Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Alexandrov E$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Alexandrov E. 
Parametric synthesis of car suspension [Електронний ресурс] / E. Alexandrov, V. Shapovalenko, V. Baidala // Автомобільний транспорт. - 2022. - Вип. 50. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2022_50_4
Під час руху транспортного засобу з комфортними налаштуваннями підвіски велика ймовірність того, що такі налаштування можуть привести по перше до дискомфорту водія та пасажирів по друге в поворотах є велика ймовірність перевороту автомобіля. Більш жорстка підвіска призводить до дискомфорту під час руху по дорожніх нерівностям. Для вибору оптимальних параметрів підвіски автомобіля необхідно враховувати різні параметри підвіски автомобіля її налаштування та особливості дорожнього покриття. Ціль роботи - вирішення задачі вибору значень варійованих параметрів підвіски автомобіля - коефіцієнтів жорсткості пружних елементів і середніх значень коефіцієнтів демпфування амортизаторів, які забезпечують комфортний стан водія і пасажирів під час руху транспортного засобу. Підходи, прийняті в роботі для рішення поставлених задач, грунтуються на алгоритмічному методі параметричного синтезу динамічних систем. Отримані максимальні значення узагальнених координат, швидкостей і прискорень підресореної частини корпусу автомобіля, а також мінімальні значення функціоналів, за допомогою співвідношень можливо оцінити значення вагових коефіцієнтів адитивного функціоналу заснованого на використанні процедури Optimization Toolbox програмного пакета MATLAB або процедури Minimize програмного пакету MathCAD. За допомогою алгоритмічного методу рішення задачі параметричного синтезу динамічної системи можливо повністю автоматизувати. Аналіз процесу з заданими коефіцієнтами дозволяє виявити високу ефективність демпфірування вертикальних коливань підресореної частини кузова автомобіля. Амплітуди лінійного переміщення центру мас корпусу не перевищує 0,02 м, а амплітуда узагальненої швидкості коливань центру мас підресореної частини корпусу не перевищує величини 0,08 <$E roman {м~cdot~с sup -1}>. Отримані параметри дозволяють мінімізувати час на підбір середніх значень при проектуванні підвіски транспортного засобу. Результати можуть бути рекомендовані під час вивчення особливостей проектування підвісок транспортних засобів. Завдяки оптимізації програмного пакета MATLAB можливе моделювання при різних параметрах підвіски.
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.299 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського