Пошуковий запит: (<.>A=Шандиба О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Шандиба О. Б. Ефективність тонкошарового секціонування горизонтальних відстійників [Електронний ресурс] / О. Б. Шандиба, М. М. Рубан, О. В. Семерня // Вісник Сумського національного аграрного університету. Сер. : Механізація та автоматизація виробничих процесів. - 2013. - Вип. 10. - С. 139-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_mekh_2013_10_33
|
2. |
Шандиба О. Б. Роль водоохоронних зон в захисті відкритих водойм [Електронний ресурс] / О. Б. Шандиба, Д. М. Шпетний, І. В. Верещака // Вісник Сумського національного аграрного університету. Сер. : Механізація та автоматизація виробничих процесів. - 2013. - Вип. 10. - С. 148-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_mekh_2013_10_35
|
3. |
Шандиба О. Б. Аналіз ефективності тонкошарового секціонування внутрішнього простору горизонтальних відстійників [Електронний ресурс] / О. Б. Шандиба, М. М. Рубан // Вісник Сумського національного аграрного університету. Сер. : Механізація та автоматизація виробничих процесів. - 2012. - Вип. 6. - С. 99-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_mekh_2012_6_27
|
4. |
Шандиба О. Обоснование общего подхода к оптимизации системы непрерывного инновационного инженерного образования [Електронний ресурс] / О. Шандиба // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 213-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_2_36
|
5. |
Шандиба О. В. Синтез загальної структури інноваційної методичної системи післядипломного навчання технічним дисциплінам інженерних кадрів [Електронний ресурс] / О. В. Шандиба // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 1. - С. 313-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpufn_2015_1_54
|
6. |
Артюхова Н. О. Вплив організації руху сушильного агента на якість сушіння матеріалів у гравітаційних поличних аппаратах [Електронний ресурс] / Н. О. Артюхова, М. П. Юхименко, О. Б. Шандиба // Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій]. - 2012. - Вип. 41(2). - С. 233-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Np_2012_41(2)__54
|
7. |
Шандиба О. В. Вдосконалення системи цільової післядипломної підготовки кадрів вищої кваліфікації для інноваційної діяльності в промисловості України [Електронний ресурс] / О. В. Шандиба // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 124. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_124_17
|
8. |
Шандиба О. Інформаційно-знаннєва інфраструктура для системи післядипломної підготовки інженерних кадрів [Електронний ресурс] / О. Шандиба // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 2. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_2_7
|
9. |
Шандиба О. Визначення змісту та рівнів дослідження технічних дисциплін [Електронний ресурс] / О. Шандиба // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2015. - № 1. - С. 294-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2015_1_51
|
10. |
Шандиба О. Загальна концепція оптимізаційного розвитку системи післядипломної інженерної освіти [Електронний ресурс] / О. Шандиба // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 4. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_4_9
|
11. |
Шандиба О. Б. Вплив експлуатаційної надійності на рівень виробничого травматизму [Електронний ресурс] / О. Б. Шандиба, І. О. Шандиба, Г. С. Головченко, Л. А. Хромушина, Н. С. Борозенец, В. І. Пугач // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2016. - № 5. - С. 181-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2016_5_29 Розглянуто сукупність незалежних виробничих факторів в якості об'єктивного підгрунтя "піраміди ризиків", а небезпечні дії працівників - як суб'єктивну складову виробничого процесу, що утворює деяку сукупність ризиків другого рівня. інтегральний ризик виникнення нештатної виробничої ситуації або нещасного випадку, спричиненого виробничими факторами, визначається за умови одночасного прояву відповідних об'єктивних небезпечних виробничих факторів та суб'єктивних небезпечних дій (помилок) персоналу.
