Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Чекалюк В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Чекалюк В. В. 
Ефективне продюсування: вивчення теорії та її застосування на практиці як запорука успішності проекту в медіа-середовищі [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 17. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_17_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 145.159 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Чекалюк В. В. 
Конкуренція в сучасних медіа як стимул розвитку журналістів і фахівців PR в Україні [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Інформаційне суспільство. - 2012. - Вип. 16. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2012_16_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 142.465 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Булах Б. В. 
Модификация способа учета баланса загрузки при выполнении параллельных программ на вычислительном кластере [Електронний ресурс] / Б. В. Булах, В. В. Чекалюк, В. В. Ладогубец, А. Д. Финогенов // Вісник Національного технічного університету України "КПІ". Іформатика, управління та обчислювальна техніка. - 2012. - Вип. 57. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpi_iuot_2012_57_13
Рассмотрены вопросы адаптации параллельных программ, использующих библиотеку PVM, для запуска на кластере НТУУ "КПИ" через планировщик PBS. Разработана модификация способа баланса загрузки, учитывающая архитектуру вычислительных узлов кластера. Даны рекомендации по организации блока анализа конфигурации PVM для параллельных программ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 424.222 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Чекалюк В. В. 
Медіаінструменти створення державного іміджу для українців і світової спільноти [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 52. - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_52_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 96.269 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Чекалюк В. В. 
Туризм як чинник формування державного іміджу [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 19. - С. 13-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_19_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 94.809 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Чекалюк В. В. 
Взаємозалежність формування іміджу держави та її лідера [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 20. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_20_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 126.492 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Чекалюк В. В. 
Журналістика в умовах глобалізації - основна складова соціальних комунікацій і ПР (public relations) [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах. - 2011. - Вип. 22. - С. 314-326 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gotvnz_2011_22_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 127.13 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Чекалюк В. В. 
Позитивний імідж держави і суспільства – результат ефективних комунікацій [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 247-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 109.404 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Гулиев А. Дж. оглу 
Первая – это знак высшей пробы [Електронний ресурс] / А. Дж. оглу Гулиев, В. Чекалюк // Актуальні проблеми державного управління. - 2016. - Вип. 1. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyo_2016_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 430.756 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Чекалюк В. В. 
Медіамеханізми формування позитивного іміджу України у світі [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Інформаційне суспільство. - 2015. - Вип. 21. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2015_21_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.549 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Чекалюк В. В. 
Вплив іміджу Президента на формування іміджу держави [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Інформаційне суспільство. - 2015. - Вип. 22. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2015_22_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 921.39 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Чекалюк В. В. 
Роль першої леді у формуванні іміджу держави за допомогою ЗМІ [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Наукові записки Інституту журналістики. - 2015. - Т. 59. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2015_59_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.394 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Чекалюк В. В. 
Методологія іміджування держави на світовому ринку [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Науковий вісник Дипломатичної академії України. - 2016. - Вип. 23(2). - С. 98-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvdau_2016_23(2)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.571 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Чекалюк В. В. 
Створення атрактивного іміджу держави на світовому медіаринку [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 1. - С. 156-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_1_32
Викладено наукове бачення творення репутації держави, розглянуто приклади підсилення іміджу держави на міжнародній арені. Проведено оціночне дослідження системи позиціонування держави на внутрішньому й зовнішньому ринках. Окреслено низку знакових факторів, що впливають на сприйняття держави у світі. Позиціонування та сприйняття країни, її відображення в ЗМІ тотожне реальній ситуації: економічним показникам, рівню життя громадян, наявністю середнього класу тощо.
Попередній перегляд:   Завантажити - 356.604 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Чекалюк В. 
Імідж першої леді. Вплив на формування іміджу держави у ЗМІ [Електронний ресурс] / В. Чекалюк // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2014. - Вип. 39(1). - С. 162-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2014_39(1)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.291 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Чекалюк В. В. 
Ілюстративні матеріали в ЗМІ для формування позитивного іміджу [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Інформаційне суспільство. - 2016. - Вип. 23. - С. 60-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2016_23_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.651 Mb    Зміст випуску     Цитування
17.

Линник О. В. 
Взаємодія прокурора та слдічого судді під час кримінального провадження [Електронний ресурс] / О. В. Линник, В. А. Чекалюк // Міжнародний юридичний вісник: збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України. - 2016. - Вип. 1. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/muvnudp_2016_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 52.726 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Чекалюк В. В. 
Особливості формування позитивного іміджу України в ЗМІ [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 2. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_2_24
Викладено наукове бачення творення позитивного іміджу держави. Доведено, що певний імідж є в усіх і всього, а потрібний імідж необхідно створювати, керувати ним, корегувати й контролювати. Імідж держави - це результат ефективних комунікацій. Розкрито медіамеханізми формування позитивного іміджу держави. Акцентовано увагу на взаємодії об'єкта, імідж якого формується цільовою аудиторією за допомогою медіаінструментів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.518 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Чекалюк В. В. 
Служити суспільству правдою: морально-етичні орієнтири і завдання журналістики. До 80-річчя від дня народження А. З. Москаленка [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Наукові записки Інституту журналістики. - 2015. - Т. 58. - С. 207-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2015_58_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 183.226 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Чекалюк В. В. 
Створення медіа агенцій для позитивного позиціонування держави на світовому ринку [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Наукові записки Інституту журналістики. - 2015. - Т. 61. - С. 109-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2015_61_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.191 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського