи освіти з прав людини, водночас відбуваються розрізнені процеси в цьому напрямі. Проаналізувавши результати опитування "Права людини в школі" (2016), можемо констатувати, що для значної кількості українських педагогів освітні методики з питань навчання прав людини лишаються такою собі terra incognita. Інформація з прав людини є зрозумілою для вчителів, але чітких та дієвих інструментів формування в учнів компетентностей з прав людини їм, на жаль, не вистачає. Тому в контексті дослідження було виявлено особливості й обгрунтовано доцільність розроблення моделі готовності учителів до формування компетентності з прав людини в учнів.
|
|
|