Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шаймухамєтова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Шаймухамєтова В. Р. 
Особливості формування і функціонування поняття "ринок кормів" [Електронний ресурс] / В. Р. Шаймухамєтова // Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. - 2012. - Вип. 81(2). - С. 447-455. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zhpumus_2012_81(2)__61
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.323 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кучеренко Т. Є. 
Виробництво продукції тваринництва як фактор формування попиту на корми [Електронний ресурс] / Т. Є. Кучеренко, В. Р. Шаймухамєтова // Збірник наукових праць [Буковинського університету]. Економічні науки. - 2014. - Вип. 10. - С. 345-352. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpen_2014_10_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 925.193 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Давлетханова О. Х. 
Сутність та характеристики формування стратегій виробництва продукції на підприємствах АПК [Електронний ресурс] / О. Х. Давлетханова, В. Р. Шаймухамєтова // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 4. - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_4_24
Уточнено сутність стратегії виробництва сільськогосподарської продукції (СГП). Досліджено підходи до формування ефективної стратегії на підприємствах АПК. Деталізовано задачі стратегії виробництва СГП та обгрунтовано їх специфічність залежно від кількості напрямів діяльності підприємства та його розміру.
Попередній перегляд:   Завантажити - 149.574 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Давлетханова О. Х. 
Сегментація ринку молока і молочних продуктів: цільова аудиторія [Електронний ресурс] / О. Х. Давлетханова, Б. М. Марін, В. Р. Шаймухамєтова // Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 1. - С. 13-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuete_2018_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 839.185 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського