Пошуковий запит: (<.>A=Чекалюк В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Чекалюк В. В. Ефективне продюсування: вивчення теорії та її застосування на практиці як запорука успішності проекту в медіа-середовищі [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 17. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_17_13
|
2. |
Чекалюк В. В. Конкуренція в сучасних медіа як стимул розвитку журналістів і фахівців PR в Україні [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Інформаційне суспільство. - 2012. - Вип. 16. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2012_16_4
|
3. |
Булах Б. В. Модификация способа учета баланса загрузки при выполнении параллельных программ на вычислительном кластере [Електронний ресурс] / Б. В. Булах, В. В. Чекалюк, В. В. Ладогубец, А. Д. Финогенов // Вісник Національного технічного університету України "КПІ". Іформатика, управління та обчислювальна техніка. - 2012. - Вип. 57. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpi_iuot_2012_57_13 Рассмотрены вопросы адаптации параллельных программ, использующих библиотеку PVM, для запуска на кластере НТУУ "КПИ" через планировщик PBS. Разработана модификация способа баланса загрузки, учитывающая архитектуру вычислительных узлов кластера. Даны рекомендации по организации блока анализа конфигурации PVM для параллельных программ.
|
4. |
Чекалюк В. В. Медіаінструменти створення державного іміджу для українців і світової спільноти [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 52. - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_52_25
|
5. |
Чекалюк В. В. Туризм як чинник формування державного іміджу [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 19. - С. 13-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_19_5
|
6. |
Чекалюк В. В. Взаємозалежність формування іміджу держави та її лідера [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 20. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_20_15
|
7. |
Чекалюк В. В. Журналістика в умовах глобалізації - основна складова соціальних комунікацій і ПР (public relations) [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах. - 2011. - Вип. 22. - С. 314-326 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gotvnz_2011_22_33
|
8. |
Чекалюк В. В. Позитивний імідж держави і суспільства – результат ефективних комунікацій [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 247-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_48
|
9. |
Гулиев А. Дж. оглу Первая – это знак высшей пробы [Електронний ресурс] / А. Дж. оглу Гулиев, В. Чекалюк // Актуальні проблеми державного управління. - 2016. - Вип. 1. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyo_2016_1_8
|
10. |
Чекалюк В. В. Медіамеханізми формування позитивного іміджу України у світі [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Інформаційне суспільство. - 2015. - Вип. 21. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2015_21_9
|
11. |
Чекалюк В. В. Вплив іміджу Президента на формування іміджу держави [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Інформаційне суспільство. - 2015. - Вип. 22. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2015_22_7
|
12. |
Чекалюк В. В. Роль першої леді у формуванні іміджу держави за допомогою ЗМІ [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Наукові записки Інституту журналістики. - 2015. - Т. 59. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2015_59_19
|
13. |
Чекалюк В. В. Методологія іміджування держави на світовому ринку [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Науковий вісник Дипломатичної академії України. - 2016. - Вип. 23(2). - С. 98-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvdau_2016_23(2)__15
|
14. |
Чекалюк В. В. Створення атрактивного іміджу держави на світовому медіаринку [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 1. - С. 156-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_1_32 Викладено наукове бачення творення репутації держави, розглянуто приклади підсилення іміджу держави на міжнародній арені. Проведено оціночне дослідження системи позиціонування держави на внутрішньому й зовнішньому ринках. Окреслено низку знакових факторів, що впливають на сприйняття держави у світі. Позиціонування та сприйняття країни, її відображення в ЗМІ тотожне реальній ситуації: економічним показникам, рівню життя громадян, наявністю середнього класу тощо.
|
15. |
Чекалюк В. Імідж першої леді. Вплив на формування іміджу держави у ЗМІ [Електронний ресурс] / В. Чекалюк // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2014. - Вип. 39(1). - С. 162-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2014_39(1)__25
|
16. |
Чекалюк В. В. Ілюстративні матеріали в ЗМІ для формування позитивного іміджу [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Інформаційне суспільство. - 2016. - Вип. 23. - С. 60-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2016_23_11
|
17. |
Линник О. В. Взаємодія прокурора та слдічого судді під час кримінального провадження [Електронний ресурс] / О. В. Линник, В. А. Чекалюк // Міжнародний юридичний вісник: збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України. - 2016. - Вип. 1. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/muvnudp_2016_1_11
|
18. |
Чекалюк В. В. Особливості формування позитивного іміджу України в ЗМІ [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 2. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_2_24 Викладено наукове бачення творення позитивного іміджу держави. Доведено, що певний імідж є в усіх і всього, а потрібний імідж необхідно створювати, керувати ним, корегувати й контролювати. Імідж держави - це результат ефективних комунікацій. Розкрито медіамеханізми формування позитивного іміджу держави. Акцентовано увагу на взаємодії об'єкта, імідж якого формується цільовою аудиторією за допомогою медіаінструментів.
|
19. |
Чекалюк В. В. Служити суспільству правдою: морально-етичні орієнтири і завдання журналістики. До 80-річчя від дня народження А. З. Москаленка [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Наукові записки Інституту журналістики. - 2015. - Т. 58. - С. 207-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2015_58_35
|
20. |
Чекалюк В. В. Створення медіа агенцій для позитивного позиціонування держави на світовому ринку [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Наукові записки Інституту журналістики. - 2015. - Т. 61. - С. 109-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2015_61_20
|
| |