|
12. |
Шандиба О. Б. Економічна ефективність впровадження заходів охорони праці та довкілля [Електронний ресурс] / О. Б. Шандиба, І. О. Шандиба, А. О. Курило, Д. М. Шпетний // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2016. - № 5. - С. 188-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2016_5_30 Розглянуто методику оцінювання збитків внаслідок ненадійності технічних систем та помилок персоналу. Процедура розрахунку завданих збитків та планування заходів безпеки передбачає пряме оцінювання фінансової та інших видів шкоди та маркетинговий аналіз з мінімізацією співвідношення "витрати - попереджені збитки". Зроблено акцент на використанні імовірнісних середньостатистичних об'єктивних параметрів надійності машин та обладнання в сполученні з характеристиками безпомилкової роботи персоналу - суб'єкта виробничого процесу.
|
13. |
Шандиба О. Б. Оцінка ризику забруднення водойм рухомими компонентами мінеральних добрив та пестицидів [Електронний ресурс] / О. Б. Шандиба, Д. М. Шпетний, О. В. Семерня, І. В. Верещака // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Механізація та автоматизація виробничих процесів. - 2015. - Вип. 11. - С. 79-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_mekh_2015_11_19
|
14. |
Шандиба О. Б. Моделювання міграційних процесів в грунтово-водних сиcтемах [Електронний ресурс] / О. Б. Шандиба, А. О. Курило, О. В. Крекотень, В. О. Сергієнко, О. В. Семерня // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Механізація та автоматизація виробничих процесів. - 2016. - Вип. 3. - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_mekh_2016_3_36
|
15. |
Шандиба О. Вибір ефективної системи теоретичного і практичного післядипломного навчання інженерних кадрів вищої кваліфікації для інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / О. Шандиба // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 140. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2015_140_43
|
16. |
Шандиба О. В. Шляхи вдосконалення післядипломної професійної освіти фахівців для інноваційної діяльності в промисловості [Електронний ресурс] / О. В. Шандиба // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 145-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2015_1_24
|
17. |
Шандиба О. В. Визначення вимог до знань та умінь з технічних дисциплін фахівців вищої кваліфікації для інноваційної діяльності у промислових галузях економіки [Електронний ресурс] / О. В. Шандиба // Теорія та методика навчання та виховання. - 2015. - Вип. 38. - С. 149-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2015_38_20
|
18. |
Шандиба О. В. Основні тенденції досліджень з розвитку системи безперервної інженерної освіти [Електронний ресурс] / О. В. Шандиба // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 68. - С. 214-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_68_40
|
19. |
Шандиба О. В. Методичні вимоги до складових інтегральних навчально-інноваційних систем [Електронний ресурс] / О. В. Шандиба // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 478-483. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_92 Визначено основні методичні вимоги до складових інтегральних навчально-інноваційних систем та встановлене місце використання нової інформації кожної складової у навчальному процесі. Показано, що застосування комплексно інтегральних навчально-інноваційних систем дозволяє задовольнити методичні вимоги, забезпечити оптимальний розподіл участі складових у досягненні кінцевого результату і синхронізувати діяльність навчальної та інноваційної підсистемОпределены основные методические требования к компонентам интегральных учебно-инновационных систем и установлено место использования новой информации каждой составляющей в учебном процессе. Показано, что применение комплексных интегральных учебно-инновационных систем позволяет удовлетворить методические требования, обеспечить оптимальное распределение участия составляющих в достижении конечного результата и синхронизировать деятельность учебной и инновационной подсистем.The main methodological requirements for components of integral training-innovative systems and determines where to use the new information of each integral part of systems in the training processidentified. It is shown that combined use of integral training-innovative systems makes it possible to meet the methodological requirements, ensure the optimal distribution of share of integral parts in achieving the final result and synchronize the action of training and innovative subsystems.
|
20. |
Шандиба О. Б. Підвищення енергоефективності тепломасообмінних процесів [Електронний ресурс] / О. Б. Шандиба, Н. О. Артюхова, М. Ю. Думанчук, Н. М. Річкаль // Науковий вісник Таврійського державного агротехнологічного університету. - 2017. - Вип. 7, Т. 1. - С. 262-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvtdau_2017_7_1_37
|
| |