Пошуковий запит: (<.>A=Яценко Б$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Яценко Б. П. Економіка знань: сучасний науково-виробничий комплекс Японії [Електронний ресурс] / Б. П. Яценко // Український географічний журнал. - 2014. - № 1. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UGJ_2014_1_6
|
2. |
Яценко Б. Інтродукція географічних номенклатурних термінів у японській топоніміці (особливості композиції японських топонімів) [Електронний ресурс] / Б. Яценко // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. - 2013. - Вип. 59. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_fil_2013_59_17
|
3. |
Яценко Б. Л. Трансформація фінансово-банківської системи Японії на початку XXI ст. [Електронний ресурс] / Б. Л. Яценко // Східний світ. - 2011. - № 4. - С. 185-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2011_4_22
|
4. |
Яценко Б. П. Нова зовнішньополітична стратегія Японії і геоекономічна ситуація в Південній Євразії [Електронний ресурс] / Б. П. Яценко, Л. М. Ткачук // Східний світ. - 2007. - № 3. - С. 10-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2007_3_4
|
5. |
Яценко Б. П. Японія як один із головних центрів економічної сили [Електронний ресурс] / Б. П. Яценко // Східний світ. - 2007. - № 3. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2007_3_5
|
6. |
Мельниченко Т. М. Сутність управління стратегічним розвитком підприємства та його складові [Електронний ресурс] / Т. М. Мельниченко, Б. І. Яценко // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2012. - № 26(1). - С. 447-451. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2012_26(1)__92
|
7. |
Яценко Б. Становлення сучасного господарства Японії в другій половині XX століття [Електронний ресурс] / Б. Яценко // Східний світ. - 2001. - № 1. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2001_1_4
|
8. |
Курганська Т. Деякі особливості трансферу технологій науково-виробничого комплексу Японії [Електронний ресурс] / Т. Курганська, Б. Яценко // Східний світ. - 2001. - № 1. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2001_1_6
|
9. |
Яценко Б. І. Управління конкурентною стійкістю промислових підприємств: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Б. І. Яценко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2014. - № 5. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_5_18
|
10. |
Курнакова А. Ю. Корпоративні угрупування в функціональній структурі господарства Японії [Електронний ресурс] / А. Ю. Курнакова, Б. П. Яценко // Географія та туризм. - 2012. - Вип. 19. - С. 262-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2012_19_44
|
11. |
Яценко Б.П. Географічні номенклатурні терміни адміністративно-територіального поділу та система адресації в Японії [Електронний ресурс] / Б.П. Яценко, А. І. Чичкань // Географія та туризм. - 2012. - Вип. 23. - С. 276-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2012_23_44
|
12. |
Яценко Б. П. Культурологічні та екологічні особливості міжнародного та внутрішнього туризму Японії [Електронний ресурс] / Б. П. Яценко // Географія та туризм. - 2010. - Вип. 3. - С. 57-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2010_3_13
|
13. |
Яценко Б. П. Створення кафедри країнознавства та туризму [Електронний ресурс] / Б. П. Яценко // Географія та туризм. - 2010. - Вип. 5. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2010_5_4
|
14. |
Яценко Б. П. Проблеми наукових досліджень географічного країнознавства (початок ХХІ ст. ) [Електронний ресурс] / Б. П. Яценко // Географія та туризм. - 2010. - Вип. 5. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2010_5_22
|
15. |
Яценко Б. П. Міжнародний туризм в структурі господарства історичного міста (приклад Кіото) [Електронний ресурс] / Б. П. Яценко // Географія та туризм. - 2010. - Вип. 8. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2010_8_16
|
16. |
Яценко Б. П. Залізниця як важлива складова туристичної індустрії Японії [Електронний ресурс] / Б. П. Яценко, Д. В. Ярошенко // Географія та туризм. - 2013. - Вип. 25. - С. 228-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2013_25_31
|
17. |
Яценко Б. П. Регіон Східна Азія: геополітичні особливості [Електронний ресурс] / Б. П. Яценко, А. І. Чичкань // Географія та туризм. - 2014. - Вип. 30. - С. 187-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2014_30_22
|
18. |
Яценко Б. П. Политико-географические аспекты сотрудничества Японии и стран Центральной Азии (пример японской геополитической модели "мягкой силы") [Електронний ресурс] / Б. П. Яценко, А. Ю. Курнакова // Географія та туризм. - 2014. - Вип. 30. - С. 195-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2014_30_23
|
19. |
Яценко Б. І. Прийняття рішень щодо інноваційного управління конкурентним статусом машинобудівних підприємств з урахуванням адаптивної гнучкості [Електронний ресурс] / Б. І. Яценко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2016. - Вип. 56. - С. 152-158 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2016_56_22
|
20. |
Прохорова В. В. Забезпечення інноваційного управління конкурентним статусом машинобудівних підприємств: організаційно-економічний аспект [Електронний ресурс] / В. В. Прохорова, Б. І. Яценко // Бізнес Інформ. - 2016. - № 11. - С. 386-391. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_11_65 Зазначено, що без детального опрацювання моделі забезпечення розвитку інноваційного управління конкурентним статусом машинобудівних підприємств і визначення джерел коштів будь-який, навіть найпривабливіший спосіб фінансування інвестиційних проектів підприємства, може виявитися неефективним. Визначено, що реалізація етапів з розробки стратегії забезпечення розвитку інноваційного управління конкурентним статусом машинобудівних підприємств, а також її доопрацювання та коригування, одержання інформації про сьогодення і побудова прогнозів щодо майбутнього здійснюються за допомогою спеціальних методів загальної стратегії, тобто способів досягнення її цілей і завдань. За допомогою запропонованої моделі можна сформувати загальну стратегію, яка надасть змогу досягти поставлених цілей, домогтися переваги перед конкурентами, підвищити ринкову вартість підприємства. Зроблено висновок, що згідно з методикою формування загальної стратегії підприємств на інноваційне управління мають вплив макросередовище, мікросередовище та безпосереднє оточення.
|
| |