Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Aravindaraj E$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Aravindaraj E. 
Design and Analysis of Connecting Tie Rod Assembly for Automotive Application [Електронний ресурс] / E. Aravindaraj, L. Natrayan, M. S. Santhosh, M. S. Kumar // Journal of engineering sciences. - 2018. - Vol. 5, Iss. 2. - С. D15-D20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jes_2018_5_2_8
Кінцева тяга є однією з найпростіших частин рульового механізму, що має безпосереднє і найважливіше значення з точки зору безпеки руху. Кінцевий штифт використовується для того, щоб колеса були вирівняні. Це забезпечує регулювання, щоб колесо вирівнялось, і воно не знімається як на внутрішніх, так і на зовнішніх краях. Отже, функціонування гальмівного важеля має вирішальне значення для керування, а також для підвіски автомобіля. Сьогоднішній світ є конкурентоспроможним. Ринок вимагає передових технологій за більш низькою ціною. Це відображається у виборі дешевших технологій. Отже, кожна галузь визначається для рентабельного продукту за більш низькою ціною і в межах мінімального періоду часу на момент продажу. Це створює великий тиск на інженерів, які постійно прагнуть розробляти більш ефективні продукти за більш низькою ціною. Робота зосереджена на функціонуванні стяжок. Узагалі існують з'єднання із перевантаженням. Робота зосереджена на модифікацію традиційної конструкції тяги. Наведено аналіз причин завантаження існуючої та модифікованої конструкцій за допомогою програмного забезпечення ANSYS. Цей підхід грунтується на дослідженні навантажень і деформацій кожного компонента для високих експлуатаційних умов навантаження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.318 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